Meneekö terveysasema

Anonyymi-ap

Kiinni? Siitä on kysymys!

21

1752

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja taas tulee työttömiä (ei ole t kellään vara ostaa osakkeita muuten kuin pilkkahintaan. metsän myynti hinta alkanut laskea, asukkaat muuttaa pois Karstulasta palvelujen ääreen. ym. ym
      ollaan kohta kusessa kaikki häviää.

• Anonyymi

Saarijärvi piti puolensa, voi nuoria perheitä jos tk. menee kiinni Karstulassa j siellä kun oli erittäin hyvät hoitajat +lääkärit. johtoportaasta pois työntekijöitä jotka ei tiedä yhtään mitään palveluista ei ole käytännön kokemusta.

• Anonyymi

Karstulassa on ihmisiä hoitoalan palveluksessa kiitos heille❤️aina hyvä palvelu ollut.

• Anonyymi

Ei voi yleistää, vai johtuuko se pärstästä ketä palvellaan.

• Anonyymi

Kyllä, harmi etteivät paikkakunnan aluevaltuutetut olleet taaskaan asian ja päätöksentekoon ytimissä. Ei hyvä heilu jatkossakaan.

• Anonyymi

Ei voi minkään, muuttoja varmasti tulee Karstulasta pois muualle. Karstulassa on paljon mennyt huonommaksi palvelut vuosien mittaan.

• Anonyymi

Niin ne palvelut muuallakin päin.(Jopa kaupungeissa)

• Anonyymi

Ei löydy paikkakunnalta luottamushenkilöitä, joilla olisi kompetenssia ja suhteita maakunnan ja valtakunnan politiikkaan.

• Anonyymi

Joko se meni?

• Anonyymi

Käykää lukemassa kuinka paljon potilastietoja urkitaan Keski-Suomen hyvinvointialueella.
      Jyväskylän ketjusta. Kirjoitus Juha Palonevasta

• Anonyymi

Niin ja kuinka paljon niitä levitellään kylille, esimerkkejä löytyy vaikka kuinka Karstulastakin.

• Anonyymi

Eikä löydy vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi

Jos mun umpilisäkkeen poisto jotakin hoitajaa kiinnostaa niin saa ihan vapaasti lukea ja käyttää siihen työaikaa, jos ehtii.

• Anonyymi

Eikös tässä ole vähän tarkoituskin että heikot, monisairaat ja köyhät kuolee pois ennenaikojaan kun eivät saa hoitoa tarpeeksi ajoissa. Siltä tuntuu tämä hyvinvointialueiden politiikka .

• Anonyymi

Kyllä vain, pois kuluttamasta rikkaiden ja terveiden menestyjien elämää.

• Anonyymi

Ihmetellään kunnanjohtajan kyllä pitäisi asua Karstulassa ja maksaa veronsa tänne.

• Anonyymi

Yrität saada apua niin ketään ei oo missään ku astut terveysasemalla sisään.. Piilossa ettei tarvi auttaa

• Anonyymi

Onneksi osa on päässyt Kardesta pois,ei hinkua Kardeen. Palvelut heikkenee ja koht on apteekkikin verkkoapteekkina.

• Anonyymi

Mistä moinen tieto apteekista? Laitatko lähdeviitteen vai mennäänkö mututuntumalla?

• Anonyymi

Karde ja Karde minä en hinkua mihinkään asun Karstulassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe