Yhyyy, Israel kohteli epäinhimillisesti....
https://www.karjalainen.fi/uutissuomalainen/8903517
Eikö nuo hiton puupäät älyä olla edes iloisia kun yleensä elossa pääsivät sieltä pois?!
Mitäs läksitte!
Kutsumattomia tunkeilijoita kohdeltiin huonosti
45
349
Vastaukset
- Anonyymi
Kermaperseet palanneet huvimatkaltaan.
- Anonyymi
Taitavat olla tosi miehiä sinuun verrattuna , sinähän et ole koskaan uskaltanut tehdä muuta kuin nillittää nimettömänä, etkä edes ymmärrä asiasta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitavat olla tosi miehiä sinuun verrattuna , sinähän et ole koskaan uskaltanut tehdä muuta kuin nillittää nimettömänä, etkä edes ymmärrä asiasta mitään.
Mitä nuo alueelle tunkevat vatipäät sitten ymmärtävät, saati luulevat?
Luulevatko he pelastavansa Gazan idioottimaisilla "väliintuloillaan?"
Älyttömien pentujen puuhastelua joka ei johda mihinkään ja sen jokainen täysijärkinen tajuaa.
Jos sinä et sitä tajua, niin mitäpä tästä voidaan päätellä?
Jos Välimeren sotilasmahti kieltää alueelle tulon, niin kyllä järkevä ihminen sen uskoo.
Ihmeen helläkätisesti ovat vielä näitä tunkeutujia kohdelleet, mutta koettakaahan vielä joku kerta, kyllä se jokin seuraavista reissuista on se viimeinen.
Ihme hippejä kun tapattavat itsensä asian takia joka ei heille mitenkään kuulu.
Käykää armeija ja puolustakaa samalla intensiteetillä omaa Isänmaatanne, niin meillä ei tule olemaan koskaan mitään hätää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nuo alueelle tunkevat vatipäät sitten ymmärtävät, saati luulevat?
Luulevatko he pelastavansa Gazan idioottimaisilla "väliintuloillaan?"
Älyttömien pentujen puuhastelua joka ei johda mihinkään ja sen jokainen täysijärkinen tajuaa.
Jos sinä et sitä tajua, niin mitäpä tästä voidaan päätellä?
Jos Välimeren sotilasmahti kieltää alueelle tulon, niin kyllä järkevä ihminen sen uskoo.
Ihmeen helläkätisesti ovat vielä näitä tunkeutujia kohdelleet, mutta koettakaahan vielä joku kerta, kyllä se jokin seuraavista reissuista on se viimeinen.
Ihme hippejä kun tapattavat itsensä asian takia joka ei heille mitenkään kuulu.
Käykää armeija ja puolustakaa samalla intensiteetillä omaa Isänmaatanne, niin meillä ei tule olemaan koskaan mitään hätää!Pyyhi kuola suupielestä !
Olen itse palvellut armeijassa Tarkka-ampujana silloin kun isäsi killui oman isänsä kivespussissa.
Jos ymmärtäisit (lienee persulle mahdoton vaatimus) mitkä syyt koko Lähi-idän konfliktien taustalla ovat ja kuinka Israel on vastuussa pian 77 vuotta jatkuneesta vihanpidosta ja kuinka nämä sinulle "vatipäät" uskaltavat (toisin kuin sinä koskaan minkään asian puolesta) lähteä, aivan totta - jopa viimeiselle reissulle kansanmurhaa vastaan, voisit edes kunnioittaa heitä rohkeudestaan.
Voit olla huoleti, niitä ihmisiä ja juuri tuollaisten "vatipäitten " joukossa on jotka tarvittaessa puolustavat sinuakin hädässäsi, sinusta itsestäsi ei siihen lienekään ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyyhi kuola suupielestä !
Olen itse palvellut armeijassa Tarkka-ampujana silloin kun isäsi killui oman isänsä kivespussissa.
Jos ymmärtäisit (lienee persulle mahdoton vaatimus) mitkä syyt koko Lähi-idän konfliktien taustalla ovat ja kuinka Israel on vastuussa pian 77 vuotta jatkuneesta vihanpidosta ja kuinka nämä sinulle "vatipäät" uskaltavat (toisin kuin sinä koskaan minkään asian puolesta) lähteä, aivan totta - jopa viimeiselle reissulle kansanmurhaa vastaan, voisit edes kunnioittaa heitä rohkeudestaan.
Voit olla huoleti, niitä ihmisiä ja juuri tuollaisten "vatipäitten " joukossa on jotka tarvittaessa puolustavat sinuakin hädässäsi, sinusta itsestäsi ei siihen lienekään ?Hospoti... Onpas se pahalla päällä...
Mitä isä-vainaaseen tulee, niin se oli siellä sotahommissa lähes 5 vuotta ja vei rautaa kehossaan hautaankin.
Tuosta sinun "tarkka-ampujan urastasi" kiinnostaisi tietää enemmänkin, mutta luultavasti se kattaa 8 kk varusmiespalveluksen ja parin viikon tarkka-ampujakurssin varusmiehille.
Eipä siinä, tärkeä ja vaativa homma tositilanteessa, mutta tämän asian yhteydessä en sitä lähtisi korostamaan liikaa.
Kyllä minä sen tiedän että juutalaiset perustivat israelin valtionsa ryöstömaalle ja sortavat alkuperäiskansaa, mutta sitä en ymmärrä että täältä Euroopasta hyväosaiset kermaperseet lähtevät sinne omaa egoaan pönkittääkseen härkkimään ja monimutkaistamaan asioita entisestään, samaan aikaan kun viralliset tahot tekevät kaikin voimin töitä rauhan aikaan saamiseksi.
Jos tuollaisella reissulla ohtaan koskee niin turha silloin on tulla itkemään ja piipittämään että huonosti kohtelivat.
Jos alueelle tulo kielletään, niin syytä olisi uskoa, olipa kieltäjä kuka tahansa, se on se pienemmän riesan tie.
Mitä oman maan ja itsensä puolustamiseen tulee, niin kansalaisvelvollisuudet on suoritettu ja reservistäkin jo poistuttu kun 60 v tuli täyteen taannoin.
Kyllä minulla oli ihan vankat perusteet sanoa noita itseriittoisia ja omahyväisiä seikkailijoita vatipäiksi ja on jatkossakin.
Mutta jos joku haluaa tapattaa itsensä tyhjän takia ja luulla siten saavansa sankarin maineen joutumalla kalojen ruoaksi saavuttamatta mitään, niin kaikin mokomin, mutta vatipäiden touhua on sellainen.
Mitä maailma tekee kuolleilla sankareilla, kyllä elävistä enemmän olisi hyötyä.
Tuollakin mukana vouhottamassa suomalaisia lääkäreitä joille luulisi olevan hommia ja kutsumusta kotimaassakin nykyisenä aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hospoti... Onpas se pahalla päällä...
Mitä isä-vainaaseen tulee, niin se oli siellä sotahommissa lähes 5 vuotta ja vei rautaa kehossaan hautaankin.
Tuosta sinun "tarkka-ampujan urastasi" kiinnostaisi tietää enemmänkin, mutta luultavasti se kattaa 8 kk varusmiespalveluksen ja parin viikon tarkka-ampujakurssin varusmiehille.
Eipä siinä, tärkeä ja vaativa homma tositilanteessa, mutta tämän asian yhteydessä en sitä lähtisi korostamaan liikaa.
Kyllä minä sen tiedän että juutalaiset perustivat israelin valtionsa ryöstömaalle ja sortavat alkuperäiskansaa, mutta sitä en ymmärrä että täältä Euroopasta hyväosaiset kermaperseet lähtevät sinne omaa egoaan pönkittääkseen härkkimään ja monimutkaistamaan asioita entisestään, samaan aikaan kun viralliset tahot tekevät kaikin voimin töitä rauhan aikaan saamiseksi.
Jos tuollaisella reissulla ohtaan koskee niin turha silloin on tulla itkemään ja piipittämään että huonosti kohtelivat.
Jos alueelle tulo kielletään, niin syytä olisi uskoa, olipa kieltäjä kuka tahansa, se on se pienemmän riesan tie.
Mitä oman maan ja itsensä puolustamiseen tulee, niin kansalaisvelvollisuudet on suoritettu ja reservistäkin jo poistuttu kun 60 v tuli täyteen taannoin.
Kyllä minulla oli ihan vankat perusteet sanoa noita itseriittoisia ja omahyväisiä seikkailijoita vatipäiksi ja on jatkossakin.
Mutta jos joku haluaa tapattaa itsensä tyhjän takia ja luulla siten saavansa sankarin maineen joutumalla kalojen ruoaksi saavuttamatta mitään, niin kaikin mokomin, mutta vatipäiden touhua on sellainen.
Mitä maailma tekee kuolleilla sankareilla, kyllä elävistä enemmän olisi hyötyä.
Tuollakin mukana vouhottamassa suomalaisia lääkäreitä joille luulisi olevan hommia ja kutsumusta kotimaassakin nykyisenä aikana.Kuinka paljon se on kermaperse persulta pois jos toiset ovat sinua rohkeampia ja haluavat tehdä edes jotain oikeitten asioitten puolesta ?
Ininää ja vinkumista, muuhun teistä ei ole ! - Anonyymi
Kermaperseet hakattava hengiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon se on kermaperse persulta pois jos toiset ovat sinua rohkeampia ja haluavat tehdä edes jotain oikeitten asioitten puolesta ?
Ininää ja vinkumista, muuhun teistä ei ole !Mitäs vielä vingut? Johan sanoin että menkööt moiset hörhöt kaikin mokomin kalanruoaksi, se on jopa toivottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kermaperseet hakattava hengiltä.
Näytä itse esimerkkiä. Eka kiven heittäjä.
- Anonyymi
Toivottavasti joutuivat itse maksamaan paluulentonsa. Kolmannella kerralla ei enää ole noin hyvä tuuri.
- Anonyymi
Mitäs ne noita elohöpinöitä noin helpolla päästivät, olisivat antaneet kunnolla runtua ettei tee mieli uudelle reissulle.
- Anonyymi
Turppaan niin jotta kusj tippuu......
- Anonyymi
Oujee! Suuret ja mahtavat sankarit palasivat! Äiti keittää kotona velliä ja antaa tutin suuhun, niin eiköhän se hirvittävän kauhistuttava epäinhimillinen kohtelu siitä sitten muutamaan vuoteen unohtune.
- Anonyymi
Niinkö äitisi sinua hoitaa ?
Ethän ole uskaltanut tehdä itse koskaan mitään. - Anonyymi
😂😂😂👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö äitisi sinua hoitaa ?
Ethän ole uskaltanut tehdä itse koskaan mitään.Tyhmien asioiden tekeminen on niin tyhmää ettei niitä tee kuin tyhmät ihmiset.
- Anonyymi
Tunkeilijat olis voinu mennä Venäjälle vaatimaan sodan lopettamista. Siellä ois ollukarumpi kohtelu, päässeet siperian kuolemanleireille orjana raatamaan, kunnes menehtyneet nälkään ja tauteihin.
- Anonyymi
Tunkeilivat kansainvälisille vesille.
- Anonyymi
Persuparlamentti kliimaksissaan !
- Anonyymi
Juu, olisivat pieksäneet maan poveen nuo pellet.
- Anonyymi
Oletko uskova, vai miksi olet noin sotahullu ja väkivaltainen?
- Anonyymi
laivoilla olijat pidätettiin kansainvälisillä merialueilla; siihen ei israelilla olisi ollut minkäänlaista oikeutta
- Anonyymi
Entä sitten? Kuka sille voi ja mitä?
- Anonyymi
Olisi pitänyt torpedoida nuo alukset.
- Anonyymi
Juu, tapettavaa alilihaa oli hyvin tarjolla. Menetetty mahdollisuus.
- Anonyymi
Olisivat kokeilleet samaa temppua venäjän maalla. Tukka pois ja linnaan. Sen kokivat suomalaisturistit aikoinaan örveltämisestä.
- Anonyymi
sen lenigraadin bussiretken jälkeen,
et olekkaan missään käynyt,
vain peräkammarin nettösaaja pummina ölissyt... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen lenigraadin bussiretken jälkeen,
et olekkaan missään käynyt,
vain peräkammarin nettösaaja pummina ölissyt...Sinä et ole käynyt sielläkään kun ei äitee päästänyt.
Mutta tarttuipa tuo kommunismi suomessakin, turhaan muori varjeli... - Anonyymi
mu'vui,
tuasko ne kommunistit,
kurkkii sängyn alta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mu'vui,
tuasko ne kommunistit,
kurkkii sängyn alta...Siun sängyn alta kurkkii natsit,
osa istuu kuapin reunalla
ja irvistellöö.
MTK-lahtarit kolokuttaa kohta ovelle
ja murhovaat kulikiissaan.
Rankkoo on viherpunukan elämä... - Anonyymi
peräkammarin pummille,
pittee antoo,
mulaisliitto-mtk:n kiristämiä rahoja,
enemmän kun kaksi selluköpiä tienoo,
eikä tarvihe eies jalat pöyvvällä telekkaria kahtoo,
mut nuo sen väkivalta fanttasiat on huolestuttavia,
punatautisille pitää antaa vuoden 1918 lääkettä,
tiellä istuvien lasten yli pittää ajjaa,
ja hakata niin jotta kusj tippuu.
tarkistuttaees edes lääkityksen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
peräkammarin pummille,
pittee antoo,
mulaisliitto-mtk:n kiristämiä rahoja,
enemmän kun kaksi selluköpiä tienoo,
eikä tarvihe eies jalat pöyvvällä telekkaria kahtoo,
mut nuo sen väkivalta fanttasiat on huolestuttavia,
punatautisille pitää antaa vuoden 1918 lääkettä,
tiellä istuvien lasten yli pittää ajjaa,
ja hakata niin jotta kusj tippuu.
tarkistuttaees edes lääkityksen...Koppihöperöhän tuo punukka on...
Elä nyt kaikkee syntii samaan niskaan kuava,
lie tuota muitahi samanmielisii järkevii kun minä.
Eipähän siinä kaikkihan nuo on ihan hyvii
ja totteuttamiskelepossii ajatuksii,
mutta eipä ne tähän poispilattuun aikaan ennee sovi,
taikka eivät vielä sovi... - Anonyymi
kääppä tohtorilla tarkistuttamassa liäkitykses,
ennen kun tapahtuu mitään peruuttamatonta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kääppä tohtorilla tarkistuttamassa liäkitykses,
ennen kun tapahtuu mitään peruuttamatonta...Kiitosta vuan huolenpiosta,
mutta ihan hyvä on tälleen elämä.
Miten lie sinulla tuon punatauvin kanssa,
näyttäs olevan aika pahalla mallilla.
Rohtoo pitäs punatautiin olla,
mutta ei taija vanahat resetit olla ennee pätevii...
- Anonyymi
Taitaa Israel ja Palestiina vol. 2:t asua mielissänne täällä kotimaassakin. Sotiminen taitaa kiehtoa mielissänne tai ainakin kärhämöinti.
- Anonyymi
Mitä aloittajan isoisä sanoi gulakeilla kun vähän kidutettiin. Yhyy
- Anonyymi
Mitä se kalanruoka siellä vikisee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se kalanruoka siellä vikisee?
Tunteisiin
- Anonyymi
Kun panttivangit on vapautettu niin gazan reunalle tulee jyrät ja asfalttikoneet.
Tulee hyvä pohja trumpaksen lomakylälle... - Anonyymi
Kunnollinen merimiinoitus Gazan rannikolle niin ei tarvitse hullu-reetan veneitä enää vahtia ja jahdata.
- Anonyymi
Joillakin tuntuu olevan älytön hinku ihan julkisesti todistaa olevansa tyhmä tekemällä tyhmiä asioita.
- Anonyymi
joko Reetalle on tissit kasvaneet. Eikös se oo jo täysi-ikäinen.
- Anonyymi
Se on toki mahdollista, sitä vastoin järjen löytyminen sinun päästäsi on mahdotonta.
- Anonyymi
Kuka hullu Israeliin menisi? Mielipuoli maa.
- Anonyymi
Ääriuskovaiset tekee sinne pyhiinvaellusmatkoja... 😂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392427
- 581412
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586