Mulla alkaa heti tapahtua, kun sammutan valot. Tapetit liikkuvat, ihan kuin niissä menisi pieniä matoja tai varjoja pitkin seiniä. Kun sytyttää valot, ne katoavat sängyn alle. En enää uskalla sammuttaa valoja ollenkaan. Aamulla aina joku lamppu on palanut, vaikka illalla kaikki toimii.
Harjatessa hiuksia niitä matoja tuntuu välillä tulevan tukkaan asti jotkut jopa putoavat lattialle, mutta sulautuvat siihen heti. Ne ovat todellisia, vaikka muut ei usko.
Kerroin asiasta isännöitsijälle, mutta se vain näytti vaivaantuneelta ja kehotti menemään lääkäriin. Mutta enhän minä ole sairas, ei ne ole minussa vaan tapeteissa.
Olen alkanut epäillä, että tämän takana on jokin taho, joka yrittää pelotella. Ehkä Supo tai joku työvoimatoimiston porukka. Jotain ne puuhaa, sen huomaa. Tämä ei ole sattumaa.
En enää tiedä, onko tämä totta vai onko joku järjestänyt tämän minua varten. Mutta kun valo sammuu, tiedän, että ne alkavat taas liikkua.
Onko kukaan muu kokenut samanlaista? Vai onko tämä vain minulle järjestetty juttu?
Onko kukaan muu huomannut outoja asioita öisin?
6
159
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
joo toi on niin tuttua. Auttaa kun liikuttelee isoa varvasta niin kummitukset menee sen luo ja sitten saa nukkua rauhassa.
- AnonyymiUUSI
Laita niitä kärpäspaperia seinille. Sinulla on luteita asunnossasi ja ne liikkuu pimeän turvin
- AnonyymiUUSI
Todella erikoista
- AnonyymiUUSI
Lopeta nyt se peukun käyttö, höhlä!
- AnonyymiUUSI
Minäkin näen kämpässäni pieniä miehiä jotka ryömii kaikista listojen raoista yms. Yrittävät tulla asentamaan päähäni sinisiä ja punaisia johtoja.
En uskalla sammuttaa valoja enkä uskalla yöllä nukkua. Päivällä niitä ei näy.- AnonyymiUUSI
..ne jättää mulle uhkaus viestejä että jos meen psykologin luo niin ne tulee isommalla porukalla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1554619Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M183627Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja963608Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v392940Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12463KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2451813Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka261465Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2451386Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1801324- 761275