KOULUN KOSTEUSVAURIO EI LISÄÄ RISKIÄ SAIRASTUA ASTMAAN???
Aiemman tutkimuksen mukaan kotien kosteus- ja mikrobivauriot voivat altistaa astman puhkeamiselle. Miksi muka altistuminen koulussa ei vaikuttaisi?
Persututkimus julkaistu
1
95
Vastaukset
- Anonyymi
On myös vedottu siihen, että missään muualla ei ole samanlaista homehysteriaa kuin Suomessa. Itse olen allerginen, pölylle, mutta ilmeisesti en homeolle? Olen altistunut homepölylle, josta syystä oireilen edelleen. Haistoin altistuksen jälkeen jopa ilmasta homeen hajun. Ääni käheytyy edelleen huonosta sisäilmasta ja nenän limakalvot verestää.
Syy miksi Suomessa on tätä sisäilmaoireilua voi selittyä sillä, että meillä on myös paöjon IgE välitteistä allergiaa johtuen siitä, että talvella tulee tauko siitepölyistä. Mikrobit ja myös virukset (korona) voi nostaa IgE tasoja. Itse olen totaalisesti romuna ja IgE tasot pilvissä. IgE on mukana monissa saiuksissa, keuhkoperäisissä ja myös sydänperäisissä. Astma ei ole ainoa ongelma.
Säästösyistä keksitty, että homekoulut onkin ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342724Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612307Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221413- 1151082
- 971040
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041013Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13932Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55828Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50771Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277752