Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, tyyli?
Sovitteko ulkonäöllisesti
88
3837
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sulla oo kavereita?
- Anonyymi
ei sivusta.
- Anonyymi
Olemme suurin piirtein yhtä hyvän näköisiä
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Sama meilläkin.
- Anonyymi
Ei!
- Anonyymi
No ei. Minulla ei ole tyyliä, minä olen hidas ja mies kiirehtivä ja mies on paljon paremman näköinen kuin minä 😂
- Anonyymi
Toisella on rumat aivot ja se en ole minä!
- Anonyymi
Naimanaamat. Punapää-kalju,kovakuntoisia ulkoilma ihmisiä.
- Anonyymi
Joo olen hänen mini-me.
- Anonyymi
Ei, näen jo kuinka hän taluttaa minut käsikynkässä tien yli. Niinkuin vanhoille ihmisille tehdään kun ollaan kohteliaita. Ettei jää kenenkään hullun kaahailijan auton alle.
- Anonyymi
Jotenkinn en osaa yhdistää, miten tämä liittyy ulkonäköön? Tarkoitatko että olet kömpelö tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkinn en osaa yhdistää, miten tämä liittyy ulkonäköön? Tarkoitatko että olet kömpelö tms?
No sitäkin 🤣 Hän on fresh ja mä not so much. Mutt seura tekee kaltaisekseen niin ehkä tästä paranen 👍🏻🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun kirjoitus.. En kirjoittaisi koskaan noin.
- Anonyymi
Ulkonäöllisesti kyllä. Muuten ei.
Naiselta - Anonyymi
Sovin hänen vasempaan kainaloonsa. Se riittää.
- Anonyymi
Mies on komea, mä en ole kaunis. Oon liian persoonallisen näköinen ollakseni kaunis. Tänään tuntuu, että ei oltais sopiva pari. Tänään kyllä ylipäätään tuntuu siltä, että mistään ei tule mitään. Ei ainakaan meistä.
Mökötän vähän aikaa, sit otan itseäni niskasta kiinni ja alan hommiin.- Anonyymi
Mitä tämä on? 🫢 Sielunsisko?
- Anonyymi
Persoonallisen näköiset vasta kauniit onkin.
- Anonyymi
Kauneus ei jää mieleen, persoonallisuus jää, persoonallisuus kertoo siis henkilön energiatason, eläväisyyden ja vaikuttavuuden. Toki voi samalla olla kauniskin jonkun mielestä.
- Anonyymi
Olemme kummatkin yhtä söpöjä, eli sovimme yhteen loistavasti. Olemme kuin kaksi marjaa.
- Anonyymi
Se muuten pitää aivan täysin paikkansa.
- Anonyymi
Sovimme täydellisesti yhteen monin eri tavoin. Olen kuumempi kuin hän, sori mies 😉
- Anonyymi
Ethän ole mies 😄jos et, niin mieluusti niin päin.
- Anonyymi
En tiedä. Riittää että pääkopat sopii yhteen.
- Anonyymi
Ollaan suoraan kummeleista. Vuorotellaan tonninseteli-ilmeellä.
- Anonyymi
🤣 tää oli hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 tää oli hyvä.
😉👍
- Anonyymi
Ei!
- Anonyymi
Oltais söpöjä yhdessä ja meillä ois varmasti tulista.
- Anonyymi
Ruokaa vai?
- Anonyymi
Ei ehkä ulkonäöllisesti, mut se viehättää minua ainakin. 😊 ollaan aika vastakohdat monessa asiassa.
- Anonyymi
Joo, sauvakävellään retroissa tuulipuvuissa ja kaupassa kävellään käsikädessä 🫶🏻
- Anonyymi
Tunnistin! Rakastan sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistin! Rakastan sua
Nii mäki sua 🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii mäki sua 🫠
🥹🥹🥹🥹
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Voin naisena vastata, että me ollaan yhtä rumia molemmat.
Rumina ihmisinä meillä on se hyvä puoli, että me voidaan sentään pukeutua ja sillä tavalla muokata toinen toistamme niin näytetään YHDESSÄ HYVÄLTÄ, kun tuo aika joskus koettaa.
Me ei ainakaan samanlaisia tuulipukuja, maastopukuja tai muitakaan pukuja osteta sen takia, että toiset näkee että me ollaan pari!
Ehkä meillä kotona voi olla samanlaiset pyjamat/oloasut, mutta siinäkin on kyse vain siitä että ne ovat kivat päällä kotona kun ollaan rauhassa omissa oloissa.
Mieheni voi painella ihan yksin tuulipukujen, maastopukujen sekä muiden pukujensa, koska minä en semmosia kyllä päälleni laita. Vankilan ja sairaalan puvut on ihan eriasia. - Anonyymi
No EI!!! Tatuoitu ho*o on kamalaa katseltavaa, siihen vielä lisätään pakkelit, keltanen rotan tukka, sellu, pohkeet lyhyemmät kun jalat 😉🤣😅 ja luonne tyhmä, helppo, halpa, raha ahne, LAPSETOn mitä sillä tekee? Sokeudu j A saa kaikki takas, pus pus😚
- Anonyymi
Älä kirjoita noin hirveän ikävästi itsestäsi... :(
- Anonyymi
Kuin kaksi marjaa.
🫐🍓- Anonyymi
Mustikki ja Mansikki?
- Anonyymi
Olen liian kaunis hänelle 😂
- Anonyymi
Ehkä seura tekisi kaltaisekseen 🤔
- Anonyymi
Mokkapala on pullea ja tumma.
- Anonyymi
Olemme "samannäköisiä söpöjä". Kaitakasvot ja samanpituiset. Kummallakin on rillit.
- Anonyymi
No tietysti me ollaan samannäköisiä. Kun me ollaan vierekkäin, ei kukaan arvaa kumpi on kumpi.
- Anonyymi
Eräs nainen ei si yhtään sovi sille miehelle. Mies on sporttinen ja komea. Nainen on paksu eikä ees kelpaa kelkekään :)
- Anonyymi
Ei.
Olen tällainen vanhentuva melkein ruma naamasta oleva pösilö. Hymy ja silmät kaiketi on kivat naisten mielestä.
Nainen on taas aivan älytön karkki.
Mutta ei siinä, jo alusta asti oli selvää että on ihan toivotonta niin luovutin. Olisi ollut vain kiva selvittää hänen ajatuksiaan syvemmälti. Ne jää nyt selvittämättä koska maailma ei toimi niin.
Ulkonäkö ratkaisee, ei sisin. Aina.- Anonyymi
Se johtuu teistä miehistä itsestänne. Vanhentuvat miehet rakastuvat niihin nuoriin kauniisiin karkkeihin. Ja sit valitetaan että ulkonäkö ratkaisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se johtuu teistä miehistä itsestänne. Vanhentuvat miehet rakastuvat niihin nuoriin kauniisiin karkkeihin. Ja sit valitetaan että ulkonäkö ratkaisee.
Ei plösöllä muijalla tee mitään oli ikä mikä hyvänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei plösöllä muijalla tee mitään oli ikä mikä hyvänsä.
Eli ulkonäkö tosiaan ratkaisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ulkonäkö tosiaan ratkaisee.
Plösöyden takana on aina sairaalloinen henkinen laiskuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plösöyden takana on aina sairaalloinen henkinen laiskuus.
Sano tuo niille, joiden lääkkeet nostaa painoa mm. kerryttämällä nestettä. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin, äänestäisin jos pystyisin. Miehet ihastuu aina nuoriin ja kauniisiin naisiin, ja heidän on tosi vaikea tajuta että ei sitä vanhana enää ole samanlainen nuori komea mies, johon ne naiset itse ihastuvat. Miksi ihastuisivat, kun on parempaakin tarjolla. Ja sitten tosiaan vanhat miehet ihmettelevät miksi eivät kelpaa. Eihän heillekään omanikäiset kelpaa.
- Anonyymi
Saatiin yhteisillä hissimatkoilla yhteiset pieneliöt
🐜🦟🪰🐛
Oltiin hetken päästä samiksii🤭
En tiiä kumpi matki mut värimaailmakin kuteissa oli sama 😂 - Anonyymi
Kauhee ikävä❤️
- Anonyymi
Kyllä. Oltaisiin tosi hyvän näköinen pari, semmoinen että kaikki ajattelisi et toi yhdistelmä käy järkeen. Johtuuko samasta harrastuksesta vai luonteesta.. Hyvin samankaltaisia.
- Anonyymi
Majakka ja perävaunu vissiin 🤭🤗❤️
- Anonyymi
Meitä on jo luultu pariksi, että luulisin että näytetään hyvin yhteensopivilta.
Naiselta - Anonyymi
Mies on pitkä ja komea. Minä lyhyt, pullea, enkä mikään kaunis.
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Tietenkään nainen ja mies ei ole yhtä hyvän näköisiä, hän on naisellinen ja ryhdikäs joten ehkä meistä jotain samankaltaista löytyisi. Hän tekisi olemuksellaan ryhdikkään siis minustakin. Hänen tyylissään on voimakkaasti naisellisuutta, ehkä miettisin suhdettani siihen ja pyrkisin täydentämään hänen kauneuttaan.
https://www.youtube.com/watch?v=B-skpoJutzo&list=RDB-skpoJutzo&start_radio=1 - Anonyymi
Yhtä hyvin yhtä näkyä.
- Anonyymi
Olemus on ehkä vähän samantyylinen.
- Anonyymi
Nainen sopisi hyvin saman harrastuksen takia. Hön in tisin aika paljon nuorempi muttei haittaa ainakaan minua
- Anonyymi
Juopotteluko?
Vai mikä harrastus 🤭🤗❤️
- Anonyymi
Kyllä! Molemmat asiallisia toisiamme arvostavat kumppanit jotka ei sivuhuudoista hetkahda. Ulkonäköä en kommentoi kuin toisen osalta... kaunis ja herkkä nainen on.
Tunnepuolella pelkään liikaakin yhteneväisyyttä ja tapaa miten tulevaisuutta kuvaamme. Se on kuin käsikirjoitusta ja samalla suurta satua mitä haluamme, mutta onko se todellista? - Anonyymi
Me ollaan kaksoset eri sukuopuolelta kuitenkin kumpikin.
- Anonyymi
* Jing ja Jang elämäntyyliltämme.
- Anonyymi
Ap ulkonäkökeskeinen avauksesi on lapsellinen. Oleellisinta ei ole ulkonäkö ja se miten luulet tulevasi toimeen sillä miten ulkonäöllisesti sovitte toisillenne. Täysin naurettavaa!
- Anonyymi
Mitä muuta sinä itse aloittaja ja palstaäijä olet kuin ulkonäkökeskeinen? Kaikesta päätellen et ole päässyt karvareunuksen makuun koskaan ja tiedät itsekin olevas habitukselta lähinnä pussiahmaa muistuttava mollosilmä, ehkä naisia haukkuvat nettikirjoitukset tuo jonkinlaista lohtua......
- Anonyymi
Kuin P. Puupää ja Justiina. <3
- Anonyymi
Kerrankin kuvaus, joka pätis meihinkin. 😅
- Anonyymi
Ihastus oli maailman kaunein nainen, minä taas luotaantyöntävän ruma mies. Miksiköhän ei mistään tullut mitään?
- Anonyymi
Ulkonäöllisesti exän kanssa joo. Mutta näin iän myötä ymmärtää enemmän.... Ei tarvi olla niin hyvännäköinen. Tärkeintä on sama aaltopituus ja hyvä sydän. Niiden kanssa eletään!
Hyvä ulkonäkö ei todista mitään!! Naiset on kautta aikojen haksahtaneet hyvännäköisiin huonoihin miehiin.... Ja elämä onnetonta!!
- Anonyymi
Hän arvostaa kauneutta, niin tykkää minua nuoremmista.
- Anonyymi
"Arvostaa kauneutta" on ihan liian positiivinen ilmaisu tuollaisesta miehestä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Arvostaa kauneutta" on ihan liian positiivinen ilmaisu tuollaisesta miehestä 😂
Kauneus tuo iloa maailmaan. Mitä pahaa siinä on?
- Anonyymi
mutta niin no ei ainakan samanväriset silmät saisi olla, silloin evoluutio ei kehittyisi ollenkaan..
- Anonyymi
mutta onko oikeasti ulkonäöllä merkitystä sinänsä jos ihmiset tulevar hyvin roimeen keskenään ja on hauskaa olla
- Anonyymi
Turhinta maailmassa miettiä tuota
- Anonyymi
Oltais näyttävän näköisiä kimpassa.
- Anonyymi
niin amerikkalaisgten C hevrolet osallisuu tiimillään. WRC World Rally Car jugguihin.
- Anonyymi
He sopivat ja viihtyvät yhdessä.
- Anonyymi
No minä olen ainakin hyvännäköinen.
- Anonyymi
Ei aavistustakaan. En katsele meitä itseni ulkopuolelta.
- Anonyymi
iha ääripäät olemma,mut 50 v naimisissa siitä huolimata, ja erilaiset mielipiteet asioista, siitä huolimata emme riitele elämästä ? se on siin vissiin, just 70 tuli mittariin ,hyvät kaakut emäntä teki !
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811708- 298184
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586156Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715086- 404858
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai484460Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1114349- 1183825
- 813323
- 481811