kaivattusi suojelua?
Tarvitseeko
35
1774
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Todennäköisesti ei, mutta minä tarvitsen suojelua naisia vastaan.
- AnonyymiUUSI
Aika itseriittoista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika itseriittoista
En tarvitse suojelua siinä mielessä kuin ajattelit minun ilmeisesti tarvitsevan. Lähinnä tarkoitin ilkeilyn ja sen semmoisen osalta.
- AnonyymiUUSI
onko naisella vihamiehiä?
- AnonyymiUUSI
Tuskin, mutta hietä jotka sotkeentuvat asioihin jotka eivät heille kuulu, sitäkin enemmän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin, mutta hietä jotka sotkeentuvat asioihin jotka eivät heille kuulu, sitäkin enemmän.
Ei saa lähestyä tiettyä henkilöä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli joku sekaantuu toisten asioihin? Mikä motiivi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan tämä tietty henkilö on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli joku sekaantuu toisten asioihin? Mikä motiivi?
Mustasukkaisuus motiivina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noeikai sitä täällä kerrota…
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies josta moni mustasukkainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies josta moni mustasukkainen
Eikö mies silloin tee itse ratkaisunsa ja valintansa sen sijaan, että antaisi kenenkään mustasukkaisuuksien vaikuttaa? Toisaalta, jos kovin moni on hänestä mustasukkainen niin nainen, jonka kanssa hän viettää aikaa, saa todennäköisesti helvetillisen kohtelun muilta naisilta. T: kokemuksen syvä rintaääni
Sinänsähän se ei ole ongelma, jos saa muiden mustasukkaisuussappea niskaansa, jos mies seisoo rinnalla ja osoittaa että hänen tukensa ja huomionsa on valitsemansa naisen puolella. Se taasen, jos mies heruttelee muiden mustasukkaisuudella on räikeä punainen lippu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkaisuus motiivina.
Saakait sitä aviopuolisosta olla mustasukkainen,siis vähän! Vai onko hän sun aviopuoliso?hmmm
- AnonyymiUUSI
Ei tarvitse, reipassanainen nainen on kyseessä.
- AnonyymiUUSI
Meinaatko koskaan lähestyä häntä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko koskaan lähestyä häntä?
En. Hänellä on tiedossa tunteeni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En. Hänellä on tiedossa tunteeni.
Oletko ihan varma?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan varma?
Olen. Ei fiksulta naiselta asiat katoa päästä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Ei fiksulta naiselta asiat katoa päästä.
Hyvä juttu
- AnonyymiUUSI
Se olin kuin chihuahua suojelisi tanskandoggia 😅
- AnonyymiUUSI
heh
- AnonyymiUUSI
Ei tarvi kaikkea on ja loput jouluna
- AnonyymiUUSI
Aiot tehdä jotqin pahaa toiselle jouluna?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aiot tehdä jotqin pahaa toiselle jouluna?
Miksi ajattelet pahaa?
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Noup. Se nainen osaa tarvittaessa läimäistä poskelle.
- AnonyymiUUSI
Herkkää ihmistä tulee kohdella hellästi ja rauhallisesti. Ei kuitenkaan tule sietää mitä vain ja oman hyvinvoinnin kustannuksella.
- AnonyymiUUSI
Ei pöljä
- AnonyymiUUSI
Tänks. Oikeassa olet.
- AnonyymiUUSI
Aikuiset miehet uhkailee naista.säälittävää
- AnonyymiUUSI
On todella raukkamaista puuttua toisten avioliittoihin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On todella raukkamaista puuttua toisten avioliittoihin!
Pitääpä ottaa puheeksi tuo!
- AnonyymiUUSI
Sellasta se on tämä nykymaailma…ikävää
- AnonyymiUUSI
Puuttuvat jatkuvasti naapureiden asioihin,tämän on loputtava ja piste.
- AnonyymiUUSI
Miltä hänellä on ymmärtääkseni isä jolle on tämän koko maailma en suosittele ketään satuttamaan sellaisen isän lasta vahingossakaan miksi ei voi tai edes pysty arvaamaan mitä sellainen isä on valmis tekemään taatakseen että hänen lapsensa on turvassa se että mä olen kylmä ja tyttäreni on mulle korvaamaton mä olen hänen takiaan vaikka valmis tappamaan jos häntä joku satuttaa ilman että hän on itse tehnyt mitään ansaitakseen sen toki vastaan sen jälkeen itse henkilökohtaisesti poliisille niin kuin asiaan kuuluukin äiti nää ainakin on mulle jo kotona opettanut pienenä että teoilla on seuraukset ja jos väärin/lain vastaisesti tekee seuraa siitä rangaistus
- AnonyymiUUSI
Niin ja miksikö näin mielestäni rangaistus raiskauksestakin on liian pieni saatikka lapsen hyväksikäytöstä miksi kyseisen henkilön loppuelämä saattaa olla pilalla esimerkkinä julkisuuden henkilö Jasmin mäntyläkö ny oli mitä lehdistä/netistä olen asiasta lukenu jokainen pystyy samat tiedot netistä etsimään itsekin halutessaan ja päihde ongelma joka hänellä väittämän mukaan oli lie johtui niistä teoista joita miehet hänelle oli tehneet joka aiheutti kuulemma lopulta sen ettei päässy hoitoon kuinka hoitaa ongelmaa jonka pääsyy lie oli ongelma psyykkeessä/mielenterveydessä jos ei siihen saa hoitoa sen takia että niistä aiheutunut seuraus estää pääsyn hoidon piiriin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1133590Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313099Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1332640En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152123Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2022048Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦142032- 361975
- 1201840
- 291801
- 351774