Viimeistään nyt tulisi seurata, miten kansanedustajat käyttäytyvät äänestyksissä, kun lääkäripäivystyksiä käsitellään. Katsotaan Löytyykö alueiden persujen ja kokoomuksen edustajilla selkärankaa tai munaa. Tilanne näyttää vahvasti, että persut hakkaa urakalla nauloja arkkuunsa. Näin joskus persuja äänestäneenä täytyy todeta, että hävettää ja hitosti. Ennen äänestän vaikka SKP:tä, jos valittavana persu ja skp. RKP hoiti omiensa hommansa ns kielilailla.
Kun päivystykset lakkautetaan, niin ambulanssit ja taksit ajaa kilpaa, tämähän ei maksa mitään. Sitten sanotaan, että ei tarvetta ja ambulansseja riittää. No jos kriteeri on, että selvishän tuo hengissä, vaikka pakun lavalla. Lieneekö myös, että jokainen kuollut on säästöä.
Hyvinvointialue ja pahoinvointi
6
672
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan persiilleen meni koko pahoinvointialue uudistus. Käsikirjoitushan oli Sipilän hallituksen maakuntamalli myös kepun tekemisiä kanttaa katsoa suurennuslasin kanssa. Taitaa olla puheet ja teot aika suuressa ristiriidassa.
- Anonyymi
Persut vie kaiken minkä irti saa.
- Anonyymi
Purralle pura p.....
- Anonyymi
Hyvinvointialueet on Keskustan tietynlainen malli maakuntahallinnosta.... Sitä Keskusta ei saanut, mutta hyvinvointialueet sai. Rahanlypsykone ja hillotolpat maakuntien Keskustan päättäjille. Kokouspalkkiot satoja euroja, lisäksi tietty kulukorvaukset jne. Puolueelle maksettavia ryhmärahoja unohtamatta. Rahaan ja valtaan kaikki aina perustuu, ihan kaikki.
- Anonyymi
Jo vääryys vallan saapi ja kansa huutaa kurjuuttaan....rikkaat lainkin laatii vääryyttä puoltamaan....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223