kaivattusi suojelua?
Tarvitseeko
39
2439
Vastaukset
- Anonyymi
Todennäköisesti ei, mutta minä tarvitsen suojelua naisia vastaan.
- Anonyymi
Aika itseriittoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika itseriittoista
En tarvitse suojelua siinä mielessä kuin ajattelit minun ilmeisesti tarvitsevan. Lähinnä tarkoitin ilkeilyn ja sen semmoisen osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika itseriittoista
Mikähän tuossa nyt taas oli itseriittoista????!
Vai oletko vain oppinut kivan sanan jota täällä koet joka toisella palstalla joka toiseen väliin 😆
- Anonyymi
onko naisella vihamiehiä?
- Anonyymi
Tuskin, mutta hietä jotka sotkeentuvat asioihin jotka eivät heille kuulu, sitäkin enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin, mutta hietä jotka sotkeentuvat asioihin jotka eivät heille kuulu, sitäkin enemmän.
Ei saa lähestyä tiettyä henkilöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli joku sekaantuu toisten asioihin? Mikä motiivi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan tämä tietty henkilö on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli joku sekaantuu toisten asioihin? Mikä motiivi?
Mustasukkaisuus motiivina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noeikai sitä täällä kerrota…
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies josta moni mustasukkainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies josta moni mustasukkainen
Eikö mies silloin tee itse ratkaisunsa ja valintansa sen sijaan, että antaisi kenenkään mustasukkaisuuksien vaikuttaa? Toisaalta, jos kovin moni on hänestä mustasukkainen niin nainen, jonka kanssa hän viettää aikaa, saa todennäköisesti helvetillisen kohtelun muilta naisilta. T: kokemuksen syvä rintaääni
Sinänsähän se ei ole ongelma, jos saa muiden mustasukkaisuussappea niskaansa, jos mies seisoo rinnalla ja osoittaa että hänen tukensa ja huomionsa on valitsemansa naisen puolella. Se taasen, jos mies heruttelee muiden mustasukkaisuudella on räikeä punainen lippu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkaisuus motiivina.
Saakait sitä aviopuolisosta olla mustasukkainen,siis vähän! Vai onko hän sun aviopuoliso?hmmm
- Anonyymi
Ei tarvitse, reipassanainen nainen on kyseessä.
- Anonyymi
Meinaatko koskaan lähestyä häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko koskaan lähestyä häntä?
En. Hänellä on tiedossa tunteeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Hänellä on tiedossa tunteeni.
Oletko ihan varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan varma?
Olen. Ei fiksulta naiselta asiat katoa päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Ei fiksulta naiselta asiat katoa päästä.
Hyvä juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu
Vielä parempi olisi jos hänellä olisi myös minua kohtaan tunteita.
- Anonyymi
Se olin kuin chihuahua suojelisi tanskandoggia 😅
- Anonyymi
heh
- Anonyymi
Ei tarvi kaikkea on ja loput jouluna
- Anonyymi
Aiot tehdä jotqin pahaa toiselle jouluna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiot tehdä jotqin pahaa toiselle jouluna?
Miksi ajattelet pahaa?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet pahaa?
SivustaTrauma lapsukainen eksynyt palstalle, näkee harhoja joka kirjoituksessa 👹
- Anonyymi
Noup. Se nainen osaa tarvittaessa läimäistä poskelle.
- Anonyymi
Herkkää ihmistä tulee kohdella hellästi ja rauhallisesti. Ei kuitenkaan tule sietää mitä vain ja oman hyvinvoinnin kustannuksella.
- Anonyymi
Ei pöljä
- Anonyymi
Tänks. Oikeassa olet.
- Anonyymi
Aikuiset miehet uhkailee naista.säälittävää
- Anonyymi
On todella raukkamaista puuttua toisten avioliittoihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On todella raukkamaista puuttua toisten avioliittoihin!
Pitääpä ottaa puheeksi tuo!
- Anonyymi
Sellasta se on tämä nykymaailma…ikävää
- Anonyymi
Puuttuvat jatkuvasti naapureiden asioihin,tämän on loputtava ja piste.
- Anonyymi
Miltä hänellä on ymmärtääkseni isä jolle on tämän koko maailma en suosittele ketään satuttamaan sellaisen isän lasta vahingossakaan miksi ei voi tai edes pysty arvaamaan mitä sellainen isä on valmis tekemään taatakseen että hänen lapsensa on turvassa se että mä olen kylmä ja tyttäreni on mulle korvaamaton mä olen hänen takiaan vaikka valmis tappamaan jos häntä joku satuttaa ilman että hän on itse tehnyt mitään ansaitakseen sen toki vastaan sen jälkeen itse henkilökohtaisesti poliisille niin kuin asiaan kuuluukin äiti nää ainakin on mulle jo kotona opettanut pienenä että teoilla on seuraukset ja jos väärin/lain vastaisesti tekee seuraa siitä rangaistus
- Anonyymi
Niin ja miksikö näin mielestäni rangaistus raiskauksestakin on liian pieni saatikka lapsen hyväksikäytöstä miksi kyseisen henkilön loppuelämä saattaa olla pilalla esimerkkinä julkisuuden henkilö Jasmin mäntyläkö ny oli mitä lehdistä/netistä olen asiasta lukenu jokainen pystyy samat tiedot netistä etsimään itsekin halutessaan ja päihde ongelma joka hänellä väittämän mukaan oli lie johtui niistä teoista joita miehet hänelle oli tehneet joka aiheutti kuulemma lopulta sen ettei päässy hoitoon kuinka hoitaa ongelmaa jonka pääsyy lie oli ongelma psyykkeessä/mielenterveydessä jos ei siihen saa hoitoa sen takia että niistä aiheutunut seuraus estää pääsyn hoidon piiriin
- Anonyymi
Bullukka jätetty yksin :DD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811688- 298174
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586136Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715076- 384842
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai464442Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1104337- 1163799
- 803310
- 481811