Mulla alkaa heti tapahtua, kun sammutan valot. Tapetit liikkuvat, ihan kuin niissä menisi pieniä matoja tai varjoja pitkin seiniä. Kun sytyttää valot, ne katoavat sängyn alle. En enää uskalla sammuttaa valoja ollenkaan. Aamulla aina joku lamppu on palanut, vaikka illalla kaikki toimii.
Harjatessa hiuksia niitä matoja tuntuu välillä tulevan tukkaan asti jotkut jopa putoavat lattialle, mutta sulautuvat siihen heti. Ne ovat todellisia, vaikka muut ei usko.
Kerroin asiasta isännöitsijälle, mutta se vain näytti vaivaantuneelta ja kehotti menemään lääkäriin. Mutta enhän minä ole sairas, ei ne ole minussa vaan tapeteissa.
Olen alkanut epäillä, että tämän takana on jokin taho, joka yrittää pelotella. Ehkä Supo tai joku työvoimatoimiston porukka. Jotain ne puuhaa, sen huomaa. Tämä ei ole sattumaa.
En enää tiedä, onko tämä totta vai onko joku järjestänyt tämän minua varten. Mutta kun valo sammuu, tiedän, että ne alkavat taas liikkua.
Onko kukaan muu kokenut samanlaista? Vai onko tämä vain minulle järjestetty juttu?
Onko kukaan muu huomannut outoja asioita öisin?
15
389
Vastaukset
- Anonyymi
joo toi on niin tuttua. Auttaa kun liikuttelee isoa varvasta niin kummitukset menee sen luo ja sitten saa nukkua rauhassa.
- Anonyymi
Laita niitä kärpäspaperia seinille. Sinulla on luteita asunnossasi ja ne liikkuu pimeän turvin
- Anonyymi
Todella erikoista
- Anonyymi
Lopeta nyt se peukun käyttö, höhlä!
- Anonyymi
Minäkin näen kämpässäni pieniä miehiä jotka ryömii kaikista listojen raoista yms. Yrittävät tulla asentamaan päähäni sinisiä ja punaisia johtoja.
En uskalla sammuttaa valoja enkä uskalla yöllä nukkua. Päivällä niitä ei näy.- Anonyymi
..ne jättää mulle uhkaus viestejä että jos meen psykologin luo niin ne tulee isommalla porukalla
- Anonyymi
Et ainakaan kärsi yksinäisyydestä
- Anonyymi
Joo hiiriä ja myyriä valtavasti. Täytyi laittaa 5000 neliön tontille rotanmyrkkyä. Ongelmaksi asti. Toivottavasti häviävät tällä tavalla.
- Anonyymi
kohta saat monohappoa vaivoihisi! rekallinen kerrallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan ne hävitettävä. Kohta tulee myös rottia. Jostain saavat ravintonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omasta tontistaan. Ja hävitettävä jyrsijät.
- Anonyymi
Monohappo olisi tehokas hiirille.
- Anonyymi
Pieruja
- Anonyymi
Tänään rappukäytävässä vastaan tuli vanha herrasmies naapurista. Se nosti minulle hattua, niin kuin aina tekee, mutta kun hattu nousi ilmaan, näin jotain kummallista. Hänellä ei ollut ihoa päälaella valkoinen kallo paistoi. Hän ei edes huomannut mitään, mutta minä näin.
Rappukäytävässä on sen jälkeen ollut outo, kostea haju. Ihan kuin tapetit olisivat alkaneet hengittää sielläkin. Naapurit välttelevät katsekontaktia, ja yksi heistä sulki oveni edestä ilman että sanoi sanaakaan.- Anonyymi
Oliko se sinun ovi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"164632Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1394505Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m753340- 262764
Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62537Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset412533Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv862482Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html232480Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta412476Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä312465