Kertoisiko joku, miksi koirankakan pitää kerätä pussiin ojanpientareelta mutta hevosen jätös saa olla vaikka keskellä tietä?
Koira - hevonen
15
537
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sitä koiran paskaa astuu katukäytävällä ja vaikuttaa että hyvinkin pituuttaan siihen annettu fifinsä päästää, narun päässä joku vähemmän sivistynyt samoin kuin pitkässä liekass antaa koiran karata ettei vaan kukaan pääse ohi eikä tiedä mistä kulkisi
- Anonyymi
Ne ovat eräänlaisia päästöjä
- Anonyymi
Hevonkakka on haluttua, mitä parhainta luomu lannoitetta, koiran paska matoja täynnä olevaa tauti vaarallista ongelmajätettä.
- Anonyymi
Kannattaa sitten kerätä ne lannoitteet talteen tuolta tienpäältä.
Kukaan ei halua sitä jätöstä pihaansa autonrenkaissa ja autonsa pohjassa. - Anonyymi
Miten koiran kakassa on matoja?
Meillä ainakin koira saa madotuksen muutaman kerran vuodessa vaikka syökin vallan "kaupan ruokaa".
- Anonyymi
Tätä kans välillä ihmetellyt kun keskellä pyörätietä ollu hevosenpaskaa.
- Anonyymi
Itseasiassa miksi niitä kaakeja pitää edes kuljettaa tuolla tiellä. Luulisi olevan hevosystävällisempiäkin paikkoja kuin liikenne yleisellä maantiellä.
- Anonyymi
Kyl se on upeeta, jos näkee ratsastajan kylällä...
- Anonyymi
Ei muuta hevospuomit kauppojen oville. Baarit vois muuttaa saluunoiksi.
- Anonyymi
Se olisikin. Ratsu naisia baariin ja villin lännen meininki päälle👍
- Anonyymi
On siä baaris tappeluja ilman kaakki ämmiäkin
- Anonyymi
Sais ratsastella aution kylän läpi. Ja nurkka pöydistä mulkoiltais päälle. Puuttuu vaan kaakit ja tuulen kuljettamat risupallot.
- Anonyymi
Kun kerran reisullansa saiski hevoosnaista.
- Anonyymi
Onko Karviassa ratsastustallia missä järjestetään leirejä ym.?
- Anonyymi
Ei taida olla enään.
Hippiina on lopettanut jo aikoja sitten ja kuulemma se Prinkkilän tielläkin asuva.
Siinä olisi nuorelle yrittäjälle bisnesidea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161