Maailman vaikeimmin

Anonyymi-ap

Ilmeisesti olen maailman vaikeimmin lähestyttävä nainen 🤔

59

968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllä🥹

• Anonyymi

Hyvää yötä kuitenkin.

• Anonyymi

Ai kuinka niin?

• Anonyymi

Ei kuulosta helpolta. Toisaalta ei ole helppoa tämäkään kun olen ehkä maailman helpoimmin lähestyttävä nainen mutta niin helposti lähestyttävä, että ihmiset ihan säikähtää kun se onnistuukin ja juttelen takaisin iloisesti. Kyl ne sit juoksee karkuun.

• Anonyymi

Kadehdin sinua.Minua juoksee vain kaivattuni karkuun muut on seinillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus tai ihastuminen voivat saada aikaan vaikka minkälaista käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen vertaus useita nsisia esittävä performatiivista keskustelulla vetävä äijä tämä menee mennä pitkin seiniä. Liian suuri suu ja perättömät puheet voi saada kyseistä häpeää ja itsesääliä aikaan vrt minä ja minun kasvoni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen vertaus useita nsisia esittävä performatiivista keskustelulla vetävä äijä tämä menee mennä pitkin seiniä. Liian suuri suu ja perättömät puheet voi saada kyseistä häpeää ja itsesääliä aikaan vrt minä ja minun kasvoni

Eli muista, että kaikessa on kyse sinusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli muista, että kaikessa on kyse sinusta

On vaimosikin feissisi lärvisi kasvosi, ilmeiseti vallankin käyntikortti joissain piireissä

• Anonyymi

Täällä kohtalontoveri 👋. Sieluun sattuu olla niin pelottava.

• Anonyymi

Et vaikeimmin, muttet helpostikaan.

• Anonyymi

Mikä siitä tekee vaikeaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siitä tekee vaikeaa?

Tunteet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteet

🥰😘

• Anonyymi

Kauniiksi sanottu mutta kukaan lähesty..
      Viihdytään, ollaan hauskoja, nauretaan. keskusteltellaan kaikesta vakavastikin mutta siihen se jää.

Mikä syynä. Vinkkejä?

• Anonyymi

Jospa susta on levitelty juttuja.

• Anonyymi

Oletteko liian kaverillisia?

• Anonyymi

Oot liian kaunis. Ei uskalleta lähestyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä tyyppisiä muka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen tämmöisen henkilön. Pitkään oli ihastunut erääseen, mutta aina hänen seurasssaan heittäytyi liian kaverilliseksi. Pukeutui myös epäseksikkäästi, ei laittautunut eikä meikannut yhtään. Ei koruja eikä mitään viettelevää. Eleet ja puheet niin pelkän kaverillisia ilman mitään intohimoa. Intohimo ja aistillisuus puuttuivat. Tämä ei siis millään pahalla, mutta ulkopuolisena huomasin aina tämän. Kaukaa oli kuitenkin sitten aina niin ihastunut, niin ihastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen tämmöisen henkilön. Pitkään oli ihastunut erääseen, mutta aina hänen seurasssaan heittäytyi liian kaverilliseksi. Pukeutui myös epäseksikkäästi, ei laittautunut eikä meikannut yhtään. Ei koruja eikä mitään viettelevää. Eleet ja puheet niin pelkän kaverillisia ilman mitään intohimoa. Intohimo ja aistillisuus puuttuivat. Tämä ei siis millään pahalla, mutta ulkopuolisena huomasin aina tämän. Kaukaa oli kuitenkin sitten aina niin ihastunut, niin ihastunut.

Mä en käytä meikkiä juur ollenkaan. Mä luulen, et mun kaivattu tykkää sellasesta, joka on naisellinen ja näyttää siltä. 🙁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en käytä meikkiä juur ollenkaan. Mä luulen, et mun kaivattu tykkää sellasesta, joka on naisellinen ja näyttää siltä. 🙁

Ei ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No empä ole ikinä tavannut miestä, joka haluaisi naisen meikkaavan. Lähinnä ollut valitusta meikkaamiseen käytetystä ajasta ja lähmästä naamassa. Lopetin meikkaamisen jo vuosis sitten. Allergiaakin niistä tuli. Ei ole kukaan valittanut meikittömyydestä. Enkö minä valita miesten meikittömyydestä. Ei seksikkyys tule meikkaamalla. Voi olla osa sitä, mutta meikillä saa muutettua naamaa niin paljon, että sitten ilman meikkiä näyttääkin ihan eri henkilöltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rumuus se vaan lisääntyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No laittakoot mies sitten meikkiä ja vetäkööt hameen päälle jos sellasesta tykkää. Minä olen nainen ja pukeudun just niinkuin tykkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaisi toisten levittämät jutut? Kerro toki tälle naista tökerösti esittävälle tapaukselle, eli meille kaikille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisia juttuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu juuri näin nämä performaatiot naisista menee miten naista esittävä heebo tässä kuvailee, olisipa kosmetiikkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No empä ole ikinä tavannut miestä, joka haluaisi naisen meikkaavan. Lähinnä ollut valitusta meikkaamiseen käytetystä ajasta ja lähmästä naamassa. Lopetin meikkaamisen jo vuosis sitten. Allergiaakin niistä tuli. Ei ole kukaan valittanut meikittömyydestä. Enkö minä valita miesten meikittömyydestä. Ei seksikkyys tule meikkaamalla. Voi olla osa sitä, mutta meikillä saa muutettua naamaa niin paljon, että sitten ilman meikkiä näyttääkin ihan eri henkilöltä.

Olet näköjään aloittajaäijä oikein innostunut yön aikana tästä ehostamisasiasta. Se syy miksi ivaan tätä performaatiota on joidenkin lukijoiden suoranainen tyhmyys kun ahmivat tätä pateettista settiä. Ei millään pahalla, mutta misogyyniset ihmiset eivät ole kovinkaan älykkäitä. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rumuus se vaan lisääntyy.

Pitää varmaan laittaa ämpäri päähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisia juttuja?

Siellä joku toiveikas kärkkyy heti palstaäijältä tai joltain muulta trollilta tarinaa mitä käyttää luonnollista henkilöä vastaan ulkomaailmassa. On sulla rankkaa varmaan sitten eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää varmaan laittaa ämpäri päähän.

Sama täällä, ehkä joku harsohatti lisäämään mystistä imagoa. T niin ruma yhhyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei voi olla liian kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No laittakoot mies sitten meikkiä ja vetäkööt hameen päälle jos sellasesta tykkää. Minä olen nainen ja pukeudun just niinkuin tykkään!

Vai oletko yhdistelmä,tänään nainen,uomenna miäs!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oletko yhdistelmä,tänään nainen,uomenna miäs!

No kyllä, tämä on juuri se äijä joka teiteille naista täällä esittää ja hyvin laskee läpi

• Anonyymi

Ei varmaan mulle mutta ihan tavallinen kohtaaminen riittäisi.

• Anonyymi

Kerro naisia esittävä äijä lisää itsestäsi ja siitä mikä sinussa on niin vaikeaa. Aataminomenako mitä et voi piilottaa?

• Anonyymi

Kyllä se siitä, kun osaa olla lämminhenkinen ihminen, jotka ovat sinulle lämminhenkisiä ja ikää vähän karttuu.

• Anonyymi

Ap ei ole kommentoinut aiemmin. Ikää ei tarvitse karttua, eikä kyllä lämminhenkisyyttäkään, sen kyllä osaan. Ja kyllä mua lähestyy muut aika helposti 🙂

• Anonyymi

Ehkä johtuu sun epäviehättävästä ulkonäöstä. Kurkkaa peiliin.

j

• Anonyymi

Eikö mitään toivoa minkään saneerauksen avulla, palstaäijä? Tämä sinun jiikirjain on ollut taas monessa muodossa esillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö mitään toivoa minkään saneerauksen avulla, palstaäijä? Tämä sinun jiikirjain on ollut taas monessa muodossa esillä

Ps minua huvittaa suuresti nämä myrkylliset muista negaa haalivat muijat, jotka ei selvästi ymmärrä linjaani kirjoittaa

• Anonyymi

Ei pysty, kun järkyttyy 😉

• Anonyymi

Oletko oikeesti nainen vai mies?

• Anonyymi

Nainen, ihan tavallinen 😘

• Anonyymi

Työnsit itse pois jonkun joka rakastaa sua.

• Anonyymi

Ööö... Eeeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö... Eeeen.

Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Ei, hän säätää ihan muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, hän säätää ihan muuta.

Höpö höpö. Ota selvää.

• Anonyymi

Ns. tavallisten miesten pitäisi rohkaistua.
      Ei kukaan normaali nainen etsi mitään huippukoulutettua ja huipputuloista miestä vaan ihan tavallista miestä joka näyttää tunteet, jolle olet se rakkain. Tunteiden näyttäminen ja yhdessä sujuva arki on tärkeintä, ei hienot ravintolat tai luxuselämä.

Tänne yksi sellainen mies , kiitos.

• Anonyymi

Huippukoulutettu ja huipputuloinen ihminen on tavallinen mies niinkuin kuka tahansa ihminen on ”tavallinen”. Ei hmisen todellinen anti riipu siitä mitä hän ammatikseen tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huippukoulutettu ja huipputuloinen ihminen on tavallinen mies niinkuin kuka tahansa ihminen on ”tavallinen”. Ei hmisen todellinen anti riipu siitä mitä hän ammatikseen tekee.

Totta kai on. Mutta ns. tavallinen nainen ei etsi nimenomaan huipputuloista. Jos kolahtaa sen varakkaan kanssa niin syy on muusa kuin rahassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai on. Mutta ns. tavallinen nainen ei etsi nimenomaan huipputuloista. Jos kolahtaa sen varakkaan kanssa niin syy on muusa kuin rahassa.

Aivan. Aivan.

t. Anna Nicole smith

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Aivan.

t. Anna Nicole smith

Haist paska. Mä ainakin saan ostettua itse omilla rahoillani sen mitä tarvitsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsetuntoinen mies ei ylipäätään korosta itseään ja rahojaan, vaikka sitä olisi kuinka paljon, koska hänellä on annettavaa muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsetuntoinen mies ei ylipäätään korosta itseään ja rahojaan, vaikka sitä olisi kuinka paljon, koska hänellä on annettavaa muutenkin.

Juuri noin! Sitä tarkoitan.

• Anonyymi

Kyllä naiseksi muuttuminen töitä vaatiikin.

• Anonyymi

Sittehän olet siitä ei ole hyötyä muuhun kun siihen jos yksin haluaa olla mistä tiedän kokemuksesta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      202
      4248
    2. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      146
      3798
    3. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      136
      3245
    4. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      47
      1629
    5. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1508
    6. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      34
      1450
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1385
    8. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1351
    9. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      116
      1160
    10. Martina haluaa Marbellaan

Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1063
    Aihe