Oisko jotain ehdotuksia....
Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?
55
924
Vastaukset
- Anonyymi
2024 loppuvuodesta... Eiku sehän meni jo.
- Anonyymi
Heti joulun jälkeen♥️
- Anonyymi
Ei, kysyn vain, että kappelissa vai sen välittömässä läheisyydessä, ison kirkon puolella ns? Halutaanko me moccamaster ja pesukone häälahjaksi?
- Anonyymi
Mä aloitin sen jo kun synnyin.
Jos mun kaivattuni, 💛ikävänikohde, 💚kysyis multa noinkauniisti; niin mä kyllä ehtottomasti ja iloisin mielin vastaisin: het välikahveen jälkeen! pitemmittä puheitta! suoraan asiaan!
- Anonyymi
"Takahipiän pannu, kuumana puolvaloilla, welcome!!" -sivusta
Anonyymi kirjoitti:
-sivusta-eest-yltympäri- Kiitos kuttumasta, takahikiä onkin aina niin mieltä ylentävä!! herää vain kymysyzkowitch, miten voi olla puolvaloissa kuumis;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ya seem bit sour unpretty child. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ketkä siitäki sitten tänä päivänä eniten kärsii hmm, nii i
- Anonyymi
Onko sinulla outolintupalstasetä vaikeuksia sen pelipillis kanssa vahvan keskushermostoon vaikuttavan lääkityksen takia? Minä vain kun niin kovin korostit taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Who shot the sherif?
- Anonyymi
Tänään❤️?
- Anonyymi
Kun kosit❤️
- AnonyymiUUSI
Olisitko valmis sanomaan tahdon?
- Anonyymi
Eikö se ole jo alkanut? Vauhtia vois toki hiukan kiihdyttää. 😊
- Anonyymi
Usein mä kuitenkin mietin, etten kelpaa, etten oo oikeanlainen, että pitäis olla sitä ja tätä vielä, niin sitten oisin riittävä. Hölmöä ehkä, mut oon tosi epävarma.
- Anonyymi
Ei koskaan.
- Anonyymi
Mä oon jo aloittanut, tuu vain lähemmäs. Olen sinun ❤️
- Anonyymi
Olipa kauniisti kirjoitettu! ❤️
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Edestä vai takaa?
- Anonyymi
Kaikki on nyt, tässä ja aina. Kanssa ja ilman, yhtenäisinä ja irrallisina, olevana ja olemattomana, juuri niin kuin kuuluukin.
- 🦔 - - Anonyymi
Ei ikinä, koska mä en ole tarpeeksi rohkea tehdäkseni selvää aloitetta. En siis edes ansaitse häntä. Ihan oma vikani.
n- Anonyymi
Mikset uskalla? Onko hän vaikeasti lähestyttävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset uskalla? Onko hän vaikeasti lähestyttävä?
Hyvä kysymys. Hän on joskus vaikeasti lähestyttävä, mutta ei se johdu siitä. Mietin tätä vastausta jonkin aikaa, enkä keksinyt ensin, mitä pelkään. Mut ehkä mä pelkään, että hän sanoo, ettei ole kiinnostunut ja ettei meidän välillä ole mitään. Ja sit mä en enää halua nähdä häntä ja sit mä joudun lähtemään sieltä, missä nähdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys. Hän on joskus vaikeasti lähestyttävä, mutta ei se johdu siitä. Mietin tätä vastausta jonkin aikaa, enkä keksinyt ensin, mitä pelkään. Mut ehkä mä pelkään, että hän sanoo, ettei ole kiinnostunut ja ettei meidän välillä ole mitään. Ja sit mä en enää halua nähdä häntä ja sit mä joudun lähtemään sieltä, missä nähdään.
Onko se paikka, jossa näette, tärkeä sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se paikka, jossa näette, tärkeä sinulle?
On se, monestakin syystä.
- Anonyymi
Mahdollisesti heti kun tuut mun luokse.
Tietty aika pikaisesti koska mulla loppuu tää elämä viimeistään sunnuntaina mikäli oon yksin.- Anonyymi
En tiedä missä asut!
- Anonyymi
Miksi se loppuu?
- Anonyymi
😭 Kenelle?
- Anonyymi
Sadun kanssa kävisi, jos...❤️🩹
- Anonyymi
Edelleen odotan naista saapuvaksi.
- Anonyymi
Vaikea minun on ehdottaa yhtään mitään enää irl. Se syö minut elävältä.
- Anonyymi
Jos on mulle niin vannon etten purematta niele 🫶🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on mulle niin vannon etten purematta niele 🫶🏻
Enpä usko että on sulle.
- Anonyymi
Vaikka heti…
- Anonyymi
Heti kun laitat minulle viestiä ja kerrot siinä viestissä että haluat yhteisen elämän ❤️.
Mn tumma- Anonyymi
Mitäköhän kaivattuni vastaisi, jos ihan puskista tällaista kirjottaisin. 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäköhän kaivattuni vastaisi, jos ihan puskista tällaista kirjottaisin. 😊
Se selviää vain kokeilemalla ❤️🙏.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se selviää vain kokeilemalla ❤️🙏.
En oo kokeilemassa. Se olisi monella tavalla väärin. Vaikka hänet haluaisinkin.
- Anonyymi
En kelpaa naiselle siksi kun olen niin arka.
- Anonyymi
Ei meitä tulla siunaamaan, ja paree lopettaa omailamoottaminenkin, senkin ooilamoottelija.
T.koska oli jo, se on mmmoro.
https://m.youtube.com/watch?v=NWU33fvPxd0 - Anonyymi
Kannattaa varmaan ennen palvelutalovaihetta aloittaa, jos molemmat kerran vapaita ja tunteita oli.
- AnonyymiUUSI
Saanko olla ikioma luuserisi nainen? Semmoinen joka ei oo yhtään mitään ilman sinua? Kysymys mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Se olisi ihanaa💋❤️🔥❤️🩹
- AnonyymiUUSI
Ilmeisesti kyllä..
- AnonyymiUUSI
Ei meitä tule. Mene panemaan niitä teini pimpuroitas. Kattellaan. Moro
- AnonyymiUUSI
Mieluummin ennemmin, kuin myöhemmin.
- AnonyymiUUSI
Parempi myöhään kun ei silloinkaan.
- AnonyymiUUSI
Mitä mä oikeen kuvittelin😳🤷♀️ että sun kanssa vai
- AnonyymiUUSI
Minun pitää ensin nollata tilanne, koska meistä tulee TURJAKKEITA jotka asuu MEREN RANNALLA JOSSAIN PIENESSÄ KYLÄSSÄ JOSSA MEISTÄ EI OLE KUMPIKAAN KOSKAAN IKINÄ KÄYNYT.
Se on sellainen kylä jossa ihmiset ovat mukavia sekä samanlaisia, kun me eli haluavat myös TERVEYS- JA TURVALLISUUSPALVELUT SINNE JOIDEN AVULLA SAADAAN PALVELUITA, KUN PERUS ASIAT OVAT KUNNOSSA!
KEHITYSTÄ VALITETTAVASTI EI LUODA JOS TERVEYS- JA TURVALLISUUSPALVELUT EI OLE KUNNOSSA.
EI TURVALLISUUS YKSISTÄÄN RIITÄ, KOSKA JOS EI OLE TERVEYSPALVELUITA NIIN TURVALLISUUSPALVELUISTA EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ!
TÄÄLLÄ MISSÄ NYT OLEN NIIN TERVEYS- JA TURVALLISUUSPALVELUJEN TÄRKEYDESTÄ ON IHAN TURHA VÄÄNTÄÄ, KOSKA LAPIN LÄÄNISSÄ MATKAILU YRITTÄJÄT TARVII KAIKKI ASUNNOT ASIAKKAILLEEN JA TYÖNTEKIJÖILLEEN!
ONNEKSI OLEN LAPIN LÄÄNIN YRITTÄJIEN KUNNIOITA LOUKANNUT NIIN SAAN AINAKIN SYRJINTÄ KORVAUKSET, KOSKA MINÄ EN TUE TUOLLAISTA YRITYSTOIMINTAA! - AnonyymiUUSI
Aloitetaan heti. Miksi odottaa. Tervehdys Thor! Tervehdys Lucifer! Suojelkaa meitä ja älköön minkään pahan antako tulla väliimme. Olkaatten palvotut ja ylistetyt te rakkaat ihmisten suojelijat. ♾️⭐
- AnonyymiUUSI
Sopii mulle!❤️🙏🔥
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1395686Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido733214Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891705- 1231153
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76954- 55924
Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158834Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27825