Metsämanin videot ovat olleet malliesimerkki pakettien kuljettelun työllistävästä vaikutuksesta.
Uutisissa kerrottiin kuinka tämän vuoden loppuun tullin arvion mukaan Suomeen tulee
60 000 000 *kuusikymmentä miljoonaa) pakettia Kiinasta ja paketin keskiarvohinta on 6€.
Ennen kuin viimeinenkin kuuden euron paketti on kuljetettu Persläventien pohjukkaan niin siinä on pyörä pyörinyt.
Kiinalaiset paketit
8
216
Vastaukset
- Anonyymi
Persläventien perukoilla asustelu ei ole ekologisesti positiivinen juttu.
- Anonyymi
Mitä sitte.
Itte oon tilannu myös
2311 euroineen - Anonyymi
Porukat Persläventien perukoilla leikkimässä tulee Suomen kansalle kalliiksi. Kaiken hyväksi vääntelvät suurelle yleisölle naamaansa ja näyttävät sitä persläpeään.
- Anonyymi
Kyllä, oikein irvistelevät meille maattomille ja metsättömille köyhille joilla ei ole mitään mahdollisuuksia mukaviin Ponsse harrastuksiin.
- Anonyymi
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005546370.html
Ajatuksia herättävä video.- Anonyymi
Kiva kuulla että sullakin on ajatuksia
- Anonyymi
Mitä enemmän tilataan ulkomailta, sitä enemmän joudutaan leikkaamaan etuja. Seuraava vaihe, kaikki asumistuet pois.
- Anonyymi
Asumist... mitä ne on, en ole kuullutkaan !
Eikö suomalaiseet osaa asua ilman tukiaisia, kaikkea sitä onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656252Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932816Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921791Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491025
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23948- 66922
- 10916
- 21913