Luulin olevan cucold (osa I)

Anonyymi-ap

- Kulta, se on aivan normaalia!
- Ei ole. Ei varmasti ole. En ole kenenkään kuullut tekevän niin.
- Hei, se on seksuaalisuutta, twistiä, ymmärrätkö. Minä rakastan sinua, mutta meidän pitää käyttää mielikuvitusta. Muuten seksielmä sammuu. Haluatko sitä?
- Miksi sammuisi? Nora sanoo ja tulee luokseni. Kietoo tyttömäiset kätensä kaulaani ja painautuu syvään suudelmaan, joka saa veitikkani heti jäykistymään.
Mutta olen saanut tämän päähäni kuin pakkomielteeksi ja vaikka osa minua haluaisi vain hyväillä ja riisua tytön palaan tähän kuin riivattu.
Äkkiä Nora vakavoituu ja katsoo minua kuin surullisesti.
- Hyvä on. Jos todella haluat tätä.
Menen tytön luo ja otan hänet syliini. Kaluni jäykistyy. Hän suostui!

Sovimme menevämme hotelliin.

Mies on juuri sellainen kuin olin odottanutkin. Lihaksikas ja rasvaton, musta kuin ebenbuu. Kättelin miestä ja laitoin käteni hänen olkapäälleen. Olka oli kuin kiveä. Ihmeellinen.

Mies ja Nora kättelivät myös. Nora oli pieni (Nora on hyvin petite, vain 145 cm ja 38 kg). Mies näytti kolme kertaa isommalta.

Mies vilkaisi minua. Nyökkäsin.

Mies alkoi painoi Noran polvilleen eteensä ja kuin Darth Vaderin voimalla tilaan tuli tunne, että Noran täytyy alkaa aukomaan miehen housuja. Löysissä collage housuissa pullotti lihaisen näköinen mötikkä.

Nora aukoi miehen vyötärön nauhan ja alkoi vetää housuja alaspäin. Esiin tuli boxerit. Mies katsoi ylhäältä alas Noraa ja Nora alkoi siirtää boxereiden kaulusta alaspäin.

Esiin tuli ensin kalun varsi, paksu ja suonikas. Ja kohta koko kalu oli esillä. Se ei ollut vielä täysin jäykkä mutta herran jumala kuinka iso se oli.

Mies käytti taas Darth Vaderin voimaansa ja Nora otti kalun käteensä, tai oikeastaan kohotti kalun vartta. Tytön käsi ei mahtunut kalun ympäri.

Tyttöni alkoi lypsää kalua, joka alkoi ottaa eteen. Mies työnsi kalun Noran suuhun.

Nora aukaisi suuta kuin linnunpoika ja sai juuri ja juuri paksun terskan suuhunsa. Tyttö raukka yökkäsi heti. Mies pani toistuvasti kalun tytön suuhun ja hetken päästä kalua meni suuhun jonkin verran (minun kaluni Nora mahdutti suuhunsa miltei kokonaan).

Mies nosti Noran ylös. Nora riisuuntui.

Kun Nora oli alasti (pienet kiinteät rinnat uhmakkaasti pystyssä) nappasi mies samalla tyttöä reisistä ja nostatti hänet syliinsä. Nora kietoi jalkansa miehen vatsan ympärille. Mies oli kuin terksinen horjumaton palkki, jonka ympärillä tyttöni valkoiset jalat olivat. Tyttöni laski katseensa rintoihinsa ja mies alkoi hamuta niitä huulillaan. Samalla huomasin, että tyttöni häpy oli jo miehen vatsaa vasten ikävällä tavalla.

Mies suuteli Noraa. En ymmärtänyt miksi Nora vastasi suudelmaan noin. Se oli mielestäni aivan tarpeetonta.

Miehen kalu seisoi tanassa tullen esiin Noran harallaan olevien reisien alta.

Mies ojensi irrotti toisen kätensä tytöstä ja ojensi sen kohti minua kämmen ylöspäin. Nyt tunsin että voima vaikutti minuun. Mies silmäisi pöydälle laittamaansa liukastetta.

Otin liukasteen ja tursotin sitä miehen käteen. Mies vei kätensä suoraan tyttöni hävylle täysi hävyttömästi ja levitti ainetta huolellisesti jonnekin sinne. Nora antoi sen tapahtua, roikkui vain miehen kaulassa. Mies ojensi taas kättään. Tursotin ainetta. Mies levitteli aineen mahtaan kalunsa ympärille. Aavistelin jo pahaa.

Mies kohotti tyttöä korkeammalle ja asetti toisella kätensä kaluaan jonnekin sinne missä tyttöni sirot reidet yhtyivät.

Ilmeisesti paikka oli oikea, koska näytti että kalu olisi mennyt jo osittain sisään. Toivoin että Nora jaksaisi kannatella nyt itseään. Mutta painovoima oli vääjäämätön ja näytti että tyttö valui koko ajan alemmas kalun painautuessa samalla koko ajan syvemmälle häneen. Se näytti pahalta, mutta Noran ilmeestä päätellen se ei tehnyt erityisen kipeää.

Hypähdin parin sivulle ja yritin käsittää, minne kalun tytössäni oikein painui? Osuiko se selkään vai napaan. Ehkä sinne jonnekin välille. Naisen anatomian ihmeellisiin loukkoihin.

Mies kohotti tyttöä ylöspäin ja antoi pepun laskeutua taas alaspäin. Tämä toistui monta kertaa. Kalu sousi tytössä suurena ja kiiltelevänä.

Mies tarttui tyttöä lantiosta ja painoi häntä alaspäin. Ai, ai, ai. Kalua ei enää näkynyt ulkona missään.

Yritin tavoittaa Noran katsetta mutta hän ei antautunut katsekontaktiin. Taivutti vain ylävartaloaan ja päätään taaksepäin.

Mies nakkasi tytön tarpeettoman rajusti hotellihuoneen king size -pedille. Noran silmät välähtivät suuttumuksesta ja leikistä.

Mies nappasi pari tyynyä ja käänsi tytön niiden päälle vatsalleen niin että tyttöni vaaleanpunainen häpy jäi juuri pahasti mieheen päin suunnatuksi. Mies asettautui tytön päälle ja ohjasi kalunsa armottomasti häpyyn.

Mies oli kuin punnerrusasennossa. Teräksenlujan vartalon lihakset jännittyivät kun mies liikutteli itseään ja pani siinä tyttöäni perseeseen. Otin lyhyen videon tuosta. Tajusin että oltiin jo oltu hyvin syvällä. Olin jo kuulevani tyttöni peppulihojen massahtelevan miehen nivusia vasten.

0

1207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
        Maailman menoa
        112
        4697
      2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
        Maailman menoa
        174
        4433
      3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
        Ikävä
        96
        1813
      4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
        Tunteet
        403
        1681
      5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
        Maailman menoa
        33
        1443
      6. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
        Maailman menoa
        362
        1142
      7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
        Ensitreffit alttarilla
        6
        1139
      8. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
        Ikävä
        61
        1030
      9. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
        Ikävä
        71
        1012
      10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
        Ikävä
        92
        968
      Aihe