Jatkanko odottelua?

Annanko ajan kulua?

Mies sanoo...

- annetaan ajan kulua...
- meillä on suhde, emme seurustele...
- pidän sinusta, miksi muuten soittaisin (melkein päivittäin) tai tapaisimme (noin kerran kuussa)?
- palataan näihin tunnelmiin...

Mies tekee...

- pitää yhteyttä useasti viikossa...
- ei suunnittele yhteistä tekemistä, yhteisiä menoja...
- tapaamme kun hänelle sopii...
- ei koskaan sano tai kirjoita minulle "hellittelyjä"...

Jatkanko siis yhteydenpitoa kanssaan ja suostunko moiseen? Mitä mieltä te olette "suhteestamme"? Uskoisinko tulevaisuuteen kanssaan? Kuinka voin muuttaa tilannetta? Kiitos jo etukäteen vastauksistanne! Jään niitä innolla odottamaan, aikaahan minulla ilmeisesti on odottaa...

30

3199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epävarma

Jopas oli kuin minun kirjoittama juttu! Sama ongelma, joten jäänpä minäkin odottelemaan, millaisia kommentteja saat. Aikaahan sitä minullakin...

• Jatkanko odottelua?

Olettekohan samaa ikäluokkaa? Kyseinen "kiduttajani" on viisikymppinen ja minä neljäkymppinen. Molemmat sinkkuja. Sinkkuja, joilla tuntuu olevan aikaa...*wrn*

• epävarma
        Jatkanko odottelua? kirjoitti:

Olettekohan samaa ikäluokkaa? Kyseinen "kiduttajani" on viisikymppinen ja minä neljäkymppinen. Molemmat sinkkuja. Sinkkuja, joilla tuntuu olevan aikaa...*wrn*

Jopas alkoi vastauksia tulla, eivätkä toiveikkailta vaikuta. Kysymykseesi vastaus; olemme nelikymppisiä molemmat.

• Timo 50

Vaikuttaa aika löyhältä suhteelta. Etsi mies, joka on todella kiinnostunut sinusta. Testaa kaverisi mielenkiinto. Älä anna enää ja sano, että olet ehkä rakastunut johokin toiseen.

• minäkin

niin jatka odottelua. Itse vastaavassa tilanteessa totesin miehen riittämättömyyden ja hain muita. Se kannatti, sain mitä halusin. Miksi roikkua kiinni jossain, joka ei tyydytä - jos näin on, nimittäin.

Miehet voivat olla joskus arkojakin mutta useimmiten tällaisessa tilanteessa ei vaan mies välitä tarpeeksi.

• Anna

oletko varma että se mies ei ole naimisissa tai jotain? ehdota sinäkin välillä jotakin sille. Suomessa on kuitenkin tasa-arvo.. tai sitten sinä kuvittelet että teillä on joku "suhde".. minä olen kuitenkin sen verran avoin ihminen että tota joo.. en halua loukata sinua, mutta muistathan olla realisti?! silloin kun nainen on rakastunut/ ihastunut niin se voi kuvitella joitakin asioita. tai sitten teillä on rakkautta mutta ette ole valmiita tai jotain sinnepäin. Kannattais jutella mutta onnea kuitenkin sinulle ja toivottavasti voitte keskustella asiasta!

• Neuvomatta sen paremmin yhtään mitään yhtään kenellekään, sanoisin vain, että toi saattaa olla valitettavasti lopun alkua... se pelkää sitoutua liikaa/muuttaa yhteen/mennä kihloihin tms. Jos ei se koskaan kerro rakastavansa tai "hellyyttelyjä" niin se kertoo aika paljon...

Toivottavasti olen väärässä... hyvää jatkoa!!

t. mies vm78

• nainen 40+

Aika kummallisesta kuullostaa tilanteesi. Istut ja odotat miestä kuin taivaan lahjaa ja toimit täysin hänen ehdoillaan. Hyvänen aika, eikö sinulle ole mitään omia menoja ja muuta tekemistä kun odottaminen? Monikaan mies ei todellakaan kiinnostu ripustautuvista naisista joilla ei ole muuta annettavaa kuin seksi mutta jotka haluavat kaiken, jopa miehen elämän oman elämän sijasta. Minulla on paljon miespuolisia kaverita ja joudun usein kuuntelemaan heidän juttujaan naisista, usko pois, monet miehet haluavat itseellisen naisen, joka uskaltaa sanoa mielipiteitään, keskustelee ja elää omaakin elämää. Ja se hellittely, et kai aikuinen nainen tarvitse kehuja ja myötäkarvaan silittelyä vaan kumppanuutta seksin ohella. Jos yhteisiä tekemisiä tai kiinnostuksen kohteita ei ole niin niitä ei ole. Kasvahan aikuiseksi!

• Aikuinen nainen

aikuinenkin nainen tarvitsee hellittelyä ja kullittelua.. Seksi ok.. kumppanuus ok.. mut ei kai tässä ole kyse mistään järkiavoliitosta??
        Minä ainakin kaipaan kehuja, hellittelyjä, murutteluja, kullitteluja.. höpöttelyjä kivoja. Olen silti tasa-arvoa kannattava, ei-ripustautuva ja feministikin tarvittaessa. Tai sitten madonna. Tai huora. I'm a bitch I'm a lover I'm a child I'm a mother I'm a sinner I'm a saint.. I do not feel ashamed ;)) Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi 'kovakasvo'... Ja koskaan ei kannata noin aikuiseksi kasvaakaan kuin sinä.. Ei tulla kyyniseksi.. Hyvää kevättä...

• nainen 40+
        Aikuinen nainen kirjoitti:

aikuinenkin nainen tarvitsee hellittelyä ja kullittelua.. Seksi ok.. kumppanuus ok.. mut ei kai tässä ole kyse mistään järkiavoliitosta??
        Minä ainakin kaipaan kehuja, hellittelyjä, murutteluja, kullitteluja.. höpöttelyjä kivoja. Olen silti tasa-arvoa kannattava, ei-ripustautuva ja feministikin tarvittaessa. Tai sitten madonna. Tai huora. I'm a bitch I'm a lover I'm a child I'm a mother I'm a sinner I'm a saint.. I do not feel ashamed ;)) Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi 'kovakasvo'... Ja koskaan ei kannata noin aikuiseksi kasvaakaan kuin sinä.. Ei tulla kyyniseksi.. Hyvää kevättä...

Mutta hellittelyt ja hupsuttelut tulevat suhteen myötä, eivät tilauksesta. Suhde syntyy tai sitten ei. Reagoin tässä siihen, että alkuperäisen viestin kirjoittaja näyttäisi olevan jotenkin passiivinen, täysin odottavalla kannalla. Ikään kuin koko elämä olisi toisesta kiinni, ja siitä ei pidä kovinkaan moni aikuinen ihminen, mies tai nainen.
        Vähemmästäkin kyttäämisestä tulee pakokauhu!

• mies 40+
        nainen 40+ kirjoitti:

Mutta hellittelyt ja hupsuttelut tulevat suhteen myötä, eivät tilauksesta. Suhde syntyy tai sitten ei. Reagoin tässä siihen, että alkuperäisen viestin kirjoittaja näyttäisi olevan jotenkin passiivinen, täysin odottavalla kannalla. Ikään kuin koko elämä olisi toisesta kiinni, ja siitä ei pidä kovinkaan moni aikuinen ihminen, mies tai nainen.
        Vähemmästäkin kyttäämisestä tulee pakokauhu!

Jotakin tuttua noissa mielipiteissäsi...
        Sopisiko sinulle uusi juttutuokio tänään tai huomenna entisessä paikassa. Lupaan ja vannon, "kautta kiven ja kannon" en painosta, vaan polvillani pyydän...

• Uusi päivä

Kiitos nasevasta vastauksestasi, puhut asiaa. Tiedän hyvin, että "Ole elämäni mies, älä elämäni" on hyvä muistaa. Siksipä ei elämäni tähän kaadu vaikka hän ei katsonutkaan minua sen arvoiseksi, että olisi halunnut jatkaa kanssani. Hän saa rauhassa etsiä sitä oikeaa, toivottavasti löytää! Tämä vähemmän oikea yrittää muistaa hänen välinpitämättömyytensä tunteitani kohtaan ja unohtaa ne lopullisesti!

Kanssasisareni! Laittakaa mies valitsemaan kahdesta; joko yhdessä laadukkaammassa parisuhteessa tyytymättä "suhteeseen" tai ryhdikkäästi eri suuntiin! Minä laitoin ja lopputulos ei todella yllättänyt enää, mutta loppuipahan jahkailu! Olkoon joku toinen "suhteensa" (kuulostaa jo kirosanalle korvissani), minä se en todellakaan ole!!!

Hyvää kesän jatkoa!

Piste.

• minäkin
        Uusi päivä kirjoitti:

Kiitos nasevasta vastauksestasi, puhut asiaa. Tiedän hyvin, että "Ole elämäni mies, älä elämäni" on hyvä muistaa. Siksipä ei elämäni tähän kaadu vaikka hän ei katsonutkaan minua sen arvoiseksi, että olisi halunnut jatkaa kanssani. Hän saa rauhassa etsiä sitä oikeaa, toivottavasti löytää! Tämä vähemmän oikea yrittää muistaa hänen välinpitämättömyytensä tunteitani kohtaan ja unohtaa ne lopullisesti!

Kanssasisareni! Laittakaa mies valitsemaan kahdesta; joko yhdessä laadukkaammassa parisuhteessa tyytymättä "suhteeseen" tai ryhdikkäästi eri suuntiin! Minä laitoin ja lopputulos ei todella yllättänyt enää, mutta loppuipahan jahkailu! Olkoon joku toinen "suhteensa" (kuulostaa jo kirosanalle korvissani), minä se en todellakaan ole!!!

Hyvää kesän jatkoa!

Piste.

Onnittelut sinulle, kun pystyit tekemään ratkaisun. Pystyisinpä minäkin lopettamaan tämän "suhteen" irvikuvan, jossa ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
        Miksi ihmeessä kidutan itseäni yrittämällä pitää kiinni miehestä, jolle tunnun loppujen lopuksi olevan täysin yhdentekevä. Tuntuu, että kumpikaan meistä ei vaan jostain syystä halua tehdä lopullista lopetusta.

• nainen 40+
        mies 40+ kirjoitti:

Jotakin tuttua noissa mielipiteissäsi...
        Sopisiko sinulle uusi juttutuokio tänään tai huomenna entisessä paikassa. Lupaan ja vannon, "kautta kiven ja kannon" en painosta, vaan polvillani pyydän...

Viileä suihku voisi tehdä terää...

• mies 40+
        nainen 40+ kirjoitti:

Viileä suihku voisi tehdä terää...

jos sittenkin?

• Sinikka

kun olisin lukenut omaa tarinaa! mies vastasi deitti-ilmoitukseeni, kertoili siinä että etsii samoja asioita elämäänsä kuin minä. vakituista kumppania, yhteistä elämää.. on rehellinen luotettava jne. kovasti oli kiinnostunut tapamaan heti, itse epäröin ja emmin monta viikkoa. sitten ajattelin että miksipäs ei..tapasimme ja oli tosi mukavaa. hyvää seksiä jne. siitä meni n. pari viikkoa ja uusi tapaaminen... sen jälkeen sitten reilu kuukausi ja tavattiin. joka tapaamisen jälkeen on yhteydenpito ollut vaisuhkoa, alussa kiinnosti kovasti, puheluita, tekstareita, chattailua.. nyt hän ei halua suunnitella tulevia tapaamisia, tyyliin "taas tässä joku päivä tavataan". jos kysyn milloin, "suuttuu" ettei saa tivata ja hän haluaa kypsytellä ja tutustua rauhassa... niinpä. minä sitten odottelen täällä että milloinkahan saapuu.. no en nyt enää niin paljon. silmät avoinna katselen, mitä missäkin on tarjolla. tyydyn siihen häneltä että seksiä vain silloin tällöin, se olkoon tämä suhde... vai voisiko olla jotain muutakin? kertokaa...

• helmi

ehkäpä sillä on noita *deittejä* useampia sissänajovaiheessa... vertailee teitä, kun ei tiedä kenet ottaisi..ykkösnainen ehkä ei ole ihan helppo nakki, tai epävarmaa saako hänet, joten pitää sinua varalla... mistä noista tietää... vaikka olisi aviossa... voitko soitella kotinumeroon... vai onko yhteydenpito
        yksipuoleista... kun hänelle sopii...ja sähköposti vain työpaikalle.. mielessäni kävi ekaksi, että selvä *ukkomies*... no senhän aika näyttää...

• Sinikka
        helmi kirjoitti:

ehkäpä sillä on noita *deittejä* useampia sissänajovaiheessa... vertailee teitä, kun ei tiedä kenet ottaisi..ykkösnainen ehkä ei ole ihan helppo nakki, tai epävarmaa saako hänet, joten pitää sinua varalla... mistä noista tietää... vaikka olisi aviossa... voitko soitella kotinumeroon... vai onko yhteydenpito
        yksipuoleista... kun hänelle sopii...ja sähköposti vain työpaikalle.. mielessäni kävi ekaksi, että selvä *ukkomies*... no senhän aika näyttää...

juu voin soittaa kotiin, kännyyn jne. oikee email ym. on tiedossa ja tiedän et yksin asuu. mut kovin liikkuvainen mies on, ja aktiivinen sexin suhteen ainakin aikasemmin, en oikein usko että täysin uskollinen ollut suhteissaan... siksi mietinkin kun ei voida sopia vierailua esim. seuraavaksi vapaapäiväksi tms. vaikka on tiedossa monta vkoa etukäteen. hän tulee kun tulee.."kiireiltänsä". siksi luulen että hänellä on jonkinlainen systeemi, naisia pitkin maakuntaa joiden luona vuorollaan hän käy... viimeksi kyllä kun juttelin hän sanoi ettei ole muita. uskoako vai ei? katsellaan nyt...itse ainakin aion katsella myös näitä paikallisia enkä odotella herraa saapuvaksi kuin kuuta taivaalta..!

• Catrin

Tuo tapauksesi kuulostaa siltä
        että olet miehen takataskussa
        varalla. Hän saa sinulta seksiä
        niin halutessaa kun samalla etsii
        mielenkiintoisempaa.
        Uskomatonta mihin kaikeen naiset
        suostuuvatkin pelätessään olevansa
        liian vaativia.
        Miehet menettävät mielenkiintonsa
        jos huomaavat että he ovat suitsissa
        ja voivat tehdä mitä vaan ja nainen
        ymmärtää ja odottaa.
        Nyt hiukan luonnetta peliin.
        Ja tuonlaltaisen miehen menettämisessä
        ei ole edes mitään menetettävää.
        Älä vaihda itsekunnioitustasi omanedun
        tavoittelevaan mieheen.
        Ja tämän saman sanon hänelle joka
        keskustelun aloitti.
        Usko itseesi ja omaan arvoosi, yksikään
        mies ei ole sen arvoinen että tuonkaltaiseen
        kannattas tyytyä

t:Catrin

• Sinikka
        Catrin kirjoitti:

Tuo tapauksesi kuulostaa siltä
        että olet miehen takataskussa
        varalla. Hän saa sinulta seksiä
        niin halutessaa kun samalla etsii
        mielenkiintoisempaa.
        Uskomatonta mihin kaikeen naiset
        suostuuvatkin pelätessään olevansa
        liian vaativia.
        Miehet menettävät mielenkiintonsa
        jos huomaavat että he ovat suitsissa
        ja voivat tehdä mitä vaan ja nainen
        ymmärtää ja odottaa.
        Nyt hiukan luonnetta peliin.
        Ja tuonlaltaisen miehen menettämisessä
        ei ole edes mitään menetettävää.
        Älä vaihda itsekunnioitustasi omanedun
        tavoittelevaan mieheen.
        Ja tämän saman sanon hänelle joka
        keskustelun aloitti.
        Usko itseesi ja omaan arvoosi, yksikään
        mies ei ole sen arvoinen että tuonkaltaiseen
        kannattas tyytyä

t:Catrin

en todellakaan odota ja jää hänen varaan. jos käy niin ok, mutta koko ajan elän omaa elämääni ja katselen muita maisemia ;)

• on

Mies pitää sinua hätävarana, paremman puutteessa kelpaat. Kun hän löytää sen paremman, hän kylmästi ilmoittaa, että se on loppu nyt.

• Kohtalonsisar

Ehkäpä oloani helpottaa hiukan kun huomaan että en ole yksin saman ongelman kanssa.....

• Nina

Tuttua tutumpi tilanne. Tunnen itseni täysin idiootiksi odottaessani, milloin mies ottaa yhteyttä, milloin sopii tavata, aina niellä pettymys tapaamisen peruunnuttua...aina olla valmiina häntä varten. Kuinka kauan tätä jaksaa?

Järki sanoo, että jätä tuollainen mies, joka ei mitä ilmeisemmin välitä sinusta oikeasti, pitää sinua itsestään selvyytenä ja suoraan sanoen käyttää hyväkseen. Kaikkihan tapahtuu hänen ehdoillaan. Oikeastaan tuntuu siltä, että kokoajan odottaa, koska mies haluaa katkaista välit kokonaan, miksi minä en pystyisi tekemään sitä ensin? Jäisi hitunen itsekunnioitusta minullekin jäljelle tämän henkisesti raskaan suhteen jälkeen. Mutta kun on sydänjuuriaan myöten rakastunut ja kokoajan toivoo kaiken muuttuvan paremmaksi. Miten voikaan olla näin paljon toivoa!

Ja kuitenkin: maailma on täynnä ihania miehiä. Miksi ihmeessä roikkua epätyydyttävässä suhteessa. Jossain on varmasti joku, joka täyttää tämänkin mieheni puutteet. On koko sydämestään minun ja minä hänen.

Sitä minä odotan... ja sillä välillä käytän minäkin hyväkseni sitä, mitä tämä nykyinen kumppanini minulle antaa.

Eli neuvoni on, kulje avoimin silmin ja salli tilaisuuden tullen elämääsi astua uuden, moninverroin paremman, miehen. Sillä välin voit ottaa tältä nykyiseltä sen, mitä hän sinulle antaa. Ja uuden ihmisen tultua elämääsi, jätä tämä nykyinen surkimuksesi. Ymmärrä, että hän ei ollut sinun arvoisesi.

Kunpa itsekin pystyisin tätä ohjettani noudattamaan.

• totuus ei pala tulessakaan

kanssasisar jonon jatkoksi, sillä poikkeuksella että tiedän tarkalleen mikä homman nimi on :(

• Jatkanko odottelua?

Juttu teki tehtävänsä! Kalikka kalahti! Sain puhelun ja "suhteemme" on ohi. Tein jutusta niin julkisen, että paisui kuulemma liian isoksi....*wrn* Nyt on siis mahdoton jatkaa. Toivottavasti ette nyt rakkaat kanssasisareni ala kotiini asti soittelemaan :o)) ja kuten huomaatte, syy suhteemme loppumiseen oli minun...

Suren aikani mutta en jää laakereilleni lepäämään. Minäkin tunsin jotain enemmän häntä kohtaan - aina eivät vain tiet kohtaa.

Toivotan voimia teille ystäväiseni! Elämä jatkuu kyyneltenkin läpi!

• typykkä

Ylläoleva kirjeenvaihto koski minuunkin, sivalsi ihan kylkeen. Haluan vaan nostaa sinua, ystäväiseni, Kirjoitat; kuten näette syy välien katkeamiseen oli minun. HAH! Ei tietenkään! Jutusta paisui julkinen! Kait sinulla aikuisena ihmisenä on oikeus puhua täällä siitä mikä sinua painaa. Ja "HÄNELLÄ"- aikuisena miehenä on vastuu hoitaa asiansa hiukka paremmin. Mitä sexi-varastoja me kiltit typykät ollaan? Ja mikä oikeus hänellä on suuttua kun hänen mänttimäisestä käytöksestään puhutaan täällä. Onko meillä kaikilla sama kaveri???!!!!
        Sitten käsitän, jos suuttui sulle, joka uskalsit avata tän keskustelun! Täällähän me kaikki "hänen" tyttönsä nyt tavattiin, niinkö?! Jäihän meitä monta vielä varalle, vai!

• sama

ps. jos on sama kaveri josta olen puhunut,hänkin viiskymppinen ja vapaa, asunto, puhelin, känny, niin ottaa sinuun taas yhteyttä. Pyytää anteeksi ja on sitten kuin ei mitään olisikaan tapahtunut....(näin kävi mulle vastaavassa tilanteessa)

• Jaana

Jos sä siitä MIESTÄ haluat ni kannattais jo antaa periksi, mutta jos tollanen ystävähomma riittää sulle ni jatka vaan samaan malliin.
      Ei kannata pompata ton kans ihan miten vaan, ties ketä sillä on kierroksessa tossa välillä. Eli älä nyt ainakaan itsees säästele sen takia.
      Jo kirjotuksen sävystä päätellen olet aika pettynyt teidän juttuun ja miehellä on muutaki elämää kun sinä. Kyllähän ne jaksaa soitella mutta paljonko on yksi minuutti ihmiselämästä?

• neuvoja

Minä uskon siihen, että jos tosissaan toisesta tykkää niin se on menoa heti. Sen huomaa jos on oksat pois. Ei muuta kun lähdet kävelemään. Jos se tykkää niin osoittaa sen kans.

• helmi

kannattaa ehkä kääntää se kelkka ja antaa miehen vuorostaan odottaa, siitähän ne tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      165
      1820
    2. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      81
      1569
    3. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1264
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      18
      1196
    5. Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme

Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?
      Ikävä
      55
      1106
    6. Kirk ei ollut hyvä ihminen

Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli
      Maailman menoa
      242
      1075
    7. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      60
      1023
    8. Minulla on edelleen

ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o
      Ikävä
      43
      959
    9. Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa

Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol
      Maailman menoa
      168
      935
    10. Siksi meidän suhteesta

Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko
      Ikävä
      73
      880
    Aihe