Taas yritetään pelastaa ihmiskunta nälkäkuolemalta. Miksi pitäisi saada kuivuutta kestäviä viljalajikkeita? Jos ihminen tuhoaa omat elinmahdollisuutensa, niin sellainen Homo Sapiens joutaa hävitä maapallolta.
En tosin usko, että koko ihmislaji katoaa, mutta kyllähän se kato voi olla lopulta aika raju, ja saa ollakin. Osa kuitenkin selviää ja toivottavasti osaa elää säästeliäämmin.
https://yle.fi/a/74-20187407
Älytön hanke
12
110
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ihmiskunta pitäisi pelastaa nälkäkuolemalta?
Jos jokin laji ei täällä elä niin se katoaa.
Niin on aina ollut ja niin käy lopulta ihmisellekin, se on vain ajan kysymys.- Anonyymi
No jotain tuollastahan minä juuri yritin tuossa aloituksessa sanoa.
- Anonyymi
Aivan! Ei muuta kuin sinulta ja kaikilta muiltakin on lopetettava kaikki yhteiskunnan tuet ja mm. terveydenhoidot. Ne jotka eivät selviä, kuolkoot pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan! Ei muuta kuin sinulta ja kaikilta muiltakin on lopetettava kaikki yhteiskunnan tuet ja mm. terveydenhoidot. Ne jotka eivät selviä, kuolkoot pois.
Olen eläkkeellä. Kerrytin palkastani eläkettä n. 40 vuotta. Ne rahat ovat minun.
Hyvä lisä ovat myös talletukset, osakkeet ja n. 64 hehtaaria metsää. Ostin ensimmäisen metsäpalstani - lainalla - jo kohta tekusta valmistuttuani.
Pärjäämisen puolesta pärjään, vaikka kaltaistesi pummit veisivät eläkkeeni, mutta en usko teidän rahkeidenne riittävän siihen.
Aloituksessani kysymys oli kuitenkin hiukan eri asiasta, mutta siihenpä sinun ymmärryksesi ei tainnut riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eläkkeellä. Kerrytin palkastani eläkettä n. 40 vuotta. Ne rahat ovat minun.
Hyvä lisä ovat myös talletukset, osakkeet ja n. 64 hehtaaria metsää. Ostin ensimmäisen metsäpalstani - lainalla - jo kohta tekusta valmistuttuani.
Pärjäämisen puolesta pärjään, vaikka kaltaistesi pummit veisivät eläkkeeni, mutta en usko teidän rahkeidenne riittävän siihen.
Aloituksessani kysymys oli kuitenkin hiukan eri asiasta, mutta siihenpä sinun ymmärryksesi ei tainnut riittää.Eli kuolet rikkaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensiksi pitää kumota ne valtavat palkankorotukset jotka tehtiin ennen vaaleja.Syyttömät tyntekijät joutuivat ne maksamaan ja tyytymään palkanalennuksiin. Ahneille pitää näyttää mista raha tulee.Turha näille puoluevirkamiehille on maksaa enää mitään. Toivottavasti pystyivät edes säästämään jotain näistä brahoistaan. Luule kuitenkin että ne haaskattiin turismiin ja huveihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kuolet rikkaana.
Min ulle on ehdotettu eutanasiuaa kun en ole vieläkään kuollut sairauksiini.Tästä näkee mitä puolueet tekevät kansan hyväksi.Paljonkohan Soten kaappaus toi lisää vaalirahaa niille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on luonnossakin. Tosin ne jotka ovat omillaan selvinneet, säästäneet ja eläkkeensä tienanneet, eivät yhteiskunnan tukia tarvitse ja selviytyvät paremmin ja pidempään kuin heikkolahjaisemmat ja laiskemmat lajitoverinsa.
- Anonyymi
Tuskinpa nälkäkuolema uhkaa esim. tämän palstan käyttäjiä eli röyh vaan. Hyvähän täällä on kirjoitella markettien katveesta.
- Anonyymi
Ehkäpä kahden ensimmäisen viestin kirjoittajat suostuvat täysin vapaaehtoisesti siirtymään ihmiskunnasta ikuisuuteen. Elämä, sen pelastaminen ja siitä selviytyminen kun on täysin turhaa.
- Anonyymi
Mistähän olet saanut tuon käsityksen?Kaikki eivät tietysti kuole nälkään kun tä'mä peli on pelattu loppuun.Nälkä teettää hirmutekoja joten Kukaan ei tiedä kohtaloaan vaikka tuottaisi itse ruokansa.Tätä ei ihmiset käsitä koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä kahden ensimmäisen viestin kirjoittajat suostuvat täysin vapaaehtoisesti siirtymään ihmiskunnasta ikuisuuteen. Elämä, sen pelastaminen ja siitä selviytyminen kun on täysin turhaa.
Ei kenenkään tarvitse sitä itse tehdä jos ei henkilökohtaisista syistä halua, kyllä luonto tyhmän ihmislajin ajan kanssa hoitelee.
Ei nyt heti, mutta tuhannen vuoden päästä saattaa ihmiskunta olla jo aika huonossa hapessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2005733Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1055621Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1904613Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514053Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613940Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313576En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.201444Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301360- 191045
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33960