Löytynyt musta kissa Tampereen keskustasta. Kokomusta, keltaiset silmät, ei tatuointia. En ole varma sukupuolesta, joko leikattu uros tai naaras. Kissa on nyt minulla kotona ja lähtee huomenna löytöeläinsuojaan.
Kissa ei ole varmaankaan ollut kauaa ulkona, se on tukeva eikä vaikuta nälkäiseltä. Osasi käyttää laatikkoa, eli selvästi sisäkissa.
Löytynyt musta kissa Tampereelta
7
520
Vastaukset
- Gisse
saanko kysyy, että on kissa löytäny jo omistajansa? ja entä minkä värinen oli? oliko se musta jossa oli valkoista kaulassa?
- Senni
Täällähän tuo vielä maukuu. Tämä on ihan täysmusta, ei missään valkoista. Lähemmin tarkasteltuna paljastui leikatuksi pojaksi. Luulisin, että ikää on useampi vuosi, kun hampaat ovat ainakin tosi komeat verrattuna minun puolivuotiaan kissani hampaisiin.
- Gisse
Senni kirjoitti:
Täällähän tuo vielä maukuu. Tämä on ihan täysmusta, ei missään valkoista. Lähemmin tarkasteltuna paljastui leikatuksi pojaksi. Luulisin, että ikää on useampi vuosi, kun hampaat ovat ainakin tosi komeat verrattuna minun puolivuotiaan kissani hampaisiin.
juu..no ei se sit oo se naapurini kissa..
- Keiju
Hei! Huomasitko että edellisellä sivulla ilmoitetaan Treella kadonneeksi iso musta Roope-kissa? Mahtaisiko olla kyseinen herra? Toivottavasti! =)
- Senni
Tämä ei ole Roope, minulta kun on se hukkunut, ja kävin siksi hakemassa tämän mustan kaverin kun tuli puhelinsoitto että löytyi kissa joka vastasi ihan tuntomerkkejä :) Tuo onkin melkein identtinen Roopen kanssa. Eli Roopea vielä etsiskelen.
- Senni
Nyt kissa on eläinsuojan hoivissa. Mikäli joku tunnistaa omakseen, kisua voi kysellä Boondock'sista. Toivottavasti omistaja löytyy pian!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844