Olen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin naisilla maha pömpöttää, ikään kuin paskalasta siellä kannettaisiin. Hyi helvetti! Liikkukaa naiset, liikkukaa. Olette rumia nykyisellään.
Ottakaa tästä mallia: https://www.youtube.com/watch?v=uO_jfEk-adw
t. Cosmo
Lieksan naiset
18
220
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä se tehtäväsi on täällä? 🤔
- Anonyymi
Erittäin tärkeä ja salainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin tärkeä ja salainen.
Pitkäaikaistyötön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkäaikaistyötön.
Ymmärrän, työttömät ovat tärkeitä välineitä, jolla pidetään palkkapyynnöt alhaalla. Ja kyllähän työttömyyden jokainen pitää salaisena (paitsi juopot).
- Anonyymi
Appiukko haluaisi tutustua sinuun
- Anonyymi
Tulit siis takaisin asumaan vanhempiesi luo. No ei kaikki pysty tulemaan omillaan toimeen.
- Anonyymi
Ota yhteyttä olen sinkku aika hyvän näköinen olen ollut hiusmallina
- Anonyymi
Lihava anaali aasialainen on aina voittaja 🏆
- Anonyymi
Mistä ihmeestä nyt puhutaan? 🤔
- Anonyymi
Ahnuksesta ja sen kestävyydestä 🫣
- Anonyymi
Pistä hakuun pilluvideot niin näät kestääkö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pistä hakuun pilluvideot niin näät kestääkö.
Minä pistän kohtapuoliin appiukon vaihtoon, vuotaa kuin seula 🤠
- Anonyymi
Minulla on täällä tärkeä tehtävä!
t Cosmo - Anonyymi
Tuota sanontaa käyttää myös appiukkoni kun harrastamme aikuisvoimistelua 🤠
- Anonyymi
Toimin henkisellä alalla.
t Cosmo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimin henkisellä alalla.
t CosmoLämmin kiitos! 😀
- Anonyymi
Laihtukaa naiset!
t Cosmo- Anonyymi
Nyt tuli kiire laihtumaan 🏃🏼♀️➡️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1463796Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.743568Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦433544Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1613040En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152563- 372384
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2382260- 1292067
- 382017
- 371991