Minulla tärisee kädet aamuisin ja oikeastaan koko kroppa. Tärrrinnään auttaa Koskenkorva tai suomiviina
Parkinsonin tautiin apua
12
152
Vastaukset
- Anonyymi
Varoitus,akuutti verensyöksy voi juopon yllättää,puujalka vitsit ei resonoi.
- Anonyymi
Nk. verensyöksy, eli ruokatorven laskimopullistumien, kansanomaisesti sunikohjujen, puhkeaminen aiheutuu maksan vakavasta kirroositilasta. Varixien puhjettua finaali alkaa jo olla hyvin lähellä. Joissakin harvinaisissa tapauksissa henkilö saattaa selvitä, mutta maksa menee vaihtoon.
Yhteiskunnan kannalta kannattaa antaa valua tyhjiin!
- Anonyymi
Entisellä ukolla kans tutisi käsi ja johtui viinasta.
- Anonyymi
Juu, viinalla ei kannata voidella käsiä.
- Anonyymi
Nin se teki ja lusikka lensi nurkkaan.
- Anonyymi
Kannattaa aloittaa mandoliininsoiton opiskelu!
- Anonyymi
En tiedä, koska kuolin jo kolme vuotta sitten!
- Anonyymi
Itse aloitin mandoliinin soiton kolmenkymmenen vuoden ryyppäämisen jälkeen ja nyt soittelen kahdessakin countrykokoonpanossa ammatikseni. Toki taitoa on koko ajan pidettävä yllä harjoittelemalla!
- Anonyymi
saahan sitä läskimaha harrastaa
- Anonyymi
Mukavaa kun nuottivihon saa tilattua kotiovelle. Siitä se lähtee Säkkijärven polkka mandoliinilla.
- Anonyymi
Kyllä se tämäkin päivä vielä tuli, että Woltin musta roudaa minulle viinapullon kotiovelle.
- Anonyymi
Onpa jänniä tarinoita amatööreillä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865371
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai744709Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1314670Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3702114- 951733
- 991617
- 2571507
- 3511206
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581034- 2001021