Ensimmäiset treffit

Anonyymi-ap

kaivattusi kanssa. Minkälaisia toivoisit ja missä?

68

816

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo enää kaivattua

• Anonyymi

Ja silti lässytät palstalle vastauksia???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä länkytät turhia kommentteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta lässytys pahan ilman plle

• Anonyymi

Itsellä, paikalla ei niin väliä. Tunnelman haluaisin olevan läsnä oleva ja hyvä henkinen. Tavoite olisi enemmän sellainen, että siitä jäisi molemmille hyvä mieli. Jännitteet kaikkoaisivat heti kun toisen näkee edessään.

• Anonyymi

Silti pakko vastata? Hämmentävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla tavalla kuin sä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla tapauksella ei ole kaikki aivan kunnossa…-sivusta

• Anonyymi

Pierit*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki immo apua. Sivusta

• Anonyymi

Toivoa tietysti aina saa ja on helppoa mutta todellisuus on ihan jotain muuta. Kuinka moni täältäkin on päässyt sen tietyn ihmisen kanssa treffeille, veikkaampa että hyvin harva.

• Anonyymi

Munkkikahvit pihtiputaan tepoililla.

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi
    • Anonyymi

Treffit on niin tylsiä. Paljon mukavampaa, kun kaksi ihmistä luonnostaan hakeutuu toistensa lähelle.

• Anonyymi

Silloin pitäisi olla paikka, jossa toista näkee toistuvasti. Jos kaivattusi asuu esim. satojen kilometrien päässä, niin tuo ei toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin pitäisi olla paikka, jossa toista näkee toistuvasti. Jos kaivattusi asuu esim. satojen kilometrien päässä, niin tuo ei toimi.

Totta, mutta satojen kilometrien päässä toisistaan asuminen ei myöskään toimi kovin hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, mutta satojen kilometrien päässä toisistaan asuminen ei myöskään toimi kovin hyvin.

Mutta rakkauden perässä ihmiset ovat muuttaneet läpi historian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta rakkauden perässä ihmiset ovat muuttaneet läpi historian

Entäs kun ei voi puhua rakkaudesta? Olen käynyt yli sadan kilometrin päässä tapaamassa ja treffailemassa, eikä se ole hääviä. Niin onnekas en ole ollut, että olisi rakkaudeksi muuttunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se voi toimia todellakin hyvin. Reissataan molempien kaupungeissa.

• Anonyymi

Taivaassa tuonpuoleisessa.

• Anonyymi

Ihan vaikka kävely-treffit. Ei se sen kummempaa tarvii olla.

• Anonyymi

Kävelytreffit? Mitkä ne semmoset on? En ole kuullutkaan että kävely = treffit. Tuo on sama, kun lähtisi kaverin kanssa kävelylle. Romanttisuus on kaukana 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävelytreffit? Mitkä ne semmoset on? En ole kuullutkaan että kävely = treffit. Tuo on sama, kun lähtisi kaverin kanssa kävelylle. Romanttisuus on kaukana 😆

Siis häh. Kävelytreffejä romanttisempaa ei ole. Kädestä kiinni ekaa kertaa, eka suukko jossain puiston kulmalla, ai että!

• Anonyymi

Mä olisin pyörtyneenä ulkona, kaivattu löytäis ja veis kotiinsa. Heräisin siihen kun kaivattu pitäis kosteaa liinaa otsalla. Katsoisin häntä kuin ihmettä. Hän sanoisi: Sun täytyy jäädä mun luokse pariksi päiväksi, ihan vaan varmuuden vuoksi. Sanoisin: Joo, se on varmaan parasta!

• Anonyymi

Ei tarvi olla mitään ihmeellistä. Itse asiassa parempi, jos ei olisikaan. Ihan vaikka vain kahvit jomman kumman luona. Kunhan saadaan jutella rauhassa ja kiireettömästi. Myöhemmin ehtii sitten käymään vaikka jossain kulttuuririennossa tai muuta vastaavaa.

• Anonyymi

Älä ikinä päästä miestä omaan kotiisi ekoille treffeille. IKINÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ikinä päästä miestä omaan kotiisi ekoille treffeille. IKINÄ.

"Älä ikinä päästä tuntematonta miestä omaan kotiisi ekoille treffeille. IKINÄ."

Korjasin tuon puolestasi.

En mene "treffeille" tuntemattomien miesten kanssa ensinkään, enkä siis puhunut mistään Tinder-seikkailuista vaan kaipaamastani miehestä, johon luotan. Hänet voin ihan hyvin kutsua kotiini tai mennä hänen kotiinsa. Jos deittailet jotain netistä bongattuja random-miehiä, niin ei tietenkään heille paljasteta asuinpaikkaa ensitapaamisella. Ei paljasteta edes sukunimeä eikä somekanavia.

• Anonyymi

Vaikea sanoa…kävelylle, kahville johonkin, ajelulle yms.

• Anonyymi

Hän ajaisi minä istuisin vieressä ja 🫣🚬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ajaisi minä istuisin vieressä ja 🫣🚬

🚬👨🏻👱🏻‍♀️
        ✌️⭕🤏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🚬👨🏻👱🏻‍♀️
        ✌️⭕🤏

Hermosauhujako 🤣

• Anonyymi

En kyllä toivo mitään, koska mieheni on niin ROMANTTINEN, että hän vie minut holokausti lomalle Auschwitziin.
      Jos Auschwitzista sais huoneen vaikka siitä kaasukammiosta niin HÄN MAKSAA IHAN MITÄ VAAN NIIN VOIDAAN NUKKUA OMISSA MAKUUPUSSEISSA OMIEN RETKIPATJOJEN PÄÄLLÄ.
      Mieheni tapojensa mukaan sanoo minulle, että : Kuule tämä on niin hyvä juttu…
      Minä sanon tuossa suhdetta jo hänelle, että : Minä kyllä tiedä nämä sinun hyvät jutut ja toivottavasti edes sen verran pihistit, että EI TARVI AAMULLA HERÄTÄ KUOLLEENA JUUTALAISENA…

Minä kyllä pystyisin nukkumaan, mutta PYSTYISKÖHÄN MIEHENI?

• Anonyymi

Jopa sinulla on palstasetä taas elämänmyönteiset jutut

• Anonyymi

Voitaisiin uusia meidän ekat treffit. Se olisi ihan mielettömän romanttista.

• Anonyymi

Sinä voit mennä tällä kertaa sitten lomalle niin minä menen facebook syrjittynä ja vainottuna Suomesta poliittisena pakolaisena Norjaan.
        Sinun EI TARVI EDES TULLA sinne minun perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä voit mennä tällä kertaa sitten lomalle niin minä menen facebook syrjittynä ja vainottuna Suomesta poliittisena pakolaisena Norjaan.
        Sinun EI TARVI EDES TULLA sinne minun perässä.

Siihen kuului kahvia, tähtiä, lumisade ja suutelua. Ei mitään tuollaista.

• Anonyymi

Jonnekin meren rannalle

• Anonyymi

Kiven luo

• Anonyymi

Siivouskomerossa 😄 no ei... Joskus sellasta melkein etsinyt.

• Anonyymi

Yö yhdessä ei kummankaan kotikaupungissa. Henkistä ja fyysistä läheisyyttä, paljon. Ei välttämättä seksiä. Mutta mahdollisesti.

• Anonyymi

✨🌨️

• Anonyymi

Näyttäisin nyt vihdoin ja viimein sen yhden paikan, jonne mennään kävellen.

• Anonyymi

Ei mulla ole itsestäni mitään sanottavaa. Olen liian mielenkiinnoton menemään mihinkään treffeille. Sisälläni on tyhjyyttä ja hiljaisuutta. Olen kyllä kiltti ja lempeä, mutta ei sillä ole merkitystä. Mieheltä.

• Anonyymi

Surullista, jos koet noin.

• Anonyymi

Kuule mun toive, mä haluan pois. Eikö aikani täynnä jo ois? Olen jo nähnyt tämän elämän. Kaiken sain ja vielä enemmän

• Anonyymi

Ei ihminen voi saada” elämässä yhtään mitään. Se ei ole elämää, saada

• Anonyymi

Mies hakisi autolla ja mentäisiin paremmat päällä tasokkaaseen ravintolaan tai jonnekin alkoholittomille drinksuille. Treffien päätteeksi mies saattaisi takaisin autolla kotiini. Halaus loppuun.

• Anonyymi

Ei ikinä mitään tuollaista. Eihän tuossa tutustu siihen aitoon ihmiseen kaiken pönötyksen takana.

• Anonyymi

Hikistä peuhaamista hetekallani.

• Anonyymi

Hellimään vaan suoraan...❤️👍😜😘🤗

• Ei vanha koiras uusia temppuja opi.

• Anonyymi
        Vanhakoiras kirjoitti:

Ei vanha koiras uusia temppuja opi.

Vanhakoiras voi luoja eikö parempaa nikkiä ois ollut. Jotenkin luulen että joku vanha tuttu on tuonkin takana.

• Anonyymi

Minulle käy mikä vain, hänen läsnäolo on tärkein 🫠

• Anonyymi

En osaa ehdottaa enää mitään.

• Anonyymi
    • Anonyymi

pitsalla käynti? mies tarjoaa?

J<3L

• Anonyymi

Haluutko että sut lihotetaan mättöannoksilla

• Anonyymi

En haluaisi syödä mitään 1.treffeillä. Jännittäisi niin olla seurassaan, etten pystyisi nielemään mitään ilman tukehtumisriskiä. Mieluummin kahvila/juottola jos pitää istua pöydän ääressä. Joku julkinen paikka jossa voi jutella rauhassa kahdestaan. Ei muulla ole mitään väliä. Panostus sitten toisiin treffeihin, jos kiinnostus kantaa sinne asti.

• Anonyymi

ihana se ois keskustella kahvin ääressä. siten kävellä pimentyvässä illassa..

• Anonyymi

Kait jonnekkin kahvilaan Aurajoen varteen.

• Anonyymi

Mulla oli maailman parhaat treffit viime kesänä ja jos hänen kanssaan yhä jatkuva suhde sattuiskin kariutumaan, niin niistä treffeistä on minkåän lähes mahdoton tulla ohi ja yli.

• Anonyymi

En tiedä, en osaa kuvitella, koska yleensä treffit ovat ensimmäisiä tapaamisia, eikä niin että on täysin rakastunut jo valmiiksi. Ehkä treffit sanan varsinaisessa merkityksessä ei riittäisi tässä tilanteessa, ainakin koen niin nyt.

• Anonyymi

Yliopiston puutarhaan. Siellä on rauhallista, voi jutella rennosti ja on kivaa katseltavaa.

• Anonyymi

Minulla ei ole kaivattua, eikä ole ollut yli viiteentoista vuoteen! Ainoa mitä haluan on ystävyysuhde vähintään 60+v. ikäisen miehen kanssa!

• Anonyymi

Syömään kynttilän valoon kaupungin parhaimpaan ravintolaan. Sen jälkeen meren rannalle kävelemään ja istumaan laiturille sylikkäin. ❤️

• Anonyymi

Juu ei onnistu Rovaniemellä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      175
      2988
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      63
      1902
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      103
      1868
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      303
      1839
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      22
      1672
    6. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1409
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1352
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      118
      1243
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1122
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1062
    Aihe