Onko kellään kokemusta Ikean laminaatista? Hinta on halpa, mutta onko muuta hyvää?
Tarvitseeko laminaatin alta repiä pois muovimatot?
Ikean laminaatti
6
23848
Vastaukset
- ei kannata
osta halpaa, saa halpaa..
tedään juuri remonttia, alkuun ajateltiin edullista laminaattia, onneksi tutkittiin juttuja ja päädyttiin hyvään keskihintaiseen versioon. runko kestää kosteutta paremmin (keittiö) ja mukavampi asentaa. tulee siistiä jälkeä. eräs alan ammattilainen suositteli poistamaan muovimaton alta pois, oli hyvä ratkaisu, pääsee suoristamaan pohjan jos kuoppia tai paiseita. älä osta halvinta tai teet saman homman muutaman vuoden päästä uudestaan (kokemuksia tutuilta.) säästöä väärässä paikassa. - Ikeakin
Meillä on ollut kolmatta vuotta lastenhuoneessa ikean laminaattia, eikä sen kanssa ole mitään ongelmaa ollut. Kosteutta tietty ei kestä, mutta eihän sitä mikään laminaatti kestä. Tai voihan niissä jotain eroja olla, mutta meillä olen huomannut, että asentaessa liimattavaa on tärkeätä, että liima tosiaan täyttää koko pontin pintaan saakka, niin kosteudenkestokin lisääntyy.
Helppoa ja halpaa se Ikea meillä on ollut.
Muovimattoa ei tarvitse ottaa pois, jos on valmiiksi tasainen.- ytrsj
Sen verran tosta muovimatosta laminaatin alla, että jos siinä on karvanen pohja, nii kannattaa ehdottomasti repii pois. Jos sinne pääsee kosteutta, nii se alkaa haisee nii pahalle et isoo miestäki heikottaa. Ammattilaiset on näin kertoneet.
- hannu
ytrsj kirjoitti:
Sen verran tosta muovimatosta laminaatin alla, että jos siinä on karvanen pohja, nii kannattaa ehdottomasti repii pois. Jos sinne pääsee kosteutta, nii se alkaa haisee nii pahalle et isoo miestäki heikottaa. Ammattilaiset on näin kertoneet.
Laitettiin koko taloon ikean laminaatit, entiset oli ostettu k-raudasta kalliilla hinnalla. Kalliit tässä tapauksessa huonommat kun ikean n 7€/m2 maksavat, Ikean laminaatit kestäneet lasten leikit ja koiran juoksut. Sitten kun taas on lattian vaihdon aika niin Ikeaan luotetaan. Oli kyllä positiivinen yllätys, hieman varauksella laitettiin lattiaan, mutta onneksi kestivät.
silloin kun meille ensimmäiset laminaatit laitettiin niin ei mattoa otettu pois alta, ihan ammattilainen sen silloin asensi ja maton jätti lattiaan.
Nyt sitten viitisen vuotta sitten laitettiin ikean laminaatit niin revimme n. 20 vuotta vanhan maton pois alta. Ei olis kyllä haitannu vaikka sielä alla olis ollukki...
- lattiat vaihtoon
vieläkö ikeasta saa laminaatteja?
- jokuvaan3
käytä googlea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849