Oonkohan mä oikeanlainen

Anonyymi-ap

Mä mietin sitä, et olisinko mä sit oikeasti sulle hyvä ja sun mielelestä sopiva. Mä oon vähän boheemi, tempperamenttinen ja toisinaan riehakas. Ja mä en oo varma, ajatelaanko me joistain jutuista eritavalla niin, että se ärsyttäisi sua. Mä väitän tuntevani sut jo aika hyvin. Sä olet tosi joustava ja sopeutuvainen, mutta sulle tärkeissä asioissa jääräpäinen. Mä en tiedä, haluaisitko sä kuitenkin sit muuttaa mua sulle oikeammaksi. Ja mä en pysty siihen.

N->M

8

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä en pidä boheemeista turhan nokka pystyssä käveleviä mun makuun ja mä en ole valmis muuttaa ketään mieleisekseni miksi koska silloin toinen muka mieleiseni jolloin hän ei ole oma itsensä joka tekee ennen pitkää hänelle hänen omasta elämästään sietämätöntä siksi sananparsi jos toista oikeasti rakastaa hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on

• Anonyymi

Esiinnyt tyylikkäästi toisena mustasydän taas

• Anonyymi

Mä pidän pisteistä ja pilkuista. Ja mä tiedän, että sä et ole hän.

• Anonyymi

Et oo oikeanlainen

• Anonyymi

Hyvä ajattelevainen kirjoitus. Uskon, että olisit mulle just hyvä! . Nyt kun kilahtaisi viesti puhelimeen niin olisin niin jääräpäinen, että rakastaisin sua koko loppuelämäni, koska olisit mulle se kaikkein tärkein. 🫶

M->N

• Anonyymi

❤️ Ehkä se vielä kilahtaa. Loppuelämä on paljon luvattu ja se, että olisin kaikkein tärkein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️ Ehkä se vielä kilahtaa. Loppuelämä on paljon luvattu ja se, että olisin kaikkein tärkein.

Sinä olisit minulle, mutta tiedän etten olisi samaa sinulle. 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olisit minulle, mutta tiedän etten olisi samaa sinulle. 😢

Olisit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      66
      10792
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      134
      10221
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      23
      7973
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6404
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      39
      5267
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      70
      4934
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      135
      4235
    8. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      6
      3799
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      131
      3514
    10. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      66
      3227
    Aihe