Olet varmasti ihan tavallinen ja hyvä ihminen. Kaikenlaisia väärinkäsityksiä ollut.
Toivon sulle hyvää mies
35
742
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on. Kunpa ne oltaisiin voitu selvittää kahden kesken rauhassa ja luottamuksellisesti jo aikoinaan.
- Anonyymi
Mutta ajauduttiin yhä kauemmas toisistamme.
- Anonyymi
Miksei voitu olla ystäviä edes?
- AnonyymiUUSI
Koska en kestä ajatusta susta jonkun muun kanssa enkä kestä sitä miten väheksyt mua. Et kehu ikinä.
- Anonyymi
Mä olen puhaltanut lisää tulta mahdollisiin väärinkäsityksiin ei ole minun tehtäväni korjata väärinkäsityksiä jos ei itsellä ole pokkaa tai rohkeutta mennä asiasta kysymään siihen liittyviltä itseltään suoraan mitä haluaa tietää
- AnonyymiUUSI
Oletko sellainen ihminen, joka antaa itsestään epäoikeudenmukaisen kuvan, mahdollisimman negatiivisen, esim. ei pidä lupauksiaan vaikka vannoo jumalan ja kaiken mahdollisen nimeen ja ihan omaa jääräpäisyyttään ei halua olla reilu.
- Anonyymi
Juu itseppä olet niin helvetin tyhmä aivoiltasi et osaa edes ajatella mitä sanot tai et osaa edes ajatella miten käyttäydyt
- Anonyymi
Eipä mennä toisten väliin omia aivopierojaan julki tuomaan!!
- Anonyymi
Hyvähän se on taas tuommoisia kirjoitella kun on ensin haukuttu monen viestin voimin ties miksi hirviöksi. Arvaa mitä? Taidat itse olla epävakaa ihmushirviö.
- Anonyymi
Olemme molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme molemmat.
Kaikki persoonasi kyllä, kaapissa lymyilevä tuuuussulantransu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki persoonasi kyllä, kaapissa lymyilevä tuuuussulantransu
Asiaa. Menkää muut homeen_himaan👍
- Anonyymi
Sulla on kummallinen tyyli tulla vttuilee aina silloin kun on rivien välistä luettavissa ettei mulla ole asiat hyvin. Pidä ihan minä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kummallinen tyyli tulla vttuilee aina silloin kun on rivien välistä luettavissa ettei mulla ole asiat hyvin. Pidä ihan minä tahansa.
Ei ollut sun kaivatultasi. Minä mies ainakin rakastin erästä naista, mutta hän omi mielummin kaikki ilkeät täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sun kaivatultasi. Minä mies ainakin rakastin erästä naista, mutta hän omi mielummin kaikki ilkeät täältä.
Anteeksi. Kyllä mäkin sua rakastin.
- Anonyymi
Mies - sinäkin olet ihminen. Rauhoitu nytten.
- Anonyymi
Tähän käteen kolmas kerta toden sanoo? 🫲
- AnonyymiUUSI
Kyllä mieskin voi olla ihminen, kait?
- Anonyymi
Eikös me nainen olla jo sovinnossa? Sen yhteenottomme jälkeen meinaan. m>n
- Anonyymi
Kävikkö ihan raiveliin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kävikkö ihan raiveliin?
Ai tekstiileihin? Kävi.
- Anonyymi
Toivottavasti juoruilustasi saamasi ilo oli sen arvoista. Välillämme ei tule koskaan enää olemaan mitään.
- AnonyymiUUSI
Mikähän juoruilu.., palstalla vai?
- Anonyymi
Niin minäkin sinulle rakas nainen... Unohdetaan väärinkäsitykset. ❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Kaikki ihmiset ovat tavallisia. Kukaan ei ole täydellinen. Hyvä voi olla, ja se lienee tarkoituskin elämässä, että voisi olla mahdollisimman hyvä muille ja luomakunnalle. Pienistä asioista se lähtee. Ei puhu muista pahaa, perätöntä tai turhaa. Kohtelee kaikkia kunnioittavasti. Yrittää autta, jos kykenee jne.
Jos joutuu väärin kohdelluksi, ei tarvitse tuntea syyllisyyttä tai peljätä. Ne, jotka toimivat väärin, aiheuttavat itselleen pahimman vahingon. Ei kannata vastata pahaan pahalla, vaan siunata heitäkin. He tulevat kyllä Kaikkivaltiaan puhuteltavaksi. Heillä on vastuu vääristä teoistaan tai puheistaan.
Tuo on totta, ettei selvittämättä tai puhumatta asiat etene. Seki on valinta ja sitä täytyy aina kunnioittaa, jon niin päättää.
Voi hyvin!- AnonyymiUUSI
👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👍
Tack, detsamma!
- AnonyymiUUSI
Eli palstalle kirjoitteleva ja terapiaa tarvitseva. Mut varmasti ihan normaali ja tavallinen.
- AnonyymiUUSI
On ihan hyvä, että on purkukanava. Totta kai täytyy kommentoida kunnioittavasti ja asiallisesti. Voi hyvin!
- AnonyymiUUSI
Pelkkää juoruamista ja heikompien kiusaamista. Suren uhrien puolesta.
- AnonyymiUUSI
Tuo ei olisi kivaa. Voimia!
- AnonyymiUUSI
Kiitos samoin. Väärinkäsityksen voi aina oikaista jos on halua, sinulla ei sitä ole.
- AnonyymiUUSI
Tuo alku oli ihan hyvä ja oikein. Tuohon loppuun en osaa vastata. Ehkä ei vain ymmärtänyt, jos luuli, ettet ole vaikka kiinnostunut yms.
- AnonyymiUUSI
väärinkäsitysten ylitse ja komiasti, rakkaus voittaa aina 6-0.
https://www.youtube.com/watch?v=0pwDoHFvVDE&list=RD0pwDoHFvVDE&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Mies, kaikki hyvin, olet ihan kyllä ihmiseksi luokiteltava.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1275339HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164765Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu843967Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833310- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321799- 141418
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221312- 171308
- 421215