Ihmisessä löydetty vierasta geeniperimää

Anonyymi-ap

20

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Eikai ollut geenimuokkaus rokotteet kyseessä mitä on ihmisiin lyöty viimeiset 5 vuotta

• Anonyymi

Kaikki rokotteet on aina ollu samaa paskaa, ei koronarokote ole mitään uutta teknologiaa.

• Anonyymi

Ja lisää janoavat tököttiä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Löysin saman uutisen. Ehdit jo avata aiheesta keskustelun joten lisään oman avaustekstini samaan keskusteluun.

<< Uusi tutkimus on löytänyt todisteita ihmisen DNA:han tehdystä avaruusolentojen geenimanipulaatiosta, jossa suuria geenijaksoja on ilmeisesti lisätty ihmisiin ja jotka saattavat vaikuttaa miljooniin ihmisiin, sanoo tohtori Max Rempel. Hän varoitti, että hänen löydöksensä ovat alustavia ja vaativat perusteellisempaa analyysia: "Ei ole vielä vakuuttavia todisteita, koska tarvitsemme parempia tietokokonaisuuksia, jotka ovat saatavilla vain hyväksynnällä. Se vie aikaa ja vaivaa."

Tutkiessaan 581 kokonaista perhettä 1000 genomin projektista Rempel löysi 11 perheestä suuria DNA-jaksoja, jotka näyttivät olevan ristiriidassa kummankin vanhemman kanssa. Seuraukset voivat olla järkyttäviä. "Ihmiskunta saattaa olla käymässä läpi geneettistä muutosta. Jos tämä vahvistetaan, voisi olla mahdollista havaita, ketkä ihmiset kantavat avaruusolentojen DNA:ta, ja tunnistaa hybridit", hän selitti. Hän huomautti, että suuri osa ihmisistä, joilla on neurodivergenttejä piirteitä, kuten autismi, ADHD ja Aspergerin oireyhtymä, voisi mahdollisesti kantaa näitä geneettisiä lisäyksiä, vaikka tämä onkin edelleen spekulatiivista. "Meidän on pohdittava, kuinka paljon avaruusolentojen hybridisaatio on terveellistä planeetalle ja mille avaruusolentojen roduille voisimme antaa etusijan", Rempel sanoi. >>

• Anonyymi

Noita lueskeltiin 70-luvulla Danny Keyn kirjoista.
        Olihan se melko epätoivoista kultin luomista kirjojen myymiseksi.
        Mutta toki elämä voi olla osaltaan peräisin ulkoavaruudesta, "yllättäin ja pyytämättä" kuin faksi ex pääministerille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta toki elämä voi olla osaltaan peräisin ulkoavaruudesta, "yllättäin ja pyytämättä" kuin faksi ex pääministerille.

Koko planeetta, aurinkokunta, galaksit ja koko universumi on avaruudessa ja lähtöisin samasta pisteestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oliko Danny Kaye? Kuukkeli ei tunnista Danny key tyyppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on lähtöisin avaruudesta, kuten koko planeetta. Aminohappoja syntyy meteoritörmäyksessä. Vettä on planeetalla.

• Anonyymi

Mitä syytä tässä on päätellä, että ne geenit ovat juuri nimenomaan avaruusolentojen istuttamia? Kai ne voivat olla peräisin jostain luonnostakin. Raskaana oleva nainen harrastaa itsetyydytystä kurkun kanssa ja sieltä kulkeutuu kurkun DNA:ta sikiöön, vaikkapa näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä syytä tässä on päätellä, että ne geenit ovat juuri nimenomaan avaruusolentojen istuttamia? Kai ne voivat olla peräisin jostain luonnostakin. Raskaana oleva nainen harrastaa itsetyydytystä kurkun kanssa ja sieltä kulkeutuu kurkun DNA:ta sikiöön, vaikkapa näin.

Mutta sehän ei sovi ufouskovaisen päähän millään. Katsos kun kaikki ihmeet pitää tulla nimen omaan kaukaa galakseista!

• Anonyymi

Covid-rokote

• Anonyymi

Daily Mailia on kritisoitu sen epäluotettavuudesta, sensaatiohakuisten ja epätarkkojen tieteeseen ja lääketieteelliseen tutkimukseen liittyvien pelottelujuttujen julkaisemisesta sekä plagioinnista ja tekijänoikeusrikkomuksista.

Joten lähde on jo punainen lippu.

• Anonyymi

Heitänpä tähän soppaan oman haarukkani (vai oliko se lusikka).
      Mitkään alienit eivät ole luoneet ihmistä, mutta ihmiskunta on kyllä ”saastunut” vieraasta aineksesta. Viittaan Jumalan pojat ja ihmistyttäret kohtaan Gen. 6:4. Minun oma teoriani on, että tästä sekoituksesta on peräisin niin punatukkaisuus kuin polydaktyali (monisormisuus). Tietysti jättiläiset olivat tämän sekoituksen näkyvin tulos, mutta ajatellaanpa vaikkapa punatukkaisuutta. Kuulemma vain noin kaksi prosenttia ihmistä on punatukkaisia kun puhutaan koko ihmispopulaatiosta. Skotlanti ja Irlanti ovat aivan oma lukunsa, jossain kymmenen prosentin tienoilla. Ja kas kummaa, muinaiset tarinat kertovat ”Tuatha De Danaan” kansasta, joka laskeutui Irlantiin ja he olivat jotain merkillisiä puolijumalia, joihin punatukkaisuus yhdistettiin.

Tästä voisi jatkaa pidemmällekin, mutta voinhan olla toki ajatusteni kanssa väärässäkin. Olenhan nimittäin punatukkainen…:)

• Anonyymi

Ei hassumpi teoria.

• Yhdyn omien kokemuksieni puolesta tuon tarinan todenperään punatukkaisista. Kaikki punatukkaiset jotka tunnen / olen tuntenut, ovat erilaisia, kuin toiselta planeetalta.

Ei huonolla tavalla, mutta sellaista noidan ja näkijän vikaa ja ADHD:ta. Terävämmät aistit, herkkiä ja nopeat hoksottimet, mutta kärsivät itse siitä kärsimättömyydestä ja kuumaverisyydestä.

Kokeilunhaluisia, hullunrohkeita ja eivät jää taka-alalle vaan ovat heti mukana siellä missä tapahtuu. Itsepäisiä ja omien kokemuksieni mukaan vähän liian villejä uskollisiksi kumppaneiksi.

Tunnen yhden naispuoleisen erittäin hyvin ja heille ilmestyy sisaruksille ja sisaruksien lapsille sama "kummitus" silloin tällöin. Kaiken lisäksi asuvat kolmessa eri maassa, mutta tämä kummitus löytää heidät.

Lapsilleen eivät olleet etukäteen kertoneet tuosta seuralaisesta mitään, vaan vasta sitten kun lapset ovat itse nähneet sen saman. Kyseessä on 1800- luvun vaatteisiin pukeutunut lyhyt mies jolla on hattu päässä.

Haamu ei puhu mitään eikä ole tehnyt mitään pahaa kellekään. Yksi lapsista on antanut sille nimeksi "Joku". Se tuli siitä kun äitinsä yllätti tyttären piirtämässä kuvaa tästä haamusta ja äiti kysyi kuka tuo on, niin tytär vastasi että Joku.

Kun vähintään kolmessa polvessa tämä sama hahmo on heillä nähty ja tunnen koko perheen, niin ei ole epäilystäkään etteikö heidän tarinansa olisi totta.

Mielissään he eivät ole tuosta vieraasta. Kauhuelokuvamainen tilanne oli heillä joku vuosi sitten kun äiti tuli kotiin silloin noin 8 vuotiaan tyttären kanssa. Äiti riisui kenkiä niin tytär sanoi hiljaisella äänellä että: "Äiti, joku seisoo sun takana"

• Anonyymi

Mielenkiintoista. Tuatha De Danannista tuli AI:n yhteenvedon mukaan myöhemmin myyttinen Fairie-kansa. Wikipedia taas kertoo, että “myöhemmin milesialaiset eli keltit kukistivat Tuatha Dé Danann, ja heidät ajettiin alamaailmaan tai tuonpuoleiseen, jossa he tarujen mukaan yhä elävät näkymättöminä henkinä, jotka tunnetaan nimellä Aes Sidhe” .

• Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Yhdyn omien kokemuksieni puolesta tuon tarinan todenperään punatukkaisista. Kaikki punatukkaiset jotka tunnen / olen tuntenut, ovat erilaisia, kuin toiselta planeetalta.

Ei huonolla tavalla, mutta sellaista noidan ja näkijän vikaa ja ADHD:ta. Terävämmät aistit, herkkiä ja nopeat hoksottimet, mutta kärsivät itse siitä kärsimättömyydestä ja kuumaverisyydestä.

Kokeilunhaluisia, hullunrohkeita ja eivät jää taka-alalle vaan ovat heti mukana siellä missä tapahtuu. Itsepäisiä ja omien kokemuksieni mukaan vähän liian villejä uskollisiksi kumppaneiksi.

Tunnen yhden naispuoleisen erittäin hyvin ja heille ilmestyy sisaruksille ja sisaruksien lapsille sama "kummitus" silloin tällöin. Kaiken lisäksi asuvat kolmessa eri maassa, mutta tämä kummitus löytää heidät.

Lapsilleen eivät olleet etukäteen kertoneet tuosta seuralaisesta mitään, vaan vasta sitten kun lapset ovat itse nähneet sen saman. Kyseessä on 1800- luvun vaatteisiin pukeutunut lyhyt mies jolla on hattu päässä.

Haamu ei puhu mitään eikä ole tehnyt mitään pahaa kellekään. Yksi lapsista on antanut sille nimeksi "Joku". Se tuli siitä kun äitinsä yllätti tyttären piirtämässä kuvaa tästä haamusta ja äiti kysyi kuka tuo on, niin tytär vastasi että Joku.

Kun vähintään kolmessa polvessa tämä sama hahmo on heillä nähty ja tunnen koko perheen, niin ei ole epäilystäkään etteikö heidän tarinansa olisi totta.

Mielissään he eivät ole tuosta vieraasta. Kauhuelokuvamainen tilanne oli heillä joku vuosi sitten kun äiti tuli kotiin silloin noin 8 vuotiaan tyttären kanssa. Äiti riisui kenkiä niin tytär sanoi hiljaisella äänellä että: "Äiti, joku seisoo sun takana"

Mukavaa, että tänne on tullut ihan asiallisia kommentteja. Olen siis tuo ”haarukka-lusikka” tyyppi joka puhui punatukkaisista. Toki en voi sitä todistaa, kun anonyyminä ”kilkuttelen” tekstiä tänne.

Olen siis itsekin punatukkainen ja ”Helläkoukku” on kyllä oikeassa sanoessaan että he ovat jotenkin erilaisia. Omakohtaisesti voin sanoa, ettei se mitään supervoimia ihmiselle anna – tavallisia kuolevaisia tässä ollaan. Mutta silti siinä on jotakin...vaikea pukea sanoiksi. Anonyymin suojassa uskallan kertoa vähän rohkeammin. Olen nähnyt monta kertaa unta itsestäni levitoimassa milloin missäkin. Talon katolta laskeutunut maahan tai sitten noussut maasta ilmaan kuin suojaan jotakin uhkaa. Joskus herätessäni unesta olen ollut kiukkuinen – ”taas näitä levitointi-juttuja”. Ei välttämättä liity mitenkään punatukkaisuuteen, mutta olen ihmetellyt tällaisia unia sillä en tavoittele mitään yliluonnollista, mitään supervoimia, vaikkakin olen kyllä kiinnostunut yliluonnollisesta (tutkimusmielessä siis).

Todella mielenkiintoinen tarina ”Helläkoukulla” oudosta hattumiehestä. En tiedä, onko tällä hahmolla mitään tekemistä sen kuuluisan mustan, varjomaisen hattumiehen kanssa jonka monet ihmiset sanovat nähneensä. Ehkä näin itsekin sellaisen unessa/unitilassa. Näin siis unta että seisoin kotona kirjahyllyn vieressä ja edessäni oli tuo hahmo. En nähnyt kasvoja, mutta se oli musta mieshahmo. Se ei sanonut mitään, vain tuijotti kohti, eikä minulla ollut tuossa unessa mitään pelkoa tai kauhua läsnä. Tilanne oli nopeasti ohi, eikä uni jatkunut siitä mihinkään. Mutta edelleenkin kylmät väreet tulee siitä, että voin sormella osoittaa tarkan paikan kodissani, missä tuo hahmo on seisonut. Siis unessa...toivottavasti...

• Anonyymi kirjoitti:

Mukavaa, että tänne on tullut ihan asiallisia kommentteja. Olen siis tuo ”haarukka-lusikka” tyyppi joka puhui punatukkaisista. Toki en voi sitä todistaa, kun anonyyminä ”kilkuttelen” tekstiä tänne.

Olen siis itsekin punatukkainen ja ”Helläkoukku” on kyllä oikeassa sanoessaan että he ovat jotenkin erilaisia. Omakohtaisesti voin sanoa, ettei se mitään supervoimia ihmiselle anna – tavallisia kuolevaisia tässä ollaan. Mutta silti siinä on jotakin...vaikea pukea sanoiksi. Anonyymin suojassa uskallan kertoa vähän rohkeammin. Olen nähnyt monta kertaa unta itsestäni levitoimassa milloin missäkin. Talon katolta laskeutunut maahan tai sitten noussut maasta ilmaan kuin suojaan jotakin uhkaa. Joskus herätessäni unesta olen ollut kiukkuinen – ”taas näitä levitointi-juttuja”. Ei välttämättä liity mitenkään punatukkaisuuteen, mutta olen ihmetellyt tällaisia unia sillä en tavoittele mitään yliluonnollista, mitään supervoimia, vaikkakin olen kyllä kiinnostunut yliluonnollisesta (tutkimusmielessä siis).

Todella mielenkiintoinen tarina ”Helläkoukulla” oudosta hattumiehestä. En tiedä, onko tällä hahmolla mitään tekemistä sen kuuluisan mustan, varjomaisen hattumiehen kanssa jonka monet ihmiset sanovat nähneensä. Ehkä näin itsekin sellaisen unessa/unitilassa. Näin siis unta että seisoin kotona kirjahyllyn vieressä ja edessäni oli tuo hahmo. En nähnyt kasvoja, mutta se oli musta mieshahmo. Se ei sanonut mitään, vain tuijotti kohti, eikä minulla ollut tuossa unessa mitään pelkoa tai kauhua läsnä. Tilanne oli nopeasti ohi, eikä uni jatkunut siitä mihinkään. Mutta edelleenkin kylmät väreet tulee siitä, että voin sormella osoittaa tarkan paikan kodissani, missä tuo hahmo on seisonut. Siis unessa...toivottavasti...

Kiitos tarinasta! Olen usein tekemisissä noiden mainittujen sisarusten ja heidän äitinsä kanssa. Lapsia heillä on yhteensä viisi, joista kolme on jo aikuisia ja kaksi teinejä ja heistä ainakin kolme on nähnyt "Jokun".

Kysyn tarkentavia tietoja, kun olen juttusilla sopivasti seuraavalla kerralla. Sen muistan myös kertomuksistaan, että "Joku" liittyy suvussa kulkeneeseen tauluun jotenkin, koska taulu on "elänyt" ollessaan seinällä.

Pelon vuoksi se taulu on viety kellariin mutta sitä ei ole uskallettu hävittää, ettei Joku suutu.

Painovoimahan on edelleen suurimpia mysteerejä että miten se toimii. Gravitonia ei ole löydetty ja mekanismia ei tunneta. Painovoiman ohella on suuria mysteerejä kuten kaksoisrakokoe, sitä tutkitaan paraikaa vuosia kestävässä hankkeessa.

Vielä mystisempiä teorioita on se että monien tiedemiesten mukaan olemassaolostamme ei ole varmuutta, ainakaan sellaisena kuin me siitä ajattelemme.

Mysteerien joukkoon kun lisätään ajan vääristymät, etiäisiset, deja vut, Mandela efektit ja monet muut niin ei ole helppoa sanoa mistä tässä kaikessa on kyse.

En pidä mahdottomana sitäkään etteikö meissä voisi piillä supervoimia, sillä nuo edellämainitut asiat ja kyvyt jo viestivät sellaisista ollessaan muuta kuin ihmismielen mysteereitä.

Levitoimis- unien tai tuntemusten sanotaan kertovan vapauden tunteesta tai vapauden kaipuusta. Itse koen ne hyvin positiivisena ja vapauttavana tunteena ja usein ne tulee puolivalvetilassa unen rajamailla.

Ihminen on edelleen suuri mysteeri kuin myös elämä itsessään ja voimassaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3156
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      73
      2425
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      60
      1424
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1402
    5. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      875
    6. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      12
      870
    7. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      309
      863
    8. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      787
    9. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      49
      785
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      748
    Aihe