Anojen lepotuoli

Anonyymi-ap

Istahdin lepotuoliin ja katselen pariisilaistyylistä kattomaisemaa ikkunasta.
Pöytä on edessäni puhdas, joten siinä on tilaa
anojen kirjoituksille maailmanmenosta.
Eletään tätä päivää ja parannetaan maailmaa.
Unohdetaan menneet

35

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä heittäydyin pitkäkseni, levolle.
      Aurinkoinen, upea syyspäivä. Ulkoilin Helsingin Seurasaaressa. Kävelin seitsemän kiviporrasta. Siinä vieressä oli laatta, jossa mainittiin presidentti Urho Kekkosen yrittäneen ponnistaa kaikki portaat kerralla yhdellä harppauksella. Kerran oli päässyt, mutta itse ei hyväksynyt, koska lopuksi otti tukea kaiteesta.
      Seitsemästä portaasta tuli mieleeni Seitsemän veljestä. Aleksis Kiven päivä. Arvostan.
      Nyt olen kuin seitsemännessä taivaassa, ruoka maistui ulkoilun ja meri-ilman hengittämisen jälkeen.
      Ehkä nukun ensi yönä seitsemän tuntia, toivon.
      Olen syntynyt seitsemäs päivä.
      James Bond, agentti 007.

• Anonyymi

Ihana päivä sinulla! Me käytiin Suomenlinnassa pitkällä kävelyllä, syötiin siellä lounasta ravintola Adlerfeldissä. Meri kimmelsi auringossa, vaahterat hehkui, merituuli hyväili. Kaikki ihmiset hymyilivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana päivä sinulla! Me käytiin Suomenlinnassa pitkällä kävelyllä, syötiin siellä lounasta ravintola Adlerfeldissä. Meri kimmelsi auringossa, vaahterat hehkui, merituuli hyväili. Kaikki ihmiset hymyilivät.

Oi, ihana päivä teilläkin. Kyllä luonnon kauneus ja leppoisa olo saa hymyn huulille.
        Minäkin hymyilen, avoimesta ikkunasta kantautuu pienen lapsen heleä nauru. Se on niin aito.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi, ihana päivä teilläkin. Kyllä luonnon kauneus ja leppoisa olo saa hymyn huulille.
        Minäkin hymyilen, avoimesta ikkunasta kantautuu pienen lapsen heleä nauru. Se on niin aito.

Kyllä nuo pienet lapset on suuri siunaus ja onni niin kansakunnalle kuin perheille. On sanottu, että lapsenlapset on elämän jälkiruokaa. .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nuo pienet lapset on suuri siunaus ja onni niin kansakunnalle kuin perheille. On sanottu, että lapsenlapset on elämän jälkiruokaa. .

Ensimmäinen suora piikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen suora piikki.

Miten pieni lapsi voi olla piikki???

• Anonyymi

Kiitos, istun mieluummin omassa nojatuolissani, kuin pilkkaajien seurassa.
      Seisten kerroin ovella, en istunut!

• Anonyymi

Olin uimassa. Käsivarsia väsyttää uiminen. Sain kokeilla räpylöitä, seillä niitä oli laatikkokaupalla, sujuihan se joutuisammin.

• Anonyymi

Oliko räpylät käsissäkin?
        Olen huomannut, että joillakin on sellaiset räpylät käsissä, jalkineet ja juoksuvyö. Onkohan niissä painoa niissä jalkineissa? Ei kaiketi, muuten painuisi pohjaan. Ehkä vain veden vastusta varten.

Tuli mainos osallistua footbiciin. Onko teistä kukaan semmoiseen osallistunut?
        Se on sellaista jalkapohjajumppaa palloilla. En ole kokeillut.

• Anonyymi

Katsoin vain elämää ohjelman. Olen tullut vanhaksi, kun en tunnistanut kuin Pelle Miljoonan. Muut niin nuoria

• Anonyymi

Etkö edes euroviisuedustajaamme Kääriää?

• Anonyymi

Mitä unohdettavaa anoilla on ? Anoilla on JO mukavia ketjuja, joissa
      ei ole kyykäärmeitä ilmaa pilaamassa eikä toivottavastiu tule !!!!

• Anonyymi

"Unohdetaan menneet"

Korven kauhu anona tarvitsee uuden ketjun jyrättäväkseen ???

• Anonyymi

Anot kyllä pystyvät tekemään eri aiheisia aloituksia ihan itsekin.

• Anonyymi

"Unohdetaan menneet"

Telaketjujyrämörssäri pyytää unohtamaan ilkeytensä ?

• Anonyymi

Aloittajalla ei hoksottimet pelaa. Palsta on täynnä anojen aloituksia.
      Mistä se Suomen aInoa pariisilaistyylinen huussinkatto näkyy ?

• Anonyymi

Aloitus tulee "sylttytehtaalta" ?

• Anonyymi

Kauhean fiksuja te olette. Minun on pakko tunnustaa etten hoksaa kenen aloituksista on kysymys. Nyt on jo kolme sellaista ollut ainakin, missä on mainittu kahdessa MdK ja yhdessä kk.
      Ehkä minä tyydyn pelaamaan vain pasianssia , se on turvallisempaa.

• Anonyymi

Nyt unimaan!

Korppis kuittaa

• Anonyymi

Hyvää yötä ♥️

kylmätotuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä ♥️

kylmätotuus

Huomenna pannaan pussauskoppiin!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä ♥️

kylmätotuus

Kylmätotuus iholle rynnivät, en ole tuon kommentin kirjoittaja. En yleensä ole linjoitta yöllä, nukun.

• Anonyymi
        UUSI
        korpikirjailija kirjoitti:

Kylmätotuus iholle rynnivät, en ole tuon kommentin kirjoittaja. En yleensä ole linjoitta yöllä, nukun.

Tuskin ainakaan sinun iholle on rynnijöitä paitsi tuo kylmäkkö taitaa käydä kuumana, hajurako mahdollisimman pitkäksi.

• Anonyymi
        UUSI
        korpikirjailija kirjoitti:

En minäkään ollut hyvää yötä toivottamassa tänään aamuyöllä.

Joku onneton on alkanut käyttää samaa nimimerkkiä kuin minä.
        Kaksoisolentoni hääräilee monessa ketjussa. Jotenkin sairasta touhua.

No minä oun kutennii se savolaene immeine, joka alunpittäe oun kirjottanna nimimerkillä kylmätotuus.

kylmätotuus

• Anonyymi
      UUSI

Jo rynni pskanärhet tänne. ANONA haluaa PIAN POOOiiiiiis täältä apuaaaa

• Anonyymi
      UUSI

Lapsellista tuo kolmikon touhu. Eikö kiikkustuolin kaataminen riittänyt? Kyllästyttää, olisivat edes hauskoja.

• Anonyymi
      UUSI

Montakohan Huussinkattoa näkyy Pariisissa?
      Ajatelkaa nyt hyvät palstalaiset!
      Onkohan kompostillekin tehty katto?
      Poikako rakensi lomallaa?

• Anonyymi
        UUSI

Vanna on saanut katon. Minä olisin vain kumonnut alassuin.

• Anonyymi
      UUSI

Katsotaan miten hänen aloituksensa vetää kommentteja. Ehkä hän ei kiitosta ja kehuja saa kuten Hilla sai. Joten kukaan ei siitä mene häntä syyttämään, että hän myötäkarvaan anoja silittäisi ja pyllistäisi Hillalle.
      Silittää kylmistä ja Palomaa ihan vapaasti.

• Anonyymi
      UUSI

Tulihan sinne nyt se totuus vallankaappauksesta. MdK:n, kuten huomattiin, tarkoitus häätää anot. Ylläpito ei siihen suostunut.
      Nyt sitten "naarataan" rekattu mainiten heidän ketjuihinsa alentamalla anot.
      Hillaa ei pyydetty. Olen siitä pahoillani.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, nyt se on käännetty niin, että palsta on myös rekattujen, kun ei anoja saatu häädettyä.

• Anonyymi
      UUSI

Korppiksen ketju.
      en keskustele.

• Anonyymi
      UUSI

Jos tämä on Korppiksen ketju, niin hän näytti epärehellisyytensä.
      Aina halveksinut anoja, aina muka tunnistettavana kirjoittaa. Mutta onhan totuuskomissiossa muitakin piilosta huutavia.

Osoittaisi nyt Korppis rehellisyydestään edes häivän ja tunnustaisi tehneensä tämän aloituksen.

• Anonyymi
      UUSI

Minulle on ihan sama kumpia ovat, rekattuja tai anoja. En tunnista ketään rekattua muuta kun aina siitä yhdestä kirjoituksesta. En yhtään tiedä mitä on kirjoittanut aikaisemmin.
      Ikkunasta näkyy kuu, se on kapenemassa. Huomenna menen lapsen perheeseen viemään Hallowen-huivia lapsenlapselle. Laitoin kuvia huiveistani ja yksi kelpasi. Vien oikein Presidenttipaketin kun vävyn kanssa laitetaan autooni talvikitkat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      117
      3633
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      36
      3167
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      136
      2713
    4. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2223
    5. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      14
      2112
    6. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      209
      2088
    7. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      36
      2005
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120