Ei, ei, minua alkoi jo kaduttaa. 
Halusin jo keskeyttää tämän järjettömän aktin. Miksi suostuttelin Noran tähän ja päästin tuon miehen apajalle? 
Ennen kuin ehdin reagoida ja keskeyttää performanssin, mies nostatti tytön rajusti kontilleen ja vei kalun saman tien sisään. 
Nyt näin kuinka pilluhuulet venyivät ja ottivat pillun ottaessa suuren mustan kullin nöyrästi sisäänsä. Näin tytöstäni valuvan mahlaa. 
Voi ei, nyt se perkule tietää miltä tuntuu BBC. 
Mies alkoi paneskella. Nora makasi pienet kiinteät rintansa petiä vasten painautuneena, vaalea pyöreä peppu miehelle tarjolla. 
Ja mies todella otti tyttöni.  Yhä uudelleen ja uudelleen musta iso löysi tiensä siron tyttöni pillun pohjille. 
Kuinka ihmeessä Nora pystyi ottamaan tuontuohon? Jos tyttöni pystyi noin vaivattomasti ottamaan tuon, niin miltä minä hänelle tunnuin? 
Olin nimenomaan jäänyt piirittämään Noraa hänen pienen kokonsa vuoksi, kysynytkin ensimmäisten öiden jälkeen, että tuntuiko sinusta että "se" oli sinulle sopiva ja Nora oli sanonut että juuri sopiva. 
Itsekin olin luullut täyttäväni tytön täysin. Ja nyt tuo suuri patukka raivaa ja laajentaa toistuvasti tietänsä tuon herkän, siron tytön pillun pohjiin. 
Mies muutti taas tytön asentoa. Käänsi tyttöni nyt selälleen. 
Tyttö levitti jalkansa empimättä. Mies ohjasi sauvansa paratiisin porttiin ja portista puutarhaan. 
Tyttöni kietoi säärensä tiukasti miehen ympärille niin että mies oli kantaa myöten 
tytössä eikä edes päässyt siitä irroittautumaan. Niin hanakasti tyttöni jo tuota vierasta miestä halusi.
Mies irrottautui  ja alkoi takoa. 
Tyttöni piti jalkoja harallaan ja antoi miehen tehdä mitä mies halusi. 
Näki kuinka tytön lantio jousti miehen takoessa. Musta kalu oli kova, suora, suuri ja kiiltelevä sen tehdessä toistuvaa reittiä rakkaimpaani. 
Noran häpyhuulet olivat oudosti venyttyneet. Ne vain antoivat periksi, että mies sai haluamanansa. Panna tyttöäni.
Lopulta mies rauhoittui. Sisään laukesi tyhmä. Mies oli ottanut tyttöni. Isolla.
Luulin olevani cucold (osa 2)
6
1994
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan luonnollinen reaktio ekalla kertaa, oltiin vaimon kans lomalla etelässä kun toteutimme pitkä aikaisen fantasian. Allas baarissa oli töissä musta nauravainen mies, flitraili vaimolleni kun vietimme aikaa aurinko tuoleissa. Yhdessä sovimme vaimoni lähestyy miestä lähemmin, lähdin itse kaupunkille kirtelee joten mies pystyi lähestyy vaimoni kanssa.
Mieshän olikin tullut vaimoni iholle saman tein, jolloin vaimo kertonut haetaan kolmen kimppaa.
Mies tulikin sovitusti illalla huoneeseemme, otimme juominkia kuuntelimme musiikkia ja juttelimme.
Mies aivan kiimassa näin shotsien päältä, kyseessä jätti kalu puoli jäykkänä, vaimoni kiihotus jopa yllätti mut. Mies alkoi hyväilee vaimoani johon vaimo vastasi, muistan kiihotuin samalla päässäni pyöri monenlaisia ajatuksia. Mies riisui kauniin vaimoni ja vaimoni teki samoin miehelle, mikä näky suurin elin ikinä mitä livenä nähnyt. Siirtyivät sänkyyn suutelee näin vaimoni otti käteensä miehen kalun, miten se kasvoi kasvamistaan jopa pelotti itteeni mahtuuko vaimooni. Tunne sanoin kuvaamaton kun jätti kalu upposi vaimoni kireeseen pilluun ja miten vaimo huokaisi nautinnosta. Sitten mies alkoi panemaan ja vaimoni huohotti nautinnosta, silloin mienasin keskeyttää touhun. Otin terästetyn paukun onneksi aloin järjellä ajattelee, tästähän molemmat fantasioineet. Eläimellistä nautintoa molemmilla, pelkäsin naapuri huoneessa kuullaan miten vaimoni huusi nautinnosta. Nykyään vaki kaveri vaimolla, hänkin musta mies. T. Pari 40v - Anonyymi
Jatko tälle. Toivottavasti kertoja pääsee liukkaille.
- Anonyymi
Itsestäkösi puhut?

- Anonyymi
Olen 72v miehelle aisuri tyttöystäväni 21v
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet.

- Anonyymi
Lisää tälläista mutta mielluumin pidemmästi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285266Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874971"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853454Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072986Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242332Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2411757Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335- 1041328
 Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1361029