Olen kirjallisuuden ystävä. Olen paljon lukenut myös Kalle Päätalon teoksia.
Kiinnostaisi kuulla, mikä on Iikantalon ja Romppasen tilanne nykyään. Muistakin taloista saa kirjoittaa, jos joku haluaa.
Taitaa olla niin, että "niin katoaa mainen kunnia".
Jokijärven mahtitalot
Anonyymi-ap
6
817
Vastaukset 6
- Anonyymi
Jos Romppasensillan taloa tarkoitat niin sehän on remontoitu tosi hienosti muutama vuosi sitten.
- Anonyymi
Jokijärven ja Tyrämäen, Tyräjärven turvenuijat ja niitten penikat on aina olleet olevinaan parempia kirkonkyläläisten kans.
Ratsastavat sillä Päätalollaan.- Anonyymi
Niin justiisa.
Nehän on niinkun kuusamolaiset, olevinaan niin ökyjä niin ökyjä!
- Anonyymi
Pientä kateutta havaittavissa.
- Anonyymi
Ökyt ovat oikeita ihmisiä. Mitä enempi metsää ja lehmiä niin sitä korkeampi on ihmisarvo .
Näin on maalaisliitto-keskustalaiset aina arvioineet meitä..
Me muistamme! Prrrrrrr…!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371