Mä mietin sitä, et olisinko mä sit oikeasti sulle hyvä ja sun mielelestä sopiva. Mä oon vähän boheemi, tempperamenttinen ja toisinaan riehakas. Ja mä en oo varma, ajatelaanko me joistain jutuista eritavalla niin, että se ärsyttäisi sua. Mä väitän tuntevani sut jo aika hyvin. Sä olet tosi joustava ja sopeutuvainen, mutta sulle tärkeissä asioissa jääräpäinen. Mä en tiedä, haluaisitko sä kuitenkin sit muuttaa mua sulle oikeammaksi. Ja mä en pysty siihen.
N->M
Oonkohan mä oikeanlainen
8
880
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en pidä boheemeista turhan nokka pystyssä käveleviä mun makuun ja mä en ole valmis muuttaa ketään mieleisekseni miksi koska silloin toinen muka mieleiseni jolloin hän ei ole oma itsensä joka tekee ennen pitkää hänelle hänen omasta elämästään sietämätöntä siksi sananparsi jos toista oikeasti rakastaa hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on
- Anonyymi
Esiinnyt tyylikkäästi toisena mustasydän taas
- Anonyymi
Mä pidän pisteistä ja pilkuista. Ja mä tiedän, että sä et ole hän.
- Anonyymi
Et oo oikeanlainen
- Anonyymi
Hyvä ajattelevainen kirjoitus. Uskon, että olisit mulle just hyvä! . Nyt kun kilahtaisi viesti puhelimeen niin olisin niin jääräpäinen, että rakastaisin sua koko loppuelämäni, koska olisit mulle se kaikkein tärkein. 🫶
M->N- Anonyymi
❤️ Ehkä se vielä kilahtaa. Loppuelämä on paljon luvattu ja se, että olisin kaikkein tärkein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️ Ehkä se vielä kilahtaa. Loppuelämä on paljon luvattu ja se, että olisin kaikkein tärkein.
Sinä olisit minulle, mutta tiedän etten olisi samaa sinulle. 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olisit minulle, mutta tiedän etten olisi samaa sinulle. 😢
Olisit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä6610792Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on13410221- 237973
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776404Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.395267- 704934
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1354235Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas63799Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313514- 663227