Saako Sofia sunnuntaityöstä yhden käsilaukun sijaan kaksi laukkua?

Anonyymi-ap

Sunnuntailisät tulee jollain tavoin huomioida.

22

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sofia avasi uutta käsilaukkupakettia ja kirjoitti että normi maanantai. Eli Sofia saa joka maanantai uuden laukun.

• Anonyymi

Maanantai on tilipäivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanantai on tilipäivä.

Mitä kaikkea joutuu Sofia Belórf tekee tolle vanhalle perheelliselle miehelle. Olispa kiva tietää totuus 😫👍.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kaikkea joutuu Sofia Belórf tekee tolle vanhalle perheelliselle miehelle. Olispa kiva tietää totuus 😫👍.

Work, work, work ja dinneri officella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sa os muuta...🤣🤣😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mille vanhalle miehelle? Ei Jeffrey ole vielä vanha ja joku 17 v ikäero on vain numeroita. Parempi noin kuin joku keskenkasvuinen kolli.
        Etkö tiedä miesten ja naisten suhteista mitään, mitä ne tekee?
        Tietysti elävät normaalia (enemmän vain luksusta) elämää. Syövät, juovat , naivat, matkustavat, loikoilevat, katsovat tv:ta, nukkuvat , juttelevat jne.jne.
        Hyvin monella on perhe-elämä takana tuossa iässä. Jotain vikaa, jos ei niin olisi.
        Avioero on käynnissä, joten kohta varmaan on perheeseen kuuluvat vain lapsi ja aiemmat lapset.
        Teillä on hirveän sairas ajatusmaailma vai heijastuuko omasta elämästänne nuo kaikki jutut, mitä täältäkin saa lukea. Vai kamala kateusko vaivaa?

• Anonyymi

Kismittääkö sua?Kato laukun malli ja väri,ostat halpahallista samanlaisen.

• Anonyymi

Pari laukkua, dinnerin, kynsihuollon ja ilmaisen kännin.

• Anonyymi

Tänään Sohvilla taas laukkupäivä.

• Anonyymi

Noi sen kaikki laukut onko rihkamaa ja ei mitään arvoa ole kai niillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on aina ihmeellinen sanajärjestys!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on aina ihmeellinen sanajärjestys!

Rihkamaa taitaa olla koko pari 😫.

• Anonyymi

Viis laukkupäivästä, mutta se on kamala uutinen, että Paavo V ei asetu enää ehdolle pressun vaaleissa 2030. Miettikää sitä!
        Katsokaa katsokaa uutiset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito Hermes laukku !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito Hermes laukku !

Miten mies jolla on kymmenien miljoonien velat voi ostaa tonnien laukkuja? Eiköhän lie laukut peruskamaa ,ellei sitten Sofia työskentele muillekin asiakkaille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten mies jolla on kymmenien miljoonien velat voi ostaa tonnien laukkuja? Eiköhän lie laukut peruskamaa ,ellei sitten Sofia työskentele muillekin asiakkaille.

Firman kortilla liikelahja.Edustus kulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isältään lainaa on velkaa jo isälleen 1,4 miljoonaa euroa. Äijä on 51 vuotias ja elää isänsä rahoilla ja rellestää niillä ulkomailla.

• Anonyymi

Kuinkahan monta laukkua Martina sai riitojen jälkeen Stefulta ja kuinka paljon RAHAA, mistä niin kovasti ilmeisesti tykkää. Kuinkahan monta riitaa aloitti rahankiilto silmissä...

• Anonyymi

Martina oli virallisesti avoliitossa ja heillä yhteinen lapsi. On normaalia että mies ostaa lapsensa äidille lahjoja ja matkoja. Vai onko se sinulle aivan uusi asia tietää. Mieheni ostaa minulle joka vuosi lahjoja ja matkoja, olemme olleet yhdessä jo vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina oli virallisesti avoliitossa ja heillä yhteinen lapsi. On normaalia että mies ostaa lapsensa äidille lahjoja ja matkoja. Vai onko se sinulle aivan uusi asia tietää. Mieheni ostaa minulle joka vuosi lahjoja ja matkoja, olemme olleet yhdessä jo vuotta.

Höpö höpö sulla mitään miestä ole! Sama kuvitteellisen oman tarinan keksijä taas, minä ja minun mieheni...
        Miten ollaan yhdessä jo vuotta?

• Anonyymi

Kirkuuko, räyhääkö ja riehuuko tämä Sophia kaiken aikaa, kun niin usein näitä uusia laukkuja esittelee?
        Näin ymmärsin kirjoituksestasi, että rahankiilto silmissä tekee mitä vaan?🤑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö sulla mitään miestä ole! Sama kuvitteellisen oman tarinan keksijä taas, minä ja minun mieheni...
        Miten ollaan yhdessä jo vuotta?

Ei sinun vanhempasi siis ole koskaan olleet yhdessä.? Ei pitäisi olla outo asia, edes sinulle jos esimerkiksi minä olen ollut 6 vuotta mieheni kanssa avioliitossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      116
      5093
    2. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      209
      4671
    3. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      64
      3879
    4. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      83
      3240
    5. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1785
    6. Anteeksi mies

Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert
      Ikävä
      29
      1644
    7. Hei T.....

Ajatuksissani olet. T.A
      Suhteet
      14
      1358
    8. Mulle tuli tunne

Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?
      Tunteet
      22
      1272
    9. Kansanedustaja

Kaikkonen vierailee Ähtärissä lauantaina. Mikä mahtaa olla paikka.?????
      Ähtäri
      16
      1228
    10. Rakastan sua

Hortoile huomenna näkökenttääni jooko ❤️
      Ikävä
      43
      1154
    Aihe