Kerron rehellisesti

Anonyymi-ap

etten tunne minkäänlaista myötätuntoa oman lapseni ikäistä kohtaan, eikä minun tarvitsekaan tuntea! Hänen takiaan menetin itselleni hyvin mieluisan työpaikan ja sitä en anna koskaan anteeksi! Tuon virheen saivat aikaan projektille luvan antaneet, koska kukaan heistä ei kysynyt mikä minulle oli silloin kaikkein tärkeintä tulevaisuuttani ajatellen! Minun mielipiteillä ei tuntunut olevan mitään väliä ja se jos mikä oli käsittämätöntä! En usko että kukaan haluaa itseään niin kohdeltavan! En todellakaan halua auttaa sellaista ihmistä koskaan, jonka takia menetin monia ihania työvuosia! Osaatteko yhtään edes hävetä sitä kuinka huonosti minua kohtelitte! Minulle on ihan sama miten tietty henkilö voi, ei kiinnosta ollenkaan miten hän voi! Etsikää uusi "uhri" samanlaiseen tilanteeseen mihin minut pakotitte minulta mitään kysymättä!

5

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitenkään pahalla, mutta oletko harkinnut ammattiavun piiriin hakeutumista? Olen nyt seurannut hetken kirjoituksiasi ja kuulostaa siltä, että sinulla saattaa olla mielenterveysongelmia.

• Anonyymi

Tämä samainen henkilö on hallusinoinut täällä jo vuosia.

• Anonyymi

Minä keksin hyvän ajatuksen, ne jotka antoivat projektille luvan minulta mitään kysymättä, ruvetkoon joku heistä oman lapseni ikäisen auttajaksi, eikö se olisi oikeus ja kohtuus kaikkien elämääni suuresti pilanneiden vuosien jälkeen! Jos näen tämän tietyn henkilön jossain haukun hänet lyttyyn, jotta hän varmasti ymmärtää etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan!

• Anonyymi

Ainoa työ mitä haluan tehdä on hoitaa pieniä lapsia pienissä ryhmissä. Se työ on juuri minun näköistäni työtä. Kotitöitä en halua työkseni koskaan tehdä! Minulla oli aivan ihanat työkaverit joiden kanssa keskustellessa opin tuntemaan itseäni, koska siihen minulla ei ollut mahdollisuutta edes omassa parisuhteessani, toisen henkilön todella huonon keskustelutaidon takia! En tarvitse suuria rahamääriä, mutta sen haluan että menetetyt palkat korvataan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa työ mitä haluan tehdä on hoitaa pieniä lapsia pienissä ryhmissä. Se työ on juuri minun näköistäni työtä. Kotitöitä en halua työkseni koskaan tehdä! Minulla oli aivan ihanat työkaverit joiden kanssa keskustellessa opin tuntemaan itseäni, koska siihen minulla ei ollut mahdollisuutta edes omassa parisuhteessani, toisen henkilön todella huonon keskustelutaidon takia! En tarvitse suuria rahamääriä, mutta sen haluan että menetetyt palkat korvataan!

Minulla on taas enemmän kipuja ja se liittyy siihen, että koen että minua yhä yritetään pakottaa sellaiseen mitä en voi tehdä! Miettikää kukin tahoillanne miltä se teistä tuntuisi, jos teitä yritetään pakottaa johonkin sellaiseen, mikä saisia twidät voimaan pahoin, todella pahoin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      147
      5574
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      138
      3637
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      126
      3369
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      36
      3223
    5. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      48
      2773
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      51
      2314
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      24
      2260
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      231
      2213
    9. prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!

Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".
      Maailman menoa
      11
      2054
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      94
      1842
    Aihe