"Omahoitaja-omalääkärimallista ei ole mitään hyötyä, jos hoitajan tärkeimpänä tehtävänä säilyy lääkärille pääsyn estäminen."
Tekstiviestit
7
174
Vastaukset
- Anonyymi
Toi "jumala" -päättää, pääseekö lekuriin, on ollut vuosikausia käytössä, nyt toi sama on siirtynyt HäKeen. Sielläkin päättää joku "jumala", lähetetäänkö lanssia vai ei. Montakohan kuolemaa tuostakin on jo seurannut? Itse tiedän yhden (1)! No, eihän noita vastuuseen saa.
- Anonyymi
Minulle kävi soten aikana olin hoitsun mielestä hyvässä kunnossa.Kävin kuitenkin yksityisellä kun tuli kummastakin rööristä.Oli vaan salmonella ja paha ruokamyrkytys.Tämä on tosi.
- Anonyymi
Olen tässä muutamana päivänä miettinyt, mitä lääkärissä saa. Huonoa kohtelua pillereitä. Joskus riittäisi inhimillinen kohtelu. Olenkin ajatellut ruveta sijoittamaan rahat vaihtoehtoishoitoon.
- Anonyymi
Halvimmaksi tulee kun itse harjoitat uskomuslääkintää! Sinähän itse tiedät mikä itseäsi vaivaa, joten ei muuta kuin reippain mielin mielikuvien toteuttamisella kohti onnellista ja täydellisen tervettä elämää!
- Anonyymi
Usko on mennyt terveyskeskustouhuun, mitään apua ei sieltä saa.
- Anonyymi
Osakseni on varmastikin koitunut olla tilastopoikkeama ja peräti sen yksityistapaus(!) sillä tähän päivään mennessä olen saanut terveyskeskuksesta kaiken tarvitsemani avun. Tämän täytyy olla taivaallisen Herran tahto ja suunnitelma osalleni jo ennen syntymääni, sillä vuonna 2023 avohoitokäyntejä tehtiin 1,6 miljoonaa ja terveyskeskuskäyntejä 70,5 miljoonaa.
Erilaiset tilastot ilmestyy viiveellä, joten kaikkein uusimpia ei ole vielä käytettävissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osakseni on varmastikin koitunut olla tilastopoikkeama ja peräti sen yksityistapaus(!) sillä tähän päivään mennessä olen saanut terveyskeskuksesta kaiken tarvitsemani avun. Tämän täytyy olla taivaallisen Herran tahto ja suunnitelma osalleni jo ennen syntymääni, sillä vuonna 2023 avohoitokäyntejä tehtiin 1,6 miljoonaa ja terveyskeskuskäyntejä 70,5 miljoonaa.
Erilaiset tilastot ilmestyy viiveellä, joten kaikkein uusimpia ei ole vielä käytettävissä.Tilastoissa hyvin sijoitus! 😆
Lotto 7 oikein mahdollisuus 1:18 643 560
Eurojackpot 5 + 2 mahdollisuus 1 : 139 838 160
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128