Käytä vilkkua mulkero

Anonyymi-ap

Otsikossa kaikki oleellinen.

45

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulkeroita ovat myös ne, jotka laittavat vilkun päälle vasta kun lähtevät liikkeelle.

      • Anonyymi

        Lähtevät liikkeelle risteyksessä ja kääntyvät risteyksessä, mutta laittavat vilkun päälle vasta siinä lähtiessä. Pelkäävätkö vilkun kuluvan liikaa, vai mikä mättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtevät liikkeelle risteyksessä ja kääntyvät risteyksessä, mutta laittavat vilkun päälle vasta siinä lähtiessä. Pelkäävätkö vilkun kuluvan liikaa, vai mikä mättää?

        Asenne

        Mitkään säännöt tai hyvät käytännöt eivät toimi, jos kuski ei välitä muista liikenteessä. Liikenneympyröihinkin mahtuisi puolta enemmän kulkijoita, kun jokainen näyttäisi etukäteen aikeensa poistua seuraavasta haarasta. Ja useampikaistaisella tiellä voisi vaikka saada tilaa vaihtaa kaistaa ihan vain laittamalla vilkku päälle ajoissa ennen kuin tilantarve on akuutti.

        Toimi, kuten toivoisit toisten toimivan. Tai edes lain minimin mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtevät liikkeelle risteyksessä ja kääntyvät risteyksessä, mutta laittavat vilkun päälle vasta siinä lähtiessä. Pelkäävätkö vilkun kuluvan liikaa, vai mikä mättää?

        Just tänä aamuna kirosin tätä. Edessä sähkäri, säästi ilmeisesti virtaa.. ei käyttännyt vilkkuja, saatikka ajovaloja. Oli tosi hyvä keli, mitä nyt hämärää ja vettä tihuutti. Toivottavasti joku rekka jyrää kusipään koslansa kera littanaksi.


      • Jos haluat tietää, mitä on tehdä täysin turhaa työtä. Mene Saksaan BMW tehtaalle ja kysy sieltä henkilöltä, joka asentaa Bemareihin suuntavilkut.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Jos haluat tietää, mitä on tehdä täysin turhaa työtä. Mene Saksaan BMW tehtaalle ja kysy sieltä henkilöltä, joka asentaa Bemareihin suuntavilkut.

        Autoilija arto joka myös idioottina tunnetaan, ei tunnetusti ole se kaikkein paras henkilö esittelemään autotehtaissa tehtävin töiden työnkuvauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autoilija arto joka myös idioottina tunnetaan, ei tunnetusti ole se kaikkein paras henkilö esittelemään autotehtaissa tehtävin töiden työnkuvauksia.

        Mutta hänen tiedot ovat viime vuosituhannen puolelta eikä hän ole tietojaan päivittänyt.
        Toistelee vanhoja väsyneitä sanontoja, mutta se hälle suotakoon


    • Anonyymi

      Tämä avaajan käskyn jälkeen jokainen autoilija, pyöräilijä ja moottoripyöräilijä käyttää vilkkua aina kun sitä kuuluu käyttää.
      Kiitos avaajalle kun laittoi asian kerrasta kuntoon.
      Eiköhän ehdoteta hänelle Nobelia ensi vuonna?

      • Anonyymi

        Sä et ilmeisesti liiku teillä?? Ei vilkkuja, ei ajovaloja ja kaikkein vähiten takavalot toiminnassa. Nämä on suorastaan vaarallisia tuolla liikenteessä syksyn pimeillä ja sateilla. Satasen nopeusrajoitus, tällainen urpo kun ajelee 70 km/h, on norminopeutta (100) ajava äkkiä perseessä kiinni, kun ei ääliöt osaa edes takavaloja käyttää.
        Poliisi voisi alkaa sakottaa noita ääliöitä vaikkapa tonnilla. Veikkaan, että muisti paranee ja aletaan lukemaan ohjekirjaa, mistä valot saa päälle.


      • Anonyymi

        Asennevammaiset pitäisi pystyä poimimaan pois liikenteestä lopullisesti, eli asettaa päättymätön ajokielto, niin tilannen liikenteessä paranisi huomattavasti. Ajo-oikeus kun ei ole mikään "jokamiehenoikeus".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ilmeisesti liiku teillä?? Ei vilkkuja, ei ajovaloja ja kaikkein vähiten takavalot toiminnassa. Nämä on suorastaan vaarallisia tuolla liikenteessä syksyn pimeillä ja sateilla. Satasen nopeusrajoitus, tällainen urpo kun ajelee 70 km/h, on norminopeutta (100) ajava äkkiä perseessä kiinni, kun ei ääliöt osaa edes takavaloja käyttää.
        Poliisi voisi alkaa sakottaa noita ääliöitä vaikkapa tonnilla. Veikkaan, että muisti paranee ja aletaan lukemaan ohjekirjaa, mistä valot saa päälle.

        Tottahan minä ajan ihan sivistyksessä ja näen saman tilanteen, mutta ei se asia paremmaksi muutu, vaikka kuinka täällä kiukuttelee.
        Ironiaa, näet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ilmeisesti liiku teillä?? Ei vilkkuja, ei ajovaloja ja kaikkein vähiten takavalot toiminnassa. Nämä on suorastaan vaarallisia tuolla liikenteessä syksyn pimeillä ja sateilla. Satasen nopeusrajoitus, tällainen urpo kun ajelee 70 km/h, on norminopeutta (100) ajava äkkiä perseessä kiinni, kun ei ääliöt osaa edes takavaloja käyttää.
        Poliisi voisi alkaa sakottaa noita ääliöitä vaikkapa tonnilla. Veikkaan, että muisti paranee ja aletaan lukemaan ohjekirjaa, mistä valot saa päälle.

        Se on kyl melko pulakkityyli ajaa😂😂.
        Mä en ymmärrä miten ne takavalot vaikuttaa siihen miten nopeasti toinen on perässä kiinni.
        Ja äläkä nyt sano että kun sä näet edessämenevän takavalot, sä voit tulla lähemmäs perään ajamaan?
        No ei sun tarvi sanoa koska sä teet niin 😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Kyllä mä tieän minne menen, sua se enempi harmittaa etten käytä vilkkua.
      En vaikka ajaisin Toyotalla tai Skodalla.
      Saati jos alla olis bmw, eikös se ole japsilla ajavan halvin tunne saada ajaa bmwllä kun lopettaa vilkun käytön 😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Kun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä. Vilkku on viestintäväline muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä. Vilkku on viestintäväline muille.

        Ihanko totta, onneksi ole olemassa ja kertomassa tuon kaikille koko maassa, nyt se on tehty, kiitos sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä. Vilkku on viestintäväline muille.

        No jos se muille ei pärjää ilman ulkopuolista viestintäapua niin se on iso VOI VOI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos se muille ei pärjää ilman ulkopuolista viestintäapua niin se on iso VOI VOI

        Huono provo. Ei jatkoon.


    • Anonyymi

      Urpo on kaiken pahan alku ja juuri.
      Urpoa on helppo panetella
      vitun urpo
      urpolla on kolme naista

    • Anonyymi

      Tuo vilkun käyttö ei ole se ainoa ongelma vaan myös ryhmittyminen on jostain syytä unohdettu taito.
      Eilen katsoin erästä kuskia kun ajoi aivan keskiviivan lähellä ja yhtäkkiä syttyi vilkku oikealle ja kääntyi oikealle.
      Jopa ajovarman videoissa ryhmittyminen on unohdettu.
      Itse olen opetusluvalla opettaessa aina tähdentänyt ryhmittymistä, se ei aina ole mikään iso liike mutta kun sen tekee aina vilkun lisäksi antaa se singnaalin aikeista.
      Myös jonossa ajettaessa ryhmittyminen tuo auton paremmin näkösälle jonossa takaa tuleville.
      Liikenneympyröissä tuo ryhmittymisen laiminlyönti on jo idiotismia sillä sisäkaistalta suoraan liittymään hurauttamaninen ja monesti ilman vilkkua on kuin tahallaan onnettomuuksien etsimistä.

      Ilmeisesti tämä minä minä kulttuuri ja sen yleistyminen aiheuttaa nämä ongelmat liikenteessä, koskaan ei voi olla varmaa mihin toinen on menossa ja silloin romuttuu myös tuo luottamusperiaate liikenteessä.

      • Anonyymi

        Ryhmittyminen on monelle nykään tuntematon käsite. Kun käännytään esim oikealle niin kaarretaan vasemman reunan kautta. Sitten vasemmalle kääntyvät odottavat takana kun eivät pääse etenemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryhmittyminen on monelle nykään tuntematon käsite. Kun käännytään esim oikealle niin kaarretaan vasemman reunan kautta. Sitten vasemmalle kääntyvät odottavat takana kun eivät pääse etenemään

        Sekin on huomattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryhmittyminen on monelle nykään tuntematon käsite. Kun käännytään esim oikealle niin kaarretaan vasemman reunan kautta. Sitten vasemmalle kääntyvät odottavat takana kun eivät pääse etenemään

        Ja sama toisinpäin, tänäänkin.


    • Anonyymi

      Ei paljon itketä moiset vilkut, painaisivat apinat kaasua

      • Anonyymi

        Kyllä apina aina toisen apinan tunnistaa.


      • Anonyymi

        Älä apinoi.


    • Anonyymi

      Kävin äsken vilauttaa vilkkua, ei tarvitse sitten päivällä enää.. pitäisi se riittää, vilautus.

      • Anonyymi

        Vilkun oikeaoppiseen käyttöön tarvitaankin hivenen älyä. Kaikilta älyä ei löydy.


      • Anonyymi

        Vilauta keskenäs.


    • Anonyymi

      Huomasin että kun ajaa riittävän kovaa vilkkua ei tarvita

      • Anonyymi

        Epäilen sun huomiokykyy.


      • Anonyymi

        Eikä järkeä.


    • Anonyymi

      Mutta mikä aika jännä juttu, että kun Poliisit on näkyvillä, niin kyllä vilkut ja muutkin Liikennesäännöt löytyy äkkiä Bemareista, Mersuista kuin Volvoistakin!!!! Ovat senverran paskahousuja noidenkin autojen kuljettajat, etteivät uskalla olla tottelematta Liikennesääntöjä!!!

      • Anonyymi

        Hyvä näin! Mutta vauhtia ei pudoteta! Sen tekee nämä Pirkkapurkkakorealaisilla ajavat kun vähänkin poliisi vilahtaa 😂😂.
        Räkäistään kämmeneen ja sliipataan tukka sinne fredriksonin lakin alle ja istutaan selkä suorana.
        Mutta jokainen tavallaan 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä näin! Mutta vauhtia ei pudoteta! Sen tekee nämä Pirkkapurkkakorealaisilla ajavat kun vähänkin poliisi vilahtaa 😂😂.
        Räkäistään kämmeneen ja sliipataan tukka sinne fredriksonin lakin alle ja istutaan selkä suorana.
        Mutta jokainen tavallaan 😂😂😂

        Hassu kuvitelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassu kuvitelma.

        Eipä ole, kun ihan voi jokainen seurata itseään ajaessa. Kaivoin pari klippiä erään Etelä-Suomalaisen kaupungin liikenteestä kuvattuna ja latasin ne tuonne peelokanavalle nähtäväksi.
        Etukamerassa poliisiauto ja sivulla toimitaan kuten kuvailin. 😂😂
        Hassun näköistä sinällään, nenänkaivuu vaihtui yhtäkkiä ollaankin niin topakkaa 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole, kun ihan voi jokainen seurata itseään ajaessa. Kaivoin pari klippiä erään Etelä-Suomalaisen kaupungin liikenteestä kuvattuna ja latasin ne tuonne peelokanavalle nähtäväksi.
        Etukamerassa poliisiauto ja sivulla toimitaan kuten kuvailin. 😂😂
        Hassun näköistä sinällään, nenänkaivuu vaihtui yhtäkkiä ollaankin niin topakkaa 😂😂

        Hassu kuvitelma.


      • Anonyymi

        Katso, kuka puhuu.


    • Anonyymi

      Vilkun käytön/käyttämättömyyden perusteella voi arvioida kuskin älykkyyden suhteen asioita.

    • Anonyymi

      Vilkuttaminen ei ole vapaaehtoista.

      "Suuntamerkin on oltava näkyvä ja ymmärrettävä. Se on annettava hyvissä ajoin ennen 1 momentissa tarkoitettua toimenpidettä. Suuntavalaisimella annetun suuntamerkin tulee kestää toimenpiteen ajan."

      • Anonyymi00045

        Bingo!


    • Anonyymi00043

      Vilkku on viestintäväline. Tyhmät eivät tätä tajua.

      • Anonyymi00048

        Tyhmät ajavat myös ylinopeutta.


    • Anonyymi00044

      Mulla ei oo vilkkua, kun maksoi lisävarusteena liikaa BMW….

    • Anonyymi00046

      Mun autossa ei ole vilkkuja koska mulla on MERSU.

      • Anonyymi00047

        Varmasti löytyy. Et vain osaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe