Moi mä oon täällä eva yksikössä ja
Mä haluaisin kuulla muiten kokemuksia
Eva osasto kokemuksia
18
1000
Vastaukset
- Anonyymi
Erityisen vaikeahoitoisten alaikäisten psykiatrinen tutkimus- ja hoitoyksikkö eli EVA-yksikkö on valtakunnallinen erityistason yksikkö. Tutkimme, hoidamme ja kuntoutamme alle 18-vuotiaita nuoria, jotka tarvitsevat vakavien mielenterveydellisten ongelmien vuoksi turvaosasto-olosuhteita.
- Anonyymi
Olin aikoinaan Tampereella. ihan paska paikka
- Anonyymi
Pumpataan täyteen psyykelääkkeitä ja alistetaan
- Anonyymi
Lepositeitä, valvontaa, lääkkeitä. Pakkoa pakon perään
- Anonyymi
Miten olet joutunut sinne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olet joutunut sinne?
Aikoinaan pakkohoidolla. Oletettavasti aloittaja myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikoinaan pakkohoidolla. Oletettavasti aloittaja myös
mitä teit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä teit?
Siitä on aikaa kun itse olin. 2010-luvun alku
Anoreksian takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä teit?
Mut tosiaan tohon aikaan noi voinu olla erilaisia. Nythän noi on jotain vankilan kaltaisia mitä ne ei ollu mun aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on aikaa kun itse olin. 2010-luvun alku
Anoreksian takia.Tais olla vakavat mielenterveydelliset oireet kun EVA osastolla oot ollut.
Olit anoreksian takia paikassa missä hoidetaan väkivaltaisia nuoria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais olla vakavat mielenterveydelliset oireet kun EVA osastolla oot ollut.
Olit anoreksian takia paikassa missä hoidetaan väkivaltaisia nuoria.Kriteerit on voinut muuttua 15v aikana. Nythän on 2025 ja olin siellä jotain 2010. Ja noitakin voi olla erilaisia eri paikoissa tai ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kriteerit on voinut muuttua 15v aikana. Nythän on 2025 ja olin siellä jotain 2010. Ja noitakin voi olla erilaisia eri paikoissa tai ollut
No en nyt löytänyt tietoa ketkä 2010 joutu eva hoitoon kun nykyään netin mukaan väkivaltaiset ja päihteitä käyttävät alaikäset sinne joutuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en nyt löytänyt tietoa ketkä 2010 joutu eva hoitoon kun nykyään netin mukaan väkivaltaiset ja päihteitä käyttävät alaikäset sinne joutuu
Emmä ees itekkään tiedä miksi olin siellä kun noi ei päde muhun. Mun aikana se oli kuitenkin seka-osasto jossa tiukempi valvonta kuin "normi" ja hoitajat vahti kaikkea mitä teet. Se oli oikeesti vähän ku vankila mut nuorille. Olin muistaakseni vain 2kk siellä ennenkuin mut siirretiin. Tohon aikaan siirreltiin vähän sinne tänne..
Tai voihan se olla joku muukin osasto ollut jossa EVA-hoitoa. Tiedä näitä. Paljon suljettu osastoja vuosien varrella. Tiedän vaan et Erityisen vaikeahoitoisten alaikäisten psykiatrinen tutkimus- ja hoitoyksikkö kyseessä oli
- Anonyymi
Kun olen jo iäkäs, yksin asuva mies, kuntasote haluaa minun muuttavan hoivataloon. Onhan niissä hyviäkin puolia. Lumityöt ja tontinhoito alkaa jo oleen liikaa ajoittain talviaikaan.
kapsehtija.- Anonyymi
Eihän tuo EVA hoito ole sinun ikäisille.
- Anonyymi
Psykiatrinen osasto eikä hoivakoti
- Anonyymi
Eipä ne kovin mukavia paikkoja ole
- Anonyymi00021
En halua pelotella sinne tulevia ja saapuvia mutta
Sanonpahan vaan että kun sinne joutuu niin on vaikene päästö uloskirjautuun että. Ainaki oma kokemus että on se paska paikka siellä jopa aikuiset siis ne hoitajat ketkä on töissä koskee ilman lupaa ikävästi ja häiritsevästi ja puuttuu potilaitten uskontoon ja pilkkaa esim mä oon kristitty ja siellä moni vaan koitti muka herätellä mua että ei sitä jumalaa ole olemassa että seon meidän harhaluulo niin sanon vaan että tommonen toiminta tekee vihaiseks ja olon turvattomaksi että jos koette tuollaista niin kannattaa tehdä ilmotus tai valitus todellakin viedä eteenpäin….
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291126
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707