Valtion täytyy järjestää sontasepoille ilmaista pyllyä

Anonyymi-ap

Suomen tilanne rauhoittuisi jos sontasepoille järjestettäisiin työleirejä missä sontaseppo saisi tekemäänsä työtä vastaan percereikää. Nesteytys tapahtuisi puolen tunnin välein annettavalla pirkkaoluella. Suomi nousuun ja koppia tästä ideasta kansanedustajat!

6

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhoina aikoina oli piirinmielisairaala sekä irtolaislaitos ja joissa käytiin opettelemassa työntekoa, sekä terveitä reippaita elämäntapoja.

Sontiaiset eristettiin yleensä piirille vakituisiksi asukeiksi ja tavalliset sprurgut muutamaksi kuukaudeksi raitistelemaan työlaitokseen maaseudulle jossa paiskittiin kovasti maataloustöitä eikä laitoksen sijainti antanut mahdollisuutta hakea kaupungista päihdettä. Naiset olivat luonnollisesti eristetty erilliseen laitokseen johon miehillä ei ollut pääsyä.

• Anonyymi

Ja sitten vielä Nobelin palkinto jaetaan jollekin trumpille,.kun tämä on jo idean tasolla aivan omaa luokkaansa!

Maailmanrauha saadaan, kun donitsit sykkii.

Asd

• Anonyymi

Olen 40-vuotias toimeentulotuen varassa elävä. viranomaiset yrittävät saada minua töihin, mutta olen ylioppilas, haluaisin luovaan tai älylliseen työhön.
      Olen liian älykäs ruumiilliseen työhön.
      Päivät ohjelmoin ja ryyppään olutta.
      Rahat aina loppu enkä saa naisia?
      Miksi naiset karttavat minua ja työssäkäyvät pienikalloiset yrittävät päteä minulle?
      Onko elämässä muuta kuin yksinäisyys vuokra-asunnossa ja suoli24.
      En saa tarvitsemaani rauhoittavaa lääkitystä. Suomi ei ole oikeusvaltio.
      Miksi toimeentulon saaja ja eläkeläinen ei kelpaa naisille ? Joku pienikalloinen Nissan mies vie naiset.

Asd

• Anonyymi

LOL tää feikki luulee, että ASD on Kylmis .
        Kylmis arvostaa yli kaiken työssä käyviä ihmisiä. Kaikki muut ovat ali-ihmisiä.

• Anonyymi

Hetkinen, mä olen oikeasti täyttänyt jo 50 :D

Asd

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      9
      1666
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      130
      1661
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      251
      1179
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      207
      1053
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      929
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      877
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      855
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      853
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      31
      845
    Aihe