Ihana mies 💓 Onko sinkku ?
ForestFinn
21
330
Vastaukset
- Anonyymi
On kaikki arkipäivät aamuvarhaisesta iltamyöhään sinkku.
- Anonyymi
Ihmetellä täytyy mihin kariutui juhannushäät?
Silloin mehtosen ollessa koneman ja leidin muuttaessa Kosulan korpeen yleinen keskustelun aihe oli konemanin ja koneleidin kihlautuminen joka on lupaus avioliitosta.
Mihin senkin asian loppuunvieminen kariutui? - Anonyymi
Kymmenen vuotta söhlänneet saamatta mitään aikaan, samoissa lähtökuopissa seisovat jo kainaloitaan myöten.
- Anonyymi
Ja mitä sinä olet saanut ajoiksi?
- Anonyymi
Ari saa kaunista emäntää Timo tumputtaa pelihuoneessa
- Anonyymi
🤣🤣😅
- Anonyymi
Salaa Otto isältä .
- Anonyymi
Ja mitä sinä olet saanut ajoiksi?
Menin 50 vuotta sitten kesäisenä lauantai iltana tansseihin tanssilavalle, pyysin siellä tanssiin kauniin nuoren tähtisilmän ja sain luvan, jatkanko tästä?- Anonyymi
Ja silti käytät aikaasi täällä tubettajien mollaamiseen..
- Anonyymi
Kyllä Timoa pännii vedellä katseen seiväskankea joka on lepotilassa 5cm .
- Anonyymi
Käteen.
- Anonyymi
Haluun Aria 😜 miten uskallan mennä hänen luo ?
- Anonyymi
Ajat arkena pihhaan ja teet tikusta asioo, kyselet vaikka kylppäriremontista.
- Anonyymi
Älkää nyt viitsikö pelleillä, aikuiset ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajat arkena pihhaan ja teet tikusta asioo, kyselet vaikka kylppäriremontista.
Asuuko Ari yksin ? Menen jos asuu yksin .
- Anonyymi
"Ja silti käytät aikaasi täällä tubettajien mollaamiseen.."
Kyllä ne aivan itse ovat tehneet itsestään typeryksiä. Ehkä sieltä syrjäkyliltä ovat oikeat miehen ja naisen mallit puuttuneet.- Anonyymi
Kosulan 2 pellet.
- Anonyymi
Sinähän se suurin tollo sitten olet.
- Anonyymi
Miten se jaksaa vuodesta toiseen marmattoo nuista vähistä kommenteista. Mieli on kyllä myrkyttyny täysin,suhteessa kommentoijiin,pelkkää negaa hänen sanomiset.
- Anonyymi
Kehut vain ja ainoastaan kelpaa.
- Anonyymi
Baitsilta luvassa mutterinväännin,senkö tiimoilta pittää taavettiin ostoo uuvet takarenkaat,vaikka entiset on ihan ehyet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492378Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on532157Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2071676Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681630- 311614
- 181449
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861394Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81379Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81291Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191284