Turvaton Aasia

Anonyymi-ap

Vuosien varrella on tullut nähtyä ja koettua kaikenlaista niin Thaikuissa, Laosissa, Malesiassa sekä Cambodiassa.
Yhteinen piirre näissä maissa on turvattomuus. Lähes jokaisessa paikassa mistä olen vuokrannut condon, talon tai huoneen jostain majatalosta, on asuntooni menty luvatta poissaollessani. Yleisimmin sinne menee joku henkilökuntaan kuuluva, joka käyttää yleisavainta, vaikka on tehty vuokraussopimus että kenelläkään ei ole lupa mennä asuntoon poissaollessani. Silti sinne mennään, ja kielletään ettei olla käyty. Tästä vittuuntuneena narautin työntekijän jättämällä valvontakameran videoimaan kun poistuin päiväksi. Huoneeseeni meni nainen henkilökunnasta, penkoi papereitani, sovitti sormuksiani pöydältä, ja meni jääkaapilleni. Maassa jossa myrkytetään, huumataan ja ryöstetään turisteja. Vuokraamaani omakotitaloon mentiin vääntämällä ikkunapoka väkisin auki. Laosissa huoneeseeni tunkeuduttiin kun olin nukkumassa. Parvekkeen kautta tunkeudutaan. Siis hyvin vaarallista. Aina ovi turvaketjulla kiinni kun menee nukkumaan, ja ikkunat kiinni.
Ei matkalle mukaan mitään arvokasta, kultasormukset ja riipukset on parempi jättää kotiin. Halpa puhelin ja halpa kello. Halpa turistilook pienentää riskiä joutua kohteeksi. Seksisuhteet on iso riski, yksin matkustamista ei suositella. Henkirikokset eivät ole vieraita. Vältä väkijoukkoja ja mielenosoituksia , pommiuhka osassa maata. Sairaalahoitoon pääsy ei ole ilman käteistä rahaa mahdollista, vaikka olisi matkavakuutus. Näin on.

1

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hymyjen maa, kauppamiehet hymyilee kun suomikukot tulee kynittäväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22