Toimittaja-juontaja Tuomas Enbuske, 48, kertoo uutuuskirjassa kokaiinin käytöstään
Kokaiini teki hänestä myös loputtoman itsevarman. Nurkan takana oli odottamassa poreammeellinen huippumalleja, kuten hänellä on tapana sanoa. Tuomas kertoi harrastaneensa sellaista seksiä, jollaista tuskin olisi ilman maniaa koskaan edes kokeillut.
– Maaniseen vaiheeseen kuuluu hyperseksuaalisuus. Mulla oli ihan ääretön määrä kumppaneita koko ajan, vaikka en ole yhtään mikään panomies, vaan nössö oululainen. Sain voimaa naisten iskemisestä. Mitä hankalammin iskettävä nainen oli, sitä varmemmin mä sitä yritin. Oli sitten vassarimimmi tai joku ministeri, Enbuske kuvailee kirjassa.
Lähti käsistä
Tuomas Enbuske kokeili muitakin aineita, kuten Subutexia ja ketamiinia, mutta koukkuun hän jäi omien sanojensa mukaan vain kokaiiniin.
– Pahimpina aikoinakaan en käyttänyt huumeita jatkuvasti vaan suunnilleen samalla tavoin kuin joku toinen dokaa viikonloppuisin. Mulla saattoi mennä yhden illan aikana 600 euroa kokaiiniin, ja kaikkiaan siihen kului mun käyttövuosien aikana varmaan sata tonnia. Mutta rahaa mulla on, siitä se ei ollut kiinni. Havahduin ongelmaan siinä vaiheessa, kun joskus vuoden 2019 tienoilla aloin käyttää kokaiinia yksin kotona iltaisin, Enbuske kertoo kirjassa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/14b95e11-31e2-458e-9de0-1a970bc4b7cf
Hyvät ja huonot harrastukset
Anonyymi-ap
3
108
Vastaukset
- Anonyymi
Toden totta, hyvä aloitus PATTAYAN MATKAILUPLSTALLE.
Nyt vain sitten odottamaan jonkin aikaa että Tyttö julkaisee metrisensä aiheesta ja kokemuksistaan sekä havainnoistaan. - Anonyymi
Panomiesten jutut muualle mutta Kanarialla viedään matkatavarat jo lentoasemalla
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f5c7462b-b07d-4ebb-a73a-93d42a989f1a - Anonyymi
Tyyppillisiä ongelmia pipoilla ennen diagnoosia, ei havaita maniaa, eikä kukaan hae apua maanisena, mutta depressio huomataan, silloin lääkäri pitäisi tutkia onko taustalla kaksisuuntaista. se voi pelastaa monesta kuopasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585495Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1744440En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163902Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k383466- 513441
- 583218
- 103030
- 252627
- 462287
- 392246