Kerron rehellisesti

Anonyymi-ap

etten tunne minkäänlaista myötätuntoa oman lapseni ikäistä kohtaan, eikä minun tarvitsekaan tuntea! Hänen takiaan menetin itselleni hyvin mieluisan työpaikan ja sitä en anna koskaan anteeksi! Tuon virheen saivat aikaan projektille luvan antaneet, koska kukaan heistä ei kysynyt mikä minulle oli silloin kaikkein tärkeintä tulevaisuuttani ajatellen! Minun mielipiteillä ei tuntunut olevan mitään väliä ja se jos mikä oli käsittämätöntä! En usko että kukaan haluaa itseään niin kohdeltavan! En todellakaan halua auttaa sellaista ihmistä koskaan, jonka takia menetin monia ihania työvuosia! Osaatteko yhtään edes hävetä sitä kuinka huonosti minua kohtelitte! Minulle on ihan sama miten tietty henkilö voi, ei kiinnosta ollenkaan miten hän voi! Etsikää uusi "uhri" samanlaiseen tilanteeseen mihin minut pakotitte minulta mitään kysymättä!

5

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitenkään pahalla, mutta oletko harkinnut ammattiavun piiriin hakeutumista? Olen nyt seurannut hetken kirjoituksiasi ja kuulostaa siltä, että sinulla saattaa olla mielenterveysongelmia.

• Anonyymi

Tämä samainen henkilö on hallusinoinut täällä jo vuosia.

• Anonyymi

Minä keksin hyvän ajatuksen, ne jotka antoivat projektille luvan minulta mitään kysymättä, ruvetkoon joku heistä oman lapseni ikäisen auttajaksi, eikö se olisi oikeus ja kohtuus kaikkien elämääni suuresti pilanneiden vuosien jälkeen! Jos näen tämän tietyn henkilön jossain haukun hänet lyttyyn, jotta hän varmasti ymmärtää etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan!

• Anonyymi

Ainoa työ mitä haluan tehdä on hoitaa pieniä lapsia pienissä ryhmissä. Se työ on juuri minun näköistäni työtä. Kotitöitä en halua työkseni koskaan tehdä! Minulla oli aivan ihanat työkaverit joiden kanssa keskustellessa opin tuntemaan itseäni, koska siihen minulla ei ollut mahdollisuutta edes omassa parisuhteessani, toisen henkilön todella huonon keskustelutaidon takia! En tarvitse suuria rahamääriä, mutta sen haluan että menetetyt palkat korvataan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa työ mitä haluan tehdä on hoitaa pieniä lapsia pienissä ryhmissä. Se työ on juuri minun näköistäni työtä. Kotitöitä en halua työkseni koskaan tehdä! Minulla oli aivan ihanat työkaverit joiden kanssa keskustellessa opin tuntemaan itseäni, koska siihen minulla ei ollut mahdollisuutta edes omassa parisuhteessani, toisen henkilön todella huonon keskustelutaidon takia! En tarvitse suuria rahamääriä, mutta sen haluan että menetetyt palkat korvataan!

Minulla on taas enemmän kipuja ja se liittyy siihen, että koen että minua yhä yritetään pakottaa sellaiseen mitä en voi tehdä! Miettikää kukin tahoillanne miltä se teistä tuntuisi, jos teitä yritetään pakottaa johonkin sellaiseen, mikä saisia twidät voimaan pahoin, todella pahoin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      66
      10792
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      134
      10221
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      23
      7973
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6404
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      39
      5267
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      70
      4934
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      135
      4235
    8. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      6
      3799
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      131
      3514
    10. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      66
      3227
    Aihe