koska sukupuolenkin saa vaihtaa.
Haluan vaihtaa ikäni
15
244
Vastaukset
- Anonyymi
Siitäkö se sitten onkin kiinni. Et ole tyytyväinen itseesi etkä ole onnellinen niin kukaan muukaan ei saa olla.
- Anonyymi
😂 toi oliskin hyvä! Meinasitko nuoremmaksi?
- Anonyymi
Oletettavasti nuoremmaksi?
- Anonyymi
Suosittelen, että ottaisit mieluummin älykkyyttä lisää, kun siitä näyttää olevan sinulla paha puute.
- Anonyymi
Aion joka tapauksessa valita tästä eteenpäin ikäni.
- Anonyymi
Hyvä idea. Mä kokeilen kans :-D
- Anonyymi
Mamuilla on 3 eri henkilöllisyyttä joilla nostavat kaikille täydet tuet. Heitä sinäkin henkkarit vantaanjokeen ja mene anonaan turvapaikkaa. Sitten sanot, että olet 13 vuotias ja syntynyt 1 tammikuuta syyriassa. Heittävät sinut heti ala-asteelle nuorten tyttöjen sekaan integroitumaan täysillä sopeutumis ja kotoutumis rahoilla. R*iskaat vahingossa muutaman niin maksavat sulme 10000€, että voit käydä syyriassa lomalla ja tulet sitten takaisin suomeen ja taas tietenkin ilman passia niin saat täydet tuet 4 eri henkilölle.
- Anonyymi
Minä haluaisin jo olla vanhempi.
- Anonyymi
Hyvä pointti. Multakin 20 vuotta pois, kiitos.
- Anonyymi
Minusta tulee kyllä 25vuotias sitten ja turjake mieheni voi olla vaikka 30vee.
Sitten me voidaan tehdä ne neloset. Miehelleni 3poikaa ja minulle 1 tyttö niin me saadaan olla KAUNIITA TURJAKE PRINSESSOJA. Minä voin aina sanoa tytölle, että : Isäs ja veljes PELASTAA MEIDÄT AINA, koska se on meidän SUVUN PERINNE! - Anonyymi
niin jos on onma sänky mihin nwnnnnä nakoilrlmaankin jos vädyttäääpi
- Anonyymi
Nii minäkii, mieli on reilu kolmikymppisen, mutta kattinen sentään kroppa on vahvasti eri mieltä asiasta :D
- Anonyymi
Huokaus. Erona tuossa on se, että sukupuolta VOI vaihtaa, ikää ei voi.
- AnonyymiUUSI
Haluan lisää viiiiiiiiiiinaaaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038