Metsämanin videot ovat olleet malliesimerkki pakettien kuljettelun työllistävästä vaikutuksesta.
Uutisissa kerrottiin kuinka tämän vuoden loppuun tullin arvion mukaan Suomeen tulee
60 000 000 *kuusikymmentä miljoonaa) pakettia Kiinasta ja paketin keskiarvohinta on 6€.
Ennen kuin viimeinenkin kuuden euron paketti on kuljetettu Persläventien pohjukkaan niin siinä on pyörä pyörinyt.
Kiinalaiset paketit
8
221
Vastaukset
- Anonyymi
Persläventien perukoilla asustelu ei ole ekologisesti positiivinen juttu.
- Anonyymi
Mitä sitte.
Itte oon tilannu myös
2311 euroineen - Anonyymi
Porukat Persläventien perukoilla leikkimässä tulee Suomen kansalle kalliiksi. Kaiken hyväksi vääntelvät suurelle yleisölle naamaansa ja näyttävät sitä persläpeään.
- Anonyymi
Kyllä, oikein irvistelevät meille maattomille ja metsättömille köyhille joilla ei ole mitään mahdollisuuksia mukaviin Ponsse harrastuksiin.
- Anonyymi
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005546370.html
Ajatuksia herättävä video.- Anonyymi
Kiva kuulla että sullakin on ajatuksia
- Anonyymi
Mitä enemmän tilataan ulkomailta, sitä enemmän joudutaan leikkaamaan etuja. Seuraava vaihe, kaikki asumistuet pois.
- Anonyymi
Asumist... mitä ne on, en ole kuullutkaan !
Eikö suomalaiseet osaa asua ilman tukiaisia, kaikkea sitä onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068