https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6363117-5c59-4fc2-a8f3-c5beab96099d
"Puolustusvoimien reserviin kuuluu noin 870 000 suomalaista. Asiantuntija neuvoo nyt kädestä pitäen, mitkä asiat jokaisen heistä on huolehdittava kuntoon. Yksi tärkeä ohje koskee kaupungissa asuvia perheellisiä reserviläisiä.
Näin suoraan sanoo tavoittamamme asiantuntija.
Harva tajuaa, että jokaisen reserviläisen kannattaa huolehtia tietyt asiat kuntoon jo nyt. Tässä jutussa asiantuntija neuvoo ne kohta kohdalta. Kun nämä asiat ovat kunnossa, voit säästyä monelta harmilta. Teot suojaavat myös lähipiiriä."
No miksi tällainen uutisartikkeli on maksullinen, vaikka reserviläinen maksaa hengellään puolustamisesta.
No varmaan tärkeintä on huolehtia, että on tarpeekis herkkuja ja lievottuna pullaa, olutta, siiderä, jos tänne joku hyökköö, niin voi nauttia viimeisenä ateriana herkkuja ja ottaa olutta ja siideriä, koska kohta ei enää voi ja sodan jälkeen on 99% mahdollisuus, ettei niitä enää voi sen jälknee nauttia, kun on henki lähtenyt.
Tällainen on varmaan se asia, mikä kannattaa huolehtia kuntoon ensimmäisenä.
Miksi ei reserviläisille kerrota, maksullinen uutisartikkeli
Anonyymi-ap
0
551
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470