Lantapanssari

Anonyymi-ap

Ketä 1968/ 1980 syntyneet on?

16

1588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylellä asiasta juttu että ois eläinrääkkäys taas haapaveellä

    • Anonyymi

      Kyllä tällaisten rikollisten nimet ja kuvat pitäs julkaista paikallislehden etusivulla.

      • Anonyymi

        Ikävä tapaus, mutta ei kannata heti hirveesti torvee toitottaa, kyseisen tapauksen tekijällä voi olla tai onkin ongelmia kertynyt ,jotka on vienyt asiat tuohon jamaan, elämä ei aina ole helppoa ja varmaan tämäkin henkilö on voimaton, joten toivotaan että asiat hoituvat ja saa elämänsä tasapainoon.


    • Anonyymi

      Ihmisten pitäisi ilmoittaa jos huomaa jotain viitteitä eläinten puutteelisesta ja huonosta hoidosta ja kunnosta., ei taida viranomaiset oma aloitteisesti tarkistus käyntejä tehdä ennen kun joku ilmoittaa, eikö ehdi vai ei viihdi.

      • Anonyymi

        Lehtitiedoista päätellen nuo tarkastuseläinlääkärit on hämmästyttävän pitkämielisä.usein saa lukea että varotuksia on annettu ja annettu eikä mikään muutu eläinten kohalla paemmaksi.Kunnes sitten lopulta tulee se shokkiuutinen, että koko lauma on kuollu näläkään ja janoon.
        Kyseisestä tapauksesta ei tietoa joten no comments.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehtitiedoista päätellen nuo tarkastuseläinlääkärit on hämmästyttävän pitkämielisä.usein saa lukea että varotuksia on annettu ja annettu eikä mikään muutu eläinten kohalla paemmaksi.Kunnes sitten lopulta tulee se shokkiuutinen, että koko lauma on kuollu näläkään ja janoon.
        Kyseisestä tapauksesta ei tietoa joten no comments.

        Ei nuo ympäristö viranomaiset korvaansa lotkauta . vaan se ilmoittaja leimataan lähes valehteliaksi.


    • Anonyymi

      Varmaan 5 -7 neliveto nyykkäriä tai valtraa pihassa joitten pellit kiiltää ja pari kaivuria lisänä,sitte kitistään kun ei kannata

      • Anonyymi

        Ai että tuo kateus on paha tauti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että tuo kateus on paha tauti.

        Minkään muun ammatin harjottaja ei pysty investoimaan yhteiskunnan tuella,502 valmetti riittäs monella tilalla,urakoitsijat tekee työt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että tuo kateus on paha tauti.

        Loinen (M V ) seassa menee tuon kateus väitteen taakse ja on paha maine haitta maanviljelijöille.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=bEiKKWUFRcE

        https://www.youtube.com/watch?v=lcsVRZoXsPQ
        Tässä nämä kaksi videoa jossa tulee selväksi maatalouden ahdinko. Onko nämä 502 Valmetin palkkatyöläiset sitä mieltä, että maataloutta olis ilman tukia ja, että koneita maatalouteen ostaan vain tukien vuoksi. Tiedätkö 502 suunsoittaja, että maataloudessa eletään kädestä suuhun rahaa ei ole joka sentti menee velkoihin. Koneet ja kaikki muu maatalous tarpeet ostetaan velaksi jotta voidaan edes pyörittää maataloutta, sitten niitä maksetaan jos on rahaa. Vittumaisinta näissä veloissa on se, että maksu päivä on yleensä syksyllä kun saavat tukia mutta tukien maksut saattavat siirtyvä jopa kuukauden tai jopa kahdella pelkästään EU ilmoituksella. Tämä johtaa siihen, että velkoja ei voikkaan maksaa on mentävä pankin puheille. Kauheinta on se, että pankki ei lähe siirtämään lainojen maksupäivää esim. kuukaudella vaan on pakotettu ottaamaan uusi laina josta taasen menee korkoa jotta voit maksaa lainasi. Tämä vin kun EU siirtää tukien maksu päivää ilmoittamatta hyvissä ajoin itse viljelijöille. Tämä toiminta on ajanut maatiloja konkurssiin tai pakotettuun lopettamiseen. Pankit yksi perkeleitä, käyttävät hyväksi velkaantunneita maanviljelijöitä myöntämällä lainojen maksupäivän siirron hyväksi vain uutta lainaa korkoineen...... Näin maanviljelijöitä kohdellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=lcsVRZoXsPQ
        Tässä nämä kaksi videoa jossa tulee selväksi maatalouden ahdinko. Onko nämä 502 Valmetin palkkatyöläiset sitä mieltä, että maataloutta olis ilman tukia ja, että koneita maatalouteen ostaan vain tukien vuoksi. Tiedätkö 502 suunsoittaja, että maataloudessa eletään kädestä suuhun rahaa ei ole joka sentti menee velkoihin. Koneet ja kaikki muu maatalous tarpeet ostetaan velaksi jotta voidaan edes pyörittää maataloutta, sitten niitä maksetaan jos on rahaa. Vittumaisinta näissä veloissa on se, että maksu päivä on yleensä syksyllä kun saavat tukia mutta tukien maksut saattavat siirtyvä jopa kuukauden tai jopa kahdella pelkästään EU ilmoituksella. Tämä johtaa siihen, että velkoja ei voikkaan maksaa on mentävä pankin puheille. Kauheinta on se, että pankki ei lähe siirtämään lainojen maksupäivää esim. kuukaudella vaan on pakotettu ottaamaan uusi laina josta taasen menee korkoa jotta voit maksaa lainasi. Tämä vin kun EU siirtää tukien maksu päivää ilmoittamatta hyvissä ajoin itse viljelijöille. Tämä toiminta on ajanut maatiloja konkurssiin tai pakotettuun lopettamiseen. Pankit yksi perkeleitä, käyttävät hyväksi velkaantunneita maanviljelijöitä myöntämällä lainojen maksupäivän siirron hyväksi vain uutta lainaa korkoineen...... Näin maanviljelijöitä kohdellaan.

        Pankit ei ole maajussien tuki laitoksia , varmaan aika tasapuolista toiminta kaikille.. , toisin kuin eläinten olojen tarkastajat.


    • Anonyymi

      yhteiskunnan elättejä, tukiaisilla eläjät

    • Anonyymi

      Joko nimet selvis

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1362
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1062
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      869
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      613
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe