ja puutarhatonttuja. Pituusvaatimus puolisoille max 160 cm on pätenyt. 😆
Teidän koko suku on kuin lauma teletappeja
27
295
Vastaukset
- Anonyymi
Puuutarhatonttujen sukukokous.
- Anonyymi
Olen 169 cm pitkä.
- Anonyymi
Ei sulle siis.
- Anonyymi
No, ne puuttuvat sentit on sitten jossain muualla. Ihan tyytyväinen omaan pituuteeni olen, vaikka se on alle 170.
- Anonyymi
J-mieskö siellä? ;)
- Anonyymi
Meidän suvussa on suurin osa pitkiä. Serkkupojat melkein kaikki yli 180 suurinosa varmaan ainakin 185cm.
- Anonyymi
Kuka on niin aivoton, että jaksaa toisten ulkonäköä, pituutta tai painoa arvostella? Onko sulla alhaisen äo:n lisäksi huono itsetunto?
- Anonyymi
Tietäisit vain kuinka paljon näitä ulkonäköä arvostelevia, ivallisia henkilöitä todellisuudessa onkaan. Näitä julkisesti niin suvaitsevia ja muita samasta asiasta tuomitsevia TEKOPYHIÄ kus*päitä. Niitä on ja paljon. Joka päivä tulee vastaan joku virnuileva tai jopa ihan suoraan päin naamaa naurava henkilö, koska en satu sopimaan normi muottiin ja kieltäydyn muokkaamasta ulkonäköäni. Ja vaikka tästä tulee nyt kauhea huuto ja syyttely, niin kylmä fakta on, että suurin osa näistä henkilöistä on naispuolisia, vaikka mukaan mahtuu myös miehiä ja sateenkaarimiehiä.
-Lyhyt sisältä kuollut mies - Anonyymi
Aika teennäistä pöyristelypopulismia taas sinulla tässä palstaäijän aloituksen yhteydessä. Omiaan osoittamaan ettei mitään oikeaa ns sentimentaalista tarinaa tai lorua ole. T naiselta myötähäveten, tunne se nääs sekin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika teennäistä pöyristelypopulismia taas sinulla tässä palstaäijän aloituksen yhteydessä. Omiaan osoittamaan ettei mitään oikeaa ns sentimentaalista tarinaa tai lorua ole. T naiselta myötähäveten, tunne se nääs sekin on.
Teennäistä on ainoastaan sun maaniset kommentit joka lankaan vaikkei niitä koskaan kukaan kaipaa. Mitäs jos vaikka teksisit kaikille palveluksen ja vetäisit itsesi kiikkuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sun hienojen sanojen käyttö ei tee susta yhtään sen vähempää hullua, sillä sinä olet tämän palstan hulluin ja se on jo jonkinlainen saavutus.
- Anonyymi
Ja sä olet mustasukkainen kun et saanut pokattua.
- Anonyymi
Puutarhatontun pokattua? 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä itket. Mene pitkien naisten luokse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet 160cm suhteutettuna 17,5cm vie yli 10% olemuksestasi.
-körtti, muttei nörtti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olen puutarhatonttu niin aina minusta olleet pitkät miehet enemmän kiinnostuneita. Kuinka pieni voi mies sielultaan olla. 🙄
- Anonyymi
Haluatko jälleen yrittää avata tätä teinahtavaa sekä hyvin epäkoherenttia tarinallisuuttasi, jonka saat jollain hokkuspokkustempulla yhdistettyä allit hyllyen näihin palstaäijän aloituksiin? Sentimentaalinen retoriikkasi näkyy kauas🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo o läskäri vetää jopa sinua aloittajaäijää läskimmäksi nämä stoorit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä itket. Mene pitkien naisten luokse.
Are you nut ot a donut?
- Anonyymi
Suomalaisten miesten keskimitta on noin 170senttiä.
Pakolaisina maahaan tulleet miehet ovat yli 180senttisiä ja he kaltoinkohtelee suomalaisia miehiä jo tuolla, että he ovat kooltaan suurempia mitä suomalaiset miehet.
Suomalaiset miehet ovat ruumiin rakenteeltaan ns juntturoita eli heitä voi kutsua TURJAKKEIKSI.
Turjakkeet eivät ole alkoholisteja vaan he ovat lihaksikkaita vaikka he näyttävät lihavilta.
He ovat hyvin rauhallisia, mutta jos he hermostuu niin he ovat kunnon TURJAKKEITA jotka käy päälle.
TURJAKKEET ON ALKUPERÄISIÄ SUOMALAISIA JOTKA ASUIVAT TURVEKAMMEISSA.
HEILLÄ OLI NAAMATKIN IHAN MUSTAT SIITÄ TURPEESTA JA NOESTA.- Anonyymi
Minä lukenut Petsamon historiaa niin SUOMALAISET OLIVAT TURJAKKEITA siellä. Olihan siellä saamelaisia, kolttia, norjalaisia, venäläisiä sekä muiden kansoja.
Saamelaiset ja koltat on saamelaisia ja Petsamossa oli suomalaisia myös. Minä aloin lukemaan, että mitähän me suomalaiset ollaan.
Minä löysin sukuni kuvan jossa oli TURJAKE vaimonsa ja lastensa kanssa.
Mieheni on TURJAKE ja minä olen KAUNIS TURJAKE, koska KUVAN KAUNIS ELSA OLI MINUN MUMMONI TÄTI JOTEN MINUN OLI PAKKO ALKAA KAUNIIKSI TURJAKKEEKSI.
Tämän tunnustan kyllä, että minä olen TURJAKE aloittanut, mutta KOLTAT JA SAAMELAISET ITSE YHDISTYVÄT JA UNOHTIVAT TURJAKKEIDEN OLEMASSA OLON KOKONAAN!
Jos minä oikein ulkoa muistan niin hän oli etelä Suomesta mennyt Petsamoon ja hänen sukunimi oli Turja ja siitä TURJAKKEET OVAT SAANEET ALKUNSA ja siksi Petsamoa kutsuttiin myös TURJANMEREN MAAKSI!
Eli keitähän ne KIUSAAJAT OIKEESTI ON!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lukenut Petsamon historiaa niin SUOMALAISET OLIVAT TURJAKKEITA siellä. Olihan siellä saamelaisia, kolttia, norjalaisia, venäläisiä sekä muiden kansoja.
Saamelaiset ja koltat on saamelaisia ja Petsamossa oli suomalaisia myös. Minä aloin lukemaan, että mitähän me suomalaiset ollaan.
Minä löysin sukuni kuvan jossa oli TURJAKE vaimonsa ja lastensa kanssa.
Mieheni on TURJAKE ja minä olen KAUNIS TURJAKE, koska KUVAN KAUNIS ELSA OLI MINUN MUMMONI TÄTI JOTEN MINUN OLI PAKKO ALKAA KAUNIIKSI TURJAKKEEKSI.
Tämän tunnustan kyllä, että minä olen TURJAKE aloittanut, mutta KOLTAT JA SAAMELAISET ITSE YHDISTYVÄT JA UNOHTIVAT TURJAKKEIDEN OLEMASSA OLON KOKONAAN!
Jos minä oikein ulkoa muistan niin hän oli etelä Suomesta mennyt Petsamoon ja hänen sukunimi oli Turja ja siitä TURJAKKEET OVAT SAANEET ALKUNSA ja siksi Petsamoa kutsuttiin myös TURJANMEREN MAAKSI!
Eli keitähän ne KIUSAAJAT OIKEESTI ON!?Voin toki lisätä, että TURJAKE miehet saa pukeutua miten he haluaa, koska VAIMO on KAUNIS ja pukeutuu omalla tyylillään. Vaimo voi sanoa miehelleen jos hänen pitää vaihtaa vaatteet tai tehdä jotain muuta.
Mitä sen on väliä miltä TURJAKE mies näyttää.
Helpommalla mies pääsee, kun hän on REHELLINEN TURJAKE MIES JOKA HAISEE HIELLE, PASKALLE JA VAIKKA AUTO RASVALLE.
Länsirajalla on kuulemma KVEENEJÄ ja heillä on oma KANSALLISPUKU. Meillä TURJAKKEILLA EI OLE OMA KANSALLISPUKUA, mutta me saadaan käyttää PERÄPOHJOLAN KANSALLISPUKUA.
- Anonyymi
Tappivanukasta 😂
- Anonyymi
"kääpiöt" ovat sieviä t: joku mies.
- Anonyymi
Suomussalmella. On vaa. PÖKIÖITÄ 🥸
- Anonyymi
Kuinka selität että oon päätä pidempi vaikka lantalappalainen olen? Muistakaa ihmistä suivaantua kovasti sukua jo mollataan
- Anonyymi
Latvahumina ei saa naista ja jälkikasvua koskaan, kun on koppavikainen 🤪
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038