Moi mä oon täällä eva yksikössä ja
Mä haluaisin kuulla muiten kokemuksia
Eva osasto kokemuksia
18
741
Vastaukset
- Anonyymi
Erityisen vaikeahoitoisten alaikäisten psykiatrinen tutkimus- ja hoitoyksikkö eli EVA-yksikkö on valtakunnallinen erityistason yksikkö. Tutkimme, hoidamme ja kuntoutamme alle 18-vuotiaita nuoria, jotka tarvitsevat vakavien mielenterveydellisten ongelmien vuoksi turvaosasto-olosuhteita.
- Anonyymi
Olin aikoinaan Tampereella. ihan paska paikka
- Anonyymi
Pumpataan täyteen psyykelääkkeitä ja alistetaan
- Anonyymi
Lepositeitä, valvontaa, lääkkeitä. Pakkoa pakon perään
- Anonyymi
Miten olet joutunut sinne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olet joutunut sinne?
Aikoinaan pakkohoidolla. Oletettavasti aloittaja myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikoinaan pakkohoidolla. Oletettavasti aloittaja myös
mitä teit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä teit?
Siitä on aikaa kun itse olin. 2010-luvun alku
Anoreksian takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä teit?
Mut tosiaan tohon aikaan noi voinu olla erilaisia. Nythän noi on jotain vankilan kaltaisia mitä ne ei ollu mun aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on aikaa kun itse olin. 2010-luvun alku
Anoreksian takia.Tais olla vakavat mielenterveydelliset oireet kun EVA osastolla oot ollut.
Olit anoreksian takia paikassa missä hoidetaan väkivaltaisia nuoria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais olla vakavat mielenterveydelliset oireet kun EVA osastolla oot ollut.
Olit anoreksian takia paikassa missä hoidetaan väkivaltaisia nuoria.Kriteerit on voinut muuttua 15v aikana. Nythän on 2025 ja olin siellä jotain 2010. Ja noitakin voi olla erilaisia eri paikoissa tai ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kriteerit on voinut muuttua 15v aikana. Nythän on 2025 ja olin siellä jotain 2010. Ja noitakin voi olla erilaisia eri paikoissa tai ollut
No en nyt löytänyt tietoa ketkä 2010 joutu eva hoitoon kun nykyään netin mukaan väkivaltaiset ja päihteitä käyttävät alaikäset sinne joutuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en nyt löytänyt tietoa ketkä 2010 joutu eva hoitoon kun nykyään netin mukaan väkivaltaiset ja päihteitä käyttävät alaikäset sinne joutuu
Emmä ees itekkään tiedä miksi olin siellä kun noi ei päde muhun. Mun aikana se oli kuitenkin seka-osasto jossa tiukempi valvonta kuin "normi" ja hoitajat vahti kaikkea mitä teet. Se oli oikeesti vähän ku vankila mut nuorille. Olin muistaakseni vain 2kk siellä ennenkuin mut siirretiin. Tohon aikaan siirreltiin vähän sinne tänne..
Tai voihan se olla joku muukin osasto ollut jossa EVA-hoitoa. Tiedä näitä. Paljon suljettu osastoja vuosien varrella. Tiedän vaan et Erityisen vaikeahoitoisten alaikäisten psykiatrinen tutkimus- ja hoitoyksikkö kyseessä oli
- Anonyymi
Kun olen jo iäkäs, yksin asuva mies, kuntasote haluaa minun muuttavan hoivataloon. Onhan niissä hyviäkin puolia. Lumityöt ja tontinhoito alkaa jo oleen liikaa ajoittain talviaikaan.
kapsehtija.- Anonyymi
Eihän tuo EVA hoito ole sinun ikäisille.
- Anonyymi
Psykiatrinen osasto eikä hoivakoti
- Anonyymi
Eipä ne kovin mukavia paikkoja ole
- Anonyymi00020
Haluutko jutella kuumista jutuista? 🍓 Täällä live! https://Caroline.hoty.lat/Caroline#/?/?/occ0qgu66
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p416105Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3075037Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1594841Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1354659Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil193877Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192394Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32178Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill251782- 731772
- 2141459