yksinäinen Tintti vain laulaa ja mieltäni hiljaa kohottaa mulle vain se laulaa yksin minulle näin saamme jäädä uskomaan armosta että taivas on minulle suosiollinen näin kostuu kyynel perillä maan poveen se kerran vaipuu mieleni täyttää tyytyväisyys onko kaikki hyvin kun näin kerran luvattiin
Enään ovat vain taivaan linnut ilonani
33
174
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro toki, milliasena sinä kuvittelet taivaan !
1. Missä se on ?
2. Oletko sinä taivaassa henkiolentona vai ihan samalla tavalla ruumiina kuin täällä ajassakin ?
3. Ajatteletko taivaan olevan tässä maapallon ilmakehässä vai jossain tosi kaukana linnunradan tuolla puolen ?
4. Millaiseksi kuvittelet helvetin ja missä sen paikka olisi ?
5. Haluatko jatkaa taivaassa edelleen siionin laulujen ja virsien veisaamista, vai haluaisitko unohtaa kaiken ?
6. Pitääkö mielestäsi taivaassa vielä jatkaa risinkuoleman käsittelyä ?
7. Miten uskot saavasi taivaassa aikasi kulumaan seisomalla kaikkivaltiaan edessä
halki ikuisuuksien kiitosvirttä veisaten ?
8. Ajatteletko taivaassa olevan samanlaista kuin maapallolla nyt on ja entä luonnon
lait, eli painovoima, joka pudottaa sut jyrkänteeltä alas, jos taivas-maassa sellaisia
olisi. Miten jaksat valvoa halki ikuisuuksien, jos taivaassa ei ole yötä, eikä nukku
maan meno aikoja ?
9. Kuvitteletko nousevasi haudasta joskus, jos sinne joskus vielä päädyt ?
10. Mitä ajattelet siitä, että 99,9 % maailman ihmiskunnasta ei ole ns. uskovaisia- Anonyymi
Seuroissa saamme kuulla elävää Evan keliumia jota nälkäinen sielu kaipaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuroissa saamme kuulla elävää Evan keliumia jota nälkäinen sielu kaipaa
Saamme ohjeistusta miten välttää synnin vaaroja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saamme ohjeistusta miten välttää synnin vaaroja
Vie ne naapuriltasi varastamat arvokivet takaisin,voit saada syntisi anteeksi! Olet vienyt niin paljon,tuo ihan totta ne takaisin! Sinulla ei ole oikeutta varastaa ja ku vielä tunnustit,että olet vienyt ne!
- Anonyymi
Veli siellä yksinäisellä paikalla. sielun vihollinen kiusaa mutta herra siunaa siionin sisaria ja veljiä. jaksat taas eteenpäin. muistakaa minuakin rukouksin täällä kaukana siionista.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Saarnaja4
9 Kaksin on parempi kuin yksin, sillä kumpikin saa vaivoistaan hyvän palkan. [1. Moos. 2:18]
10 Jos he kaatuvat, toinen auttaa toista nousemaan, mutta voi yksinäistä, joka kaatuu -- häntä auttamassa ei ole ketään.
11 Ja jos kaksi makaa yhdessä, on molemmilla lämmin, mutta kuinka yksinäisellä voisi olla lämmin?
12 Yksinäisen kimppuun on helppo käydä, mutta kaksi pitää puolensa, eikä kolmisäikeinen lanka katkea helposti.- Anonyymi
Psalmi 4
Köyhän rukous
Laulunjohtajalle. Kielisoittimilla. Daavidin psalmi.
Vastaa minulle, Herra, kun huudan sinua!
Sinä, Jumala, olet minun auttajani,
sinä avaat minulle tien ahdingosta.
Ole minulle armollinen ja kuule rukoukseni!
Ihmiset!
Kuinka kauan te panettelette minua?
Kuinka kauan te tavoittelette tyhjää,
rakastatte valhetta ja vilppiä? (sela)
Tietäkää: Herra tekee omilleen ihmeellisiä tekoja.
Hän kuulee minua, kun huudan häntä avuksi.
Vaviskaa siis, älkää syntiä tehkö!
Miettikää tätä vielä, kun menette levolle,
olkaa ääneti Herran edessä. (sela)
Uhratkaa säädetyt uhrit
ja luottakaa Herraan.
Monet sanovat: »Kunpa saisimme osaksemme menestystä!
Herra, käännä meihin kasvojesi valo.»
Mutta sinä annat sydämeeni suuremman ilon
kuin kukaan saa viinin ja viljan runsaudesta.
Rauhassa menen levolle ja nukahdan.
Sinä, Herra, sinä yksin olet minun suojani,
minä saan elää turvassa. - Anonyymi
Tais sulta pönttö pää jäädä eka säe pois
Joca on yxinäinen ilman toista/ ja ei ole hänellä lasta eli welje/ ja ei ole cuitengan loppua hänen työlläns/ eikä hänen silmäns täytetä ikänäns rickaudesta. Kenengä hywäxi minä työtä teen/ ja en tee sielulleni hywä/ se on myös turha ja paha suru.
Saarn 4:9 Nijn on sijs parembi caxi cuin yxi: sillä heille on hyödytys työstäns.
Saarn 4:10 Jos toinen heistä lange/ nijn hänen cumpanins autta hänen ylös/ woi sitä yxinäistä/ jos hän lange/ nijn ei ole toista saapuilla händä auttaman.
Saarn 4:11 Ja cosca caxi yhdesä macawat/ nijn he lämmittäwät idzens/ cuinga yxinäinen tule lämbymäxi?
Saarn 4:12 Yxi woitetan/ waan caxi seisowat wastan: sillä colmikertainen köysi ei katke nijn pian. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joca on yxinäinen ilman toista/ ja ei ole hänellä lasta eli welje/ ja ei ole cuitengan loppua hänen työlläns/ eikä hänen silmäns täytetä ikänäns rickaudesta. Kenengä hywäxi minä työtä teen/ ja en tee sielulleni hywä/ se on myös turha ja paha suru.
Saarn 4:9 Nijn on sijs parembi caxi cuin yxi: sillä heille on hyödytys työstäns.
Saarn 4:10 Jos toinen heistä lange/ nijn hänen cumpanins autta hänen ylös/ woi sitä yxinäistä/ jos hän lange/ nijn ei ole toista saapuilla händä auttaman.
Saarn 4:11 Ja cosca caxi yhdesä macawat/ nijn he lämmittäwät idzens/ cuinga yxinäinen tule lämbymäxi?
Saarn 4:12 Yxi woitetan/ waan caxi seisowat wastan: sillä colmikertainen köysi ei katke nijn pian.Mikä lie fariseus oletkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lie fariseus oletkin
Puuta heinää ja jää asia yhteys pois Raamattua pärkitään sieltä täältä ajamaan omia tarkotus periä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuta heinää ja jää asia yhteys pois Raamattua pärkitään sieltä täältä ajamaan omia tarkotus periä
Hyvin vl opin mukasta otetaan Raamatusta palasia pönkittää än omaa agendaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä netti sekö päitä varmaan normi vl on jotenkin kunnossa kun ei ole avannut raamattua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tyyppi alko sekoittamaan parisuhde intressejä johonkin normaaliin toveruuteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarn 4:12 Yxi woitetan/ waan caxi seisowat wastan: sillä colmikertainen köysi ei katke nijn pian.Maata verbi kin tarkottaa yleensä olemista maata olla sijaita kääntäjät vetää omaan pussiin saatana ja lämmittäminen elämän liekkiä
- Anonyymi
Tuli nyt kirosana koska tää näppis vetää omiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli nyt kirosana koska tää näppis vetää omiaan
Mulla on tapana kiroilla oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on tapana kiroilla oikein
Sitäkin pitää harjoitella jos joku uskovainen loukkaa kun kiroilee oikein niiltä menee yö unet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkin pitää harjoitella jos joku uskovainen loukkaa kun kiroilee oikein niiltä menee yö unet
Eihän se hyvä oo
- Anonyymi
Kun se saarnaaja löytämään vielä kumppanin niin kyllä siitä riemu syntyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarn 4:12 Yxi woitetan/ waan caxi seisowat wastan: sillä colmikertainen köysi ei katke nijn pian.Saarnaaja ei nähnyt kovin hyväksi yksinäisen osaa, ei ollenkaan hyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarnaaja ei nähnyt kovin hyväksi yksinäisen osaa, ei ollenkaan hyväksi.
No mikäs siihen neuvoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarnaaja ei nähnyt kovin hyväksi yksinäisen osaa, ei ollenkaan hyväksi.
No täytyy tyytyy huonoon osaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt täytyy elämästä luopua kallis arvoisen yhteyden hyväksi kuolemaan vaipua ja rotkoon taipua synkkyys tuo pimeä pilvi maasta taivaaseen ripustaa korkeita kukkuloita mieleen makeaan huokaus huulillamme vihertää kalvosin nappi tuoretta loistoaan tukkani karhea tosin aiheuttaa närää pysty Kallion kuusen latvassa seitsemän veljestä kosio matkalla unohtivat sanoa päivää herrallemme vaikka sepän patsaan kivi louhos vaikutti suurelta pannu huoneessa juoksi vesi kilpaa mikro uunin Liesen kanssa kaappasi viimeisen kerran avo sylin lamppuja ja Sammatin sen lennokkaalla kädellä naapurini vietti kuoli pois ihanasti rakeita uunin nurkkaan loput ellei seinä kellon tuomio tuli kovaa kun kello pysähtyi aikani on tullut sanonpa sulle näkemiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt täytyy elämästä luopua kallis arvoisen yhteyden hyväksi kuolemaan vaipua ja rotkoon taipua synkkyys tuo pimeä pilvi maasta taivaaseen ripustaa korkeita kukkuloita mieleen makeaan huokaus huulillamme vihertää kalvosin nappi tuoretta loistoaan tukkani karhea tosin aiheuttaa närää pysty Kallion kuusen latvassa seitsemän veljestä kosio matkalla unohtivat sanoa päivää herrallemme vaikka sepän patsaan kivi louhos vaikutti suurelta pannu huoneessa juoksi vesi kilpaa mikro uunin Liesen kanssa kaappasi viimeisen kerran avo sylin lamppuja ja Sammatin sen lennokkaalla kädellä naapurini vietti kuoli pois ihanasti rakeita uunin nurkkaan loput ellei seinä kellon tuomio tuli kovaa kun kello pysähtyi aikani on tullut sanonpa sulle näkemiin
-vietti +vintti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua tyytyä huonoon osaan, eikä raamattu neuvo sellaiseen.
- Anonyymi
Voisko aloituksen poistaa
- Anonyymi
Siinä ei ollut yhtään diplomatiaa ja asioiden vääristely oli rumaa kappale jaot ja pilkut puuttuivat ja se oli suorastaan oksettava
- Anonyymi
Ei ole mulla mitään iloa elämässä tyhjiä seiniä katselen palava kuori sisältänyt raastaa tyhjä se on ja mahdoton
- Anonyymi
Silti lintujen laulua kuuntelen hymyssä ellei naakka tule naksuttamaan rumaa laulunsa ilakoiden hurman henki sen täyttää nyt illan varjoissa maata mustaten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti lintujen laulua kuuntelen hymyssä ellei naakka tule naksuttamaan rumaa laulunsa ilakoiden hurman henki sen täyttää nyt illan varjoissa maata mustaten
Synkkä Korpi heiluttaa puitteissa laivoja korppi rääkyy tuskaa raastavaa kaikin veri kostaa sen kuoleman mato onki kutsuu mun mieltä ilahduttaa hauen päätä potkin pitkin tietä matalaa tarkka silmäinen neiti huiskuttaa huivia vaaleaa takan hämyssä ilakoiden viiniä makeaa kauan kesti tämä hetki ikuisuuksien se kesti nukkumaan täytyy mennä villi viisari tuulessa temmeltää kuistin ovi narahtaa viileän lenkki kengän potkiessa persuksia unelma nyt täyttyi muistoihin jää se iki unholaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synkkä Korpi heiluttaa puitteissa laivoja korppi rääkyy tuskaa raastavaa kaikin veri kostaa sen kuoleman mato onki kutsuu mun mieltä ilahduttaa hauen päätä potkin pitkin tietä matalaa tarkka silmäinen neiti huiskuttaa huivia vaaleaa takan hämyssä ilakoiden viiniä makeaa kauan kesti tämä hetki ikuisuuksien se kesti nukkumaan täytyy mennä villi viisari tuulessa temmeltää kuistin ovi narahtaa viileän lenkki kengän potkiessa persuksia unelma nyt täyttyi muistoihin jää se iki unholaan
-kaikin +kainin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-kaikin kainin
Rikolliset joutuu paaliin!Lestadiolaisillakin pitää elää lakien mukaan ja varastaminen on rikos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024238
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463788Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1363245Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.441611Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191478Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341430Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251385Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161150Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063