Anojen lepotuoli

Anonyymi-ap

Istahdin lepotuoliin ja katselen pariisilaistyylistä kattomaisemaa ikkunasta.
Pöytä on edessäni puhdas, joten siinä on tilaa
anojen kirjoituksille maailmanmenosta.
Eletään tätä päivää ja parannetaan maailmaa.
Unohdetaan menneet

51

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä heittäydyin pitkäkseni, levolle.
      Aurinkoinen, upea syyspäivä. Ulkoilin Helsingin Seurasaaressa. Kävelin seitsemän kiviporrasta. Siinä vieressä oli laatta, jossa mainittiin presidentti Urho Kekkosen yrittäneen ponnistaa kaikki portaat kerralla yhdellä harppauksella. Kerran oli päässyt, mutta itse ei hyväksynyt, koska lopuksi otti tukea kaiteesta.
      Seitsemästä portaasta tuli mieleeni Seitsemän veljestä. Aleksis Kiven päivä. Arvostan.
      Nyt olen kuin seitsemännessä taivaassa, ruoka maistui ulkoilun ja meri-ilman hengittämisen jälkeen.
      Ehkä nukun ensi yönä seitsemän tuntia, toivon.
      Olen syntynyt seitsemäs päivä.
      James Bond, agentti 007.

• Anonyymi

Ihana päivä sinulla! Me käytiin Suomenlinnassa pitkällä kävelyllä, syötiin siellä lounasta ravintola Adlerfeldissä. Meri kimmelsi auringossa, vaahterat hehkui, merituuli hyväili. Kaikki ihmiset hymyilivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana päivä sinulla! Me käytiin Suomenlinnassa pitkällä kävelyllä, syötiin siellä lounasta ravintola Adlerfeldissä. Meri kimmelsi auringossa, vaahterat hehkui, merituuli hyväili. Kaikki ihmiset hymyilivät.

Oi, ihana päivä teilläkin. Kyllä luonnon kauneus ja leppoisa olo saa hymyn huulille.
        Minäkin hymyilen, avoimesta ikkunasta kantautuu pienen lapsen heleä nauru. Se on niin aito.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi, ihana päivä teilläkin. Kyllä luonnon kauneus ja leppoisa olo saa hymyn huulille.
        Minäkin hymyilen, avoimesta ikkunasta kantautuu pienen lapsen heleä nauru. Se on niin aito.

Kyllä nuo pienet lapset on suuri siunaus ja onni niin kansakunnalle kuin perheille. On sanottu, että lapsenlapset on elämän jälkiruokaa. .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nuo pienet lapset on suuri siunaus ja onni niin kansakunnalle kuin perheille. On sanottu, että lapsenlapset on elämän jälkiruokaa. .

Ensimmäinen suora piikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen suora piikki.

Miten pieni lapsi voi olla piikki???

• Anonyymi

Kiitos, istun mieluummin omassa nojatuolissani, kuin pilkkaajien seurassa.
      Seisten kerroin ovella, en istunut!

• Anonyymi

Olin uimassa. Käsivarsia väsyttää uiminen. Sain kokeilla räpylöitä, seillä niitä oli laatikkokaupalla, sujuihan se joutuisammin.

• Anonyymi

Oliko räpylät käsissäkin?
        Olen huomannut, että joillakin on sellaiset räpylät käsissä, jalkineet ja juoksuvyö. Onkohan niissä painoa niissä jalkineissa? Ei kaiketi, muuten painuisi pohjaan. Ehkä vain veden vastusta varten.

Tuli mainos osallistua footbiciin. Onko teistä kukaan semmoiseen osallistunut?
        Se on sellaista jalkapohjajumppaa palloilla. En ole kokeillut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko räpylät käsissäkin?
        Olen huomannut, että joillakin on sellaiset räpylät käsissä, jalkineet ja juoksuvyö. Onkohan niissä painoa niissä jalkineissa? Ei kaiketi, muuten painuisi pohjaan. Ehkä vain veden vastusta varten.

Tuli mainos osallistua footbiciin. Onko teistä kukaan semmoiseen osallistunut?
        Se on sellaista jalkapohjajumppaa palloilla. En ole kokeillut.

Katsoin kerran uimahallissa kun anorektikolle laitettiin painot että ei
        pääse kellumaan. Hänen piti kävellä vedessä niitten painojen kanssa.

• Anonyymi

Katsoin vain elämää ohjelman. Olen tullut vanhaksi, kun en tunnistanut kuin Pelle Miljoonan. Muut niin nuoria

• Anonyymi

Etkö edes euroviisuedustajaamme Kääriää?

• Anonyymi

Mitä unohdettavaa anoilla on ? Anoilla on JO mukavia ketjuja, joissa
      ei ole kyykäärmeitä ilmaa pilaamassa eikä toivottavastiu tule !!!!

• Anonyymi

"Unohdetaan menneet"

Korven kauhu anona tarvitsee uuden ketjun jyrättäväkseen ???

• Anonyymi

No heti tuli nimittelemään kauhuista ,näinhän se aina menee

• Anonyymi

Anot kyllä pystyvät tekemään eri aiheisia aloituksia ihan itsekin.

• Anonyymi

"Unohdetaan menneet"

Telaketjujyrämörssäri pyytää unohtamaan ilkeytensä ?

• Anonyymi

Aloittajalla ei hoksottimet pelaa. Palsta on täynnä anojen aloituksia.
      Mistä se Suomen aInoa pariisilaistyylinen huussinkatto näkyy ?

• Anonyymi

Aloitus tulee "sylttytehtaalta" ?

• Anonyymi

Kauhean fiksuja te olette. Minun on pakko tunnustaa etten hoksaa kenen aloituksista on kysymys. Nyt on jo kolme sellaista ollut ainakin, missä on mainittu kahdessa MdK ja yhdessä kk.
      Ehkä minä tyydyn pelaamaan vain pasianssia , se on turvallisempaa.

• Anonyymi

Nyt unimaan!

Korppis kuittaa

• Anonyymi

Hyvää yötä ♥️

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä ♥️

kylmätotuus

Huomenna pannaan pussauskoppiin!

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä ♥️

kylmätotuus

Kylmätotuus iholle rynnivät, en ole tuon kommentin kirjoittaja. En yleensä ole linjoitta yöllä, nukun.

• Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

Kylmätotuus iholle rynnivät, en ole tuon kommentin kirjoittaja. En yleensä ole linjoitta yöllä, nukun.

Tuskin ainakaan sinun iholle on rynnijöitä paitsi tuo kylmäkkö taitaa käydä kuumana, hajurako mahdollisimman pitkäksi.

• Anonyymi

En minäkään ollut hyvää yötä toivottamassa tänään aamuyöllä.

Joku onneton on alkanut käyttää samaa nimimerkkiä kuin minä.
        Kaksoisolentoni hääräilee monessa ketjussa. Jotenkin sairasta touhua.

No minä oun kutennii se savolaene immeine, joka alunpittäe oun kirjottanna nimimerkillä kylmätotuus.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

En minäkään ollut hyvää yötä toivottamassa tänään aamuyöllä.

Joku onneton on alkanut käyttää samaa nimimerkkiä kuin minä.
        Kaksoisolentoni hääräilee monessa ketjussa. Jotenkin sairasta touhua.

No minä oun kutennii se savolaene immeine, joka alunpittäe oun kirjottanna nimimerkillä kylmätotuus.

kylmätotuus

Näin meihin samaistutaan, iholle pyritään ; )

• Anonyymi

Näin meihin samaistutaan, iholle pyritään ; )

Minusta tuo on joko kylmätotuuden avustamista tai pilkkaamista. Jos ei ole kylmis itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuo on joko kylmätotuuden avustamista tai pilkkaamista. Jos ei ole kylmis itse.

En oekee tiijä, mittee meinoot tuolla kirjutuksellas, mutta sen tiijän, että aenoo kylmätotuus nimimerillä kirjotettu viesti, joka tuossa ylempänä on, ja jonka loppuosa on savon murteella kirjotettu, on lähtennä minun konneeltan.

https://www.youtube.com/watch?v=TgpGlePv2VU

kylmätotuus

• Anonyymi

Jo rynni pskanärhet tänne. ANONA haluaa PIAN POOOiiiiiis täältä apuaaaa

• Anonyymi

Lapsellista tuo kolmikon touhu. Eikö kiikkustuolin kaataminen riittänyt? Kyllästyttää, olisivat edes hauskoja.

• Anonyymi

Olemme kaikki kiitollisia sinun hauskasta ja aikuismaisesta kommentistasi. Jatkathan samaan malliin, please?

kylmätotuus

• Anonyymi

Montakohan Huussinkattoa näkyy Pariisissa?
      Ajatelkaa nyt hyvät palstalaiset!
      Onkohan kompostillekin tehty katto?
      Poikako rakensi lomallaa?

• Anonyymi

Vanna on saanut katon. Minä olisin vain kumonnut alassuin.

• Anonyymi

Katsotaan miten hänen aloituksensa vetää kommentteja. Ehkä hän ei kiitosta ja kehuja saa kuten Hilla sai. Joten kukaan ei siitä mene häntä syyttämään, että hän myötäkarvaan anoja silittäisi ja pyllistäisi Hillalle.
      Silittää kylmistä ja Palomaa ihan vapaasti.

• Anonyymi

Tulihan sinne nyt se totuus vallankaappauksesta. MdK:n, kuten huomattiin, tarkoitus häätää anot. Ylläpito ei siihen suostunut.
      Nyt sitten "naarataan" rekattu mainiten heidän ketjuihinsa alentamalla anot.
      Hillaa ei pyydetty. Olen siitä pahoillani.

• Anonyymi

Joo, nyt se on käännetty niin, että palsta on myös rekattujen, kun ei anoja saatu häädettyä.

• Anonyymi

Korppiksen ketju.
      en keskustele.

• Anonyymi

Jos tämä on Korppiksen ketju, niin hän näytti epärehellisyytensä.
      Aina halveksinut anoja, aina muka tunnistettavana kirjoittaa. Mutta onhan totuuskomissiossa muitakin piilosta huutavia.

Osoittaisi nyt Korppis rehellisyydestään edes häivän ja tunnustaisi tehneensä tämän aloituksen.

• Allekirjoitan aina tekstini.

• Anonyymi

Allekirjoitan aina tekstini.

Kuka hyvänsä voi valehdella mitä vain palstoilla.
        Hupia tämän on vain.

• Anonyymi

Allekirjoitan aina tekstini.

Ihan aina kun haluat!
        Aina et halua.

• Anonyymi

Minulle on ihan sama kumpia ovat, rekattuja tai anoja. En tunnista ketään rekattua muuta kun aina siitä yhdestä kirjoituksesta. En yhtään tiedä mitä on kirjoittanut aikaisemmin.
      Ikkunasta näkyy kuu, se on kapenemassa. Huomenna menen lapsen perheeseen viemään Hallowen-huivia lapsenlapselle. Laitoin kuvia huiveistani ja yksi kelpasi. Vien oikein Presidenttipaketin kun vävyn kanssa laitetaan autooni talvikitkat.

• Anonyymi

Samoin en minäkään tunnista enkä edes ole kiinnostunut tunnustamaan

• Anonyymi

Nyt on renkaat autossa. Kutsuinkin saman tien iltakahville koko perheen, juuri lähtivät. On nyt niin levollista istua tässä koneella ja katsella pimeään iltaan, jossa näkyy valoja kodeista, katulampuista ja autoista. Ei muuta kuin odottelen TTK-lähetystä.

• Anonyymi

Terveyskeskukseen tässä lähdössä.
      Korona ja infulenssarokotukset samaan sysyyn.
      Koronakuolemista ei enää pitkään aikaan ole puhuttu mitään mediassa. On unohdettu koko asia. Tai sitten en ole ollut vain kuulolla.

• Anonyymi

Eilen joku 'asiantuntija' sanoi, että koska meitä vanhoja koronan aikaan suojeltiin, niin niiden, jotka jäivät henkiin pitäisi maksaa siitä eläkkeiden leikkauksen muodossa.

• Anonyymi

Jaakko Laaksolta on tulossa kirja. Muista hänet jonkin sortin vasemmistolaisena.
      Onko Suomessa enää kommunisteja?
      Mikä tuo Vasemmistoliitto on?

• Anonyymi

Ei Suomessa enää ole kommunisteja eduskunnassa kuin yksi.
      Joku pieni kommunistinen puolue on olemassa, mutta kai senkin
      toiminta hiipuu enkä usko sillä enää olevankaan mitään toimintaa.
      Vasemmistoliitto ajaa työntekijöitten asiaa ja tekee suorat ja parhaimmat
      kysymykset hallitukselle kyselytunnilla hallituksen sortamien työntekijöitten
      ja heikossa asemassa olevien ihmisten puolustamiseksi.

• Anonyymi

Näin on, ja heikommassa asemassa olevia ulkomaalaisia pitäisi saada Suomeen ainakin 100 000 vuodessa, että tämä hirveä työvoimapula hellittäisi, ja saataisiin talous kasvuun!
        T. Bertil Perversson.

• Anonyymi

On isovanhempien päivä tänää. Näin radiossa kerrottiin kun kuuntelin Onnensäveltä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      68
      14015
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      11
      5593
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5511
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5099
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      115
      4366
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3581
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      3381
    8. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3068
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      15
      2995
    10. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      55
      2577
    Aihe