Eikö työt pitänyt olla kokonaisuudessaan valmiit 30.9.2025 mennessä ?
Ainakin jos lukee valiokunnan pöytäkirjaa 21.5 !
Nyt tullee kunnalle alennusta kyllä. Tai sitten ei tule !
Olisiko pitänyt valita toiseksi halvin urakka ?
Askon-rannan sota-tanner vesiputki !!!
27
1482
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki elämä.
- Anonyymi
Halvalla
- Anonyymi
Eiköhän tässä ollut jo valmiiksi alennukset huomioitu
- Anonyymi
Kun käytetään verorahoja niin on ihan sama mitä maksaa, nostetaan vesimaksuja ja aivan sama koska valmistuu. Oli kuiva hieno kesä, niin silloinhan ei kannattanut kaivaa mitään. Nyt sitten ajellaan ympäri puistoja telakaivureilla ja autoilla. Alueen ennallistaminen tuskin kuuluu hintaan. Siitä tulee toinen moinen lasku !
- Anonyymi
Piti kesällä tehdä tukiaisten edellyttämät hommat.Ainut kaivurikuski oli keskustiellä.
- Anonyymi
Ja nyt se on lomalla ?
- Anonyymi
Kunhan ei vaan tulisi taas paskaputki vastaan..
- Anonyymi
Pääpaskaputki on valvomassa.
- Anonyymi
Aika turhaa vollattamista. Homma taitaa olla tehty sovitulla tavalla!
- Anonyymi
Vollatampas ! Miksi se sitten kirjoitetaan urakka-sopimukseen.
- Anonyymi
Halpaa ja hyvää ei saa samalla kertaa, kyllä se pitäisi ymmärtää.
- Anonyymi
Kyllä Sysmässä maksetaan ylihintaa ja ekat tarjoukset,makso mitä makso.Täysin sutta ja sekundaa.Ohrasaaren silta,Keskustie..
- Anonyymi
Mikä noissa on vikana?
- Anonyymi
Ennen vanhaan kunta teetätti urakat paikallisella vuosikymmeniä toimineella ammattimiehellä, joka vanhoilla päivillään kaivelee vieläkin mutta ei enää tälläisiä urakoita. Nykyään on pakko ottaa se halvin ja valitettavasti se näkyy kaikkialla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen vanhaan kunta teetätti urakat paikallisella vuosikymmeniä toimineella ammattimiehellä, joka vanhoilla päivillään kaivelee vieläkin mutta ei enää tälläisiä urakoita. Nykyään on pakko ottaa se halvin ja valitettavasti se näkyy kaikkialla
Paikalliset yrittäjät ainakin Ohrasaaressa näyttää urakoivan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä noissa on vikana?
Esim paskat pinnat.mitä sisällä?
- Anonyymi
Aurauksissa kukaan ei tarkaile laatua.Koneet on ku päiväkerhosta.
- Anonyymi
Herranpieksut joko teillä on aurattu?
Viime talvena ainakin meidän tie oli aurattu todella hyvin. Koneet ilmeisesti sopivan kokoisia, kun mahtuivat näitä teitä auraamaan niin että postilaatikot ym pysyivät paikoillaan. Tiekarhuja enää harvoin näkee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herranpieksut joko teillä on aurattu?
Viime talvena ainakin meidän tie oli aurattu todella hyvin. Koneet ilmeisesti sopivan kokoisia, kun mahtuivat näitä teitä auraamaan niin että postilaatikot ym pysyivät paikoillaan. Tiekarhuja enää harvoin näkee.Sitä tässä kanssa manannut että viime talvena oli hyvin aurattu, mutta tällä kaudella ei ole käyty vielä kertaakaan…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä tässä kanssa manannut että viime talvena oli hyvin aurattu, mutta tällä kaudella ei ole käyty vielä kertaakaan…
Hienoa kun Sysmässä joku urakoi ja auraa teitä
- Anonyymi
Yhdessä mennään ja yhdessä toimitaan, niin kaikki valmistuu ajallaan
-Kouhia- Anonyymi
Juurikin näin
- Anonyymi
Nyt on kaivurikin viety pois ! Kivet ja betonit lojuvat ympäri puistoa. Miksi kunta ei hommaa jotain virmaa, laittamaan paikat kuntoon ?
- Anonyymi
Oma veikkaus että sama urakoitsija tulee kevään koitettua siistimään jälkensä. Ei näillä keleillä kannata talven alle priimaa tehdä kun keväällä korjattava kuitenkin, varmasti edullisin kaikille näin
- Anonyymi
Pitää kysyä virmailasta.
- Anonyymi
Et ole oikeesti tota mieltä ! Niillä oli koko kuiva kesä aikaa hoitaa tuo homma siististi kuntoon , mutta kun ei kukaan välitä niin olkoon siinä.
Siellä on iso monttu auki, ja putket suoraan pakkasessa.
Lasku on jo varmaan maksettu. Kuten Ohrasaaren sillan urakassa kävi. - Anonyymi
Otamon miehet tulee paikkaamaan ja siistimään tuplahinnalla.Onhan ne Onkiniemeläisten kanssa vähän samaa perhettä nykyään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562