Äärimmäisen suosion saavuttanut kisa saa jatkokauden.
Voittajalle lippu johonkin Steelringin iltaan (seisomapaikka vessan vierestä).
Kysymys 1 - kuka suomalaisista on ainoana osallistunut Indonesiassa ammattinyrkkeilyiltaan?
Nyrkkeilyvisa2
30
175
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys 2 - kuka on hitsannut Steel Ringin kehärakenteet?
- Anonyymi
Pirinen tai Jare itse, muistelisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirinen tai Jare itse, muistelisin
Ei ollut ainakaan minulle kerrotun mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut ainakaan minulle kerrotun mukaan
Ei vaan Haapojahan se oli!
40v journeymanin muisti palailee pätkittäin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Haapojahan se oli!
40v journeymanin muisti palailee pätkittäinTotta. Un poang
- Anonyymi
Vihje - voitti amatöörinä SM kullan
- Anonyymi
Edusti Lahden Kalevaa tuolloin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edusti Lahden Kalevaa tuolloin
Sami Enbom
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sami Enbom
Ei osunut.
Enbom on osallistunut iltoihin Saksassa, Bosnia-Hertsegovinassa, Marokossa, Italiassa, Unkarissa ja Latviassa, mutta ei Indonesiassa. Ainakaan minun tietojen mukaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei osunut.
Enbom on osallistunut iltoihin Saksassa, Bosnia-Hertsegovinassa, Marokossa, Italiassa, Unkarissa ja Latviassa, mutta ei Indonesiassa. Ainakaan minun tietojen mukaan.Enbom on yhtä värikäs kuin Muumien mörkömuki lumihangessa uutenavuotena.
Tää on se Aasiassa otteleva Suomalainen. En muista nimeä.
- AnonyymiUUSI
Ei ollut.
Jari Antero Nousiainen on otellut matsinsa Pattayalla - AnonyymiUUSI
Lisävihje:
Otteli amatöörinä, muttei ammattilaisena. Toimii edelleen ammattinyrkkeilyn parissa - AnonyymiUUSI
Mickey. Mutta miten se osallistui siihen iltaan, en tiedä.
- AnonyymiUUSI
Eiku joo, Mickey tietenkin. Sehän vietti aikaa Indonesiassa, viihtyi kai hyvin kokoistensa parissa. Oli sille jollekin Aasialaiselle kulmassakin, kun Shafikov pieksi sen kolmessa erässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiku joo, Mickey tietenkin. Sehän vietti aikaa Indonesiassa, viihtyi kai hyvin kokoistensa parissa. Oli sille jollekin Aasialaiselle kulmassakin, kun Shafikov pieksi sen kolmessa erässä.
Tämä tarina multa mennyt ohi, jostain muistan sen olleen Indonesiassa. Mitä se Shafikov tekee nykyään? Mulla on navetan seinällä vieläkin se From Russia with Love-illan juliste. Mikä on kyllä nykypäivänä jo aika kyseenalaista. (-ReneP)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tarina multa mennyt ohi, jostain muistan sen olleen Indonesiassa. Mitä se Shafikov tekee nykyään? Mulla on navetan seinällä vieläkin se From Russia with Love-illan juliste. Mikä on kyllä nykypäivänä jo aika kyseenalaista. (-ReneP)
Shafikovhan teki Peksille oharit ja lähti jenkkeihin. Signattiin Top Rankille, treenarina taisi olla Abel Sanchez. Pieksi contenderit, ylsi pariin MM-otteluun 61,2:ssa, hävisi ne pistein koska oli vähän liian lyhyt. Uransa lopussa yritti vielä 59:ssä, varmaan just noiden kokoasioiden takia. Hävisi siellä yhdelle hyvälle muttei aivan kärkitason kaverille. Lopetti ratkaisemattomaan jonkun toisen vastaavan kanssa.
Asui tuolloin Kaliforniassa, mutta nyt kai palannut Uralille. En ole noita uran viimeisiä matseja nähnyt, mutta voisin kuvitella että painonveto 59:siin yhdistettynä ikääntymiseen söi parhaan terän. Shafikovilla oli kuulemma tapana syödä hyvin, ja painonvedot oli vaikeita jo 63,5:ssä Suomen-aikoina.
From Russia With Lovehan oli hauska ilta sikäli, että matsien taso oli 2-3 päämatsin osalta varsin hyvä, mutta kun Suomalaiset vetonaulat puuttui, paikalla oli ehkä 300 ihmistä Urheilutalolla.
-VHB - AnonyymiUUSI
Totta. Toimi promoottorina
- AnonyymiUUSI
Noh, lähdetääs nyt itekin sitten taas:
1. Kuka Euroopan Mestarinakin ollut ammattinyrkkeilijä tunnettiin kotimaassaan siitä, että hänellä oli runsaasti homofaneja?- AnonyymiUUSI
Jack Culgay
- AnonyymiUUSI
Enzo Maccarinelli?
- AnonyymiUUSI
Molemmat väärin. Kotimaat myös. Kyseessä raskaan sarjan mies.
- AnonyymiUUSI
Pulev
- AnonyymiUUSI
Noup
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noup
Sinan samil
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinan samil
Otteli kyllä Samin kanssa!
- AnonyymiUUSI
Ai kai taas Gene
- AnonyymiUUSI
Palataan Geneen joskus myöhemmin taas. Genellä muuten oli Sylvester kulmamiehenä viime la. Voitto tuli!
- AnonyymiUUSI
Paolo Vidoz
- AnonyymiUUSI
Vidoz on oikein!
- AnonyymiUUSI
Nyt slaavilaista henkeä mukaan, suolakurkut ja vodka esiin:
2. Kenelle Team Narc-Wear antoi kehänimen "Latviesu Strelniki" eli "Latvialainen Kiväärimies" ?
3. Kuka käytti kehänimeä: "From Russia With Love" ?
4. Kuka niin ikään Raskaassa Sarjassa EM-titteliin yltänyt ammattinyrkkeilijä sanoi nousseensa kehään kännissä hävitessään yhden uransa isoimmista matseista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1424427Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja583367Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12443Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v251885KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2311645Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2331237Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka251227Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1621136- 691116
- 62838