Vuosien varrella on tullut nähtyä ja koettua kaikenlaista niin Thaikuissa, Laosissa, Malesiassa sekä Cambodiassa.
Yhteinen piirre näissä maissa on turvattomuus. Lähes jokaisessa paikassa mistä olen vuokrannut condon, talon tai huoneen jostain majatalosta, on asuntooni menty luvatta poissaollessani. Yleisimmin sinne menee joku henkilökuntaan kuuluva, joka käyttää yleisavainta, vaikka on tehty vuokraussopimus että kenelläkään ei ole lupa mennä asuntoon poissaollessani. Silti sinne mennään, ja kielletään ettei olla käyty. Tästä vittuuntuneena narautin työntekijän jättämällä valvontakameran videoimaan kun poistuin päiväksi. Huoneeseeni meni nainen henkilökunnasta, penkoi papereitani, sovitti sormuksiani pöydältä, ja meni jääkaapilleni. Maassa jossa myrkytetään, huumataan ja ryöstetään turisteja. Vuokraamaani omakotitaloon mentiin vääntämällä ikkunapoka väkisin auki. Laosissa huoneeseeni tunkeuduttiin kun olin nukkumassa. Parvekkeen kautta tunkeudutaan. Siis hyvin vaarallista. Aina ovi turvaketjulla kiinni kun menee nukkumaan, ja ikkunat kiinni.
Ei matkalle mukaan mitään arvokasta, kultasormukset ja riipukset on parempi jättää kotiin. Halpa puhelin ja halpa kello. Halpa turistilook pienentää riskiä joutua kohteeksi. Seksisuhteet on iso riski, yksin matkustamista ei suositella. Henkirikokset eivät ole vieraita. Vältä väkijoukkoja ja mielenosoituksia , pommiuhka osassa maata. Sairaalahoitoon pääsy ei ole ilman käteistä rahaa mahdollista, vaikka olisi matkavakuutus. Näin on.
Turvaton Aasia
Anonyymi-ap
1
66
Vastaukset
- Anonyymi
Hymyjen maa, kauppamiehet hymyilee kun suomikukot tulee kynittäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512