Ilmeisesti olen maailman vaikeimmin lähestyttävä nainen 🤔
Maailman vaikeimmin
59
968
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä🥹
- Anonyymi
Hyvää yötä kuitenkin.
- Anonyymi
Ai kuinka niin?
- Anonyymi
Ei kuulosta helpolta. Toisaalta ei ole helppoa tämäkään kun olen ehkä maailman helpoimmin lähestyttävä nainen mutta niin helposti lähestyttävä, että ihmiset ihan säikähtää kun se onnistuukin ja juttelen takaisin iloisesti. Kyl ne sit juoksee karkuun.
- Anonyymi
Kadehdin sinua.Minua juoksee vain kaivattuni karkuun muut on seinillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus tai ihastuminen voivat saada aikaan vaikka minkälaista käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen vertaus useita nsisia esittävä performatiivista keskustelulla vetävä äijä tämä menee mennä pitkin seiniä. Liian suuri suu ja perättömät puheet voi saada kyseistä häpeää ja itsesääliä aikaan vrt minä ja minun kasvoni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen vertaus useita nsisia esittävä performatiivista keskustelulla vetävä äijä tämä menee mennä pitkin seiniä. Liian suuri suu ja perättömät puheet voi saada kyseistä häpeää ja itsesääliä aikaan vrt minä ja minun kasvoni
Eli muista, että kaikessa on kyse sinusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli muista, että kaikessa on kyse sinusta
On vaimosikin feissisi lärvisi kasvosi, ilmeiseti vallankin käyntikortti joissain piireissä
- Anonyymi
Täällä kohtalontoveri 👋. Sieluun sattuu olla niin pelottava.
- Anonyymi
Et vaikeimmin, muttet helpostikaan.
- Anonyymi
Mikä siitä tekee vaikeaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siitä tekee vaikeaa?
Tunteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet
🥰😘
- Anonyymi
Kauniiksi sanottu mutta kukaan lähesty..
Viihdytään, ollaan hauskoja, nauretaan. keskusteltellaan kaikesta vakavastikin mutta siihen se jää.
Mikä syynä. Vinkkejä?- Anonyymi
Jospa susta on levitelty juttuja.
- Anonyymi
Oletteko liian kaverillisia?
- Anonyymi
Oot liian kaunis. Ei uskalleta lähestyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä tyyppisiä muka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen tämmöisen henkilön. Pitkään oli ihastunut erääseen, mutta aina hänen seurasssaan heittäytyi liian kaverilliseksi. Pukeutui myös epäseksikkäästi, ei laittautunut eikä meikannut yhtään. Ei koruja eikä mitään viettelevää. Eleet ja puheet niin pelkän kaverillisia ilman mitään intohimoa. Intohimo ja aistillisuus puuttuivat. Tämä ei siis millään pahalla, mutta ulkopuolisena huomasin aina tämän. Kaukaa oli kuitenkin sitten aina niin ihastunut, niin ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen tämmöisen henkilön. Pitkään oli ihastunut erääseen, mutta aina hänen seurasssaan heittäytyi liian kaverilliseksi. Pukeutui myös epäseksikkäästi, ei laittautunut eikä meikannut yhtään. Ei koruja eikä mitään viettelevää. Eleet ja puheet niin pelkän kaverillisia ilman mitään intohimoa. Intohimo ja aistillisuus puuttuivat. Tämä ei siis millään pahalla, mutta ulkopuolisena huomasin aina tämän. Kaukaa oli kuitenkin sitten aina niin ihastunut, niin ihastunut.
Mä en käytä meikkiä juur ollenkaan. Mä luulen, et mun kaivattu tykkää sellasesta, joka on naisellinen ja näyttää siltä. 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en käytä meikkiä juur ollenkaan. Mä luulen, et mun kaivattu tykkää sellasesta, joka on naisellinen ja näyttää siltä. 🙁
Ei ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No empä ole ikinä tavannut miestä, joka haluaisi naisen meikkaavan. Lähinnä ollut valitusta meikkaamiseen käytetystä ajasta ja lähmästä naamassa. Lopetin meikkaamisen jo vuosis sitten. Allergiaakin niistä tuli. Ei ole kukaan valittanut meikittömyydestä. Enkö minä valita miesten meikittömyydestä. Ei seksikkyys tule meikkaamalla. Voi olla osa sitä, mutta meikillä saa muutettua naamaa niin paljon, että sitten ilman meikkiä näyttääkin ihan eri henkilöltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumuus se vaan lisääntyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laittakoot mies sitten meikkiä ja vetäkööt hameen päälle jos sellasesta tykkää. Minä olen nainen ja pukeudun just niinkuin tykkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaisi toisten levittämät jutut? Kerro toki tälle naista tökerösti esittävälle tapaukselle, eli meille kaikille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia juttuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juuri näin nämä performaatiot naisista menee miten naista esittävä heebo tässä kuvailee, olisipa kosmetiikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No empä ole ikinä tavannut miestä, joka haluaisi naisen meikkaavan. Lähinnä ollut valitusta meikkaamiseen käytetystä ajasta ja lähmästä naamassa. Lopetin meikkaamisen jo vuosis sitten. Allergiaakin niistä tuli. Ei ole kukaan valittanut meikittömyydestä. Enkö minä valita miesten meikittömyydestä. Ei seksikkyys tule meikkaamalla. Voi olla osa sitä, mutta meikillä saa muutettua naamaa niin paljon, että sitten ilman meikkiä näyttääkin ihan eri henkilöltä.
Olet näköjään aloittajaäijä oikein innostunut yön aikana tästä ehostamisasiasta. Se syy miksi ivaan tätä performaatiota on joidenkin lukijoiden suoranainen tyhmyys kun ahmivat tätä pateettista settiä. Ei millään pahalla, mutta misogyyniset ihmiset eivät ole kovinkaan älykkäitä. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumuus se vaan lisääntyy.
Pitää varmaan laittaa ämpäri päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia juttuja?
Siellä joku toiveikas kärkkyy heti palstaäijältä tai joltain muulta trollilta tarinaa mitä käyttää luonnollista henkilöä vastaan ulkomaailmassa. On sulla rankkaa varmaan sitten eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää varmaan laittaa ämpäri päähän.
Sama täällä, ehkä joku harsohatti lisäämään mystistä imagoa. T niin ruma yhhyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei voi olla liian kaunis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laittakoot mies sitten meikkiä ja vetäkööt hameen päälle jos sellasesta tykkää. Minä olen nainen ja pukeudun just niinkuin tykkään!
Vai oletko yhdistelmä,tänään nainen,uomenna miäs!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oletko yhdistelmä,tänään nainen,uomenna miäs!
No kyllä, tämä on juuri se äijä joka teiteille naista täällä esittää ja hyvin laskee läpi
- Anonyymi
Ei varmaan mulle mutta ihan tavallinen kohtaaminen riittäisi.
- Anonyymi
Kerro naisia esittävä äijä lisää itsestäsi ja siitä mikä sinussa on niin vaikeaa. Aataminomenako mitä et voi piilottaa?
- Anonyymi
Kyllä se siitä, kun osaa olla lämminhenkinen ihminen, jotka ovat sinulle lämminhenkisiä ja ikää vähän karttuu.
- Anonyymi
Ap ei ole kommentoinut aiemmin. Ikää ei tarvitse karttua, eikä kyllä lämminhenkisyyttäkään, sen kyllä osaan. Ja kyllä mua lähestyy muut aika helposti 🙂
- Anonyymi
Ehkä johtuu sun epäviehättävästä ulkonäöstä. Kurkkaa peiliin.
j- Anonyymi
Eikö mitään toivoa minkään saneerauksen avulla, palstaäijä? Tämä sinun jiikirjain on ollut taas monessa muodossa esillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mitään toivoa minkään saneerauksen avulla, palstaäijä? Tämä sinun jiikirjain on ollut taas monessa muodossa esillä
Ps minua huvittaa suuresti nämä myrkylliset muista negaa haalivat muijat, jotka ei selvästi ymmärrä linjaani kirjoittaa
- Anonyymi
Ei pysty, kun järkyttyy 😉
- Anonyymi
Oletko oikeesti nainen vai mies?
- Anonyymi
Nainen, ihan tavallinen 😘
- Anonyymi
Työnsit itse pois jonkun joka rakastaa sua.
- Anonyymi
Ööö... Eeeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö... Eeeen.
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Ei, hän säätää ihan muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, hän säätää ihan muuta.
Höpö höpö. Ota selvää.
- Anonyymi
Ns. tavallisten miesten pitäisi rohkaistua.
Ei kukaan normaali nainen etsi mitään huippukoulutettua ja huipputuloista miestä vaan ihan tavallista miestä joka näyttää tunteet, jolle olet se rakkain. Tunteiden näyttäminen ja yhdessä sujuva arki on tärkeintä, ei hienot ravintolat tai luxuselämä.
Tänne yksi sellainen mies , kiitos.- Anonyymi
Huippukoulutettu ja huipputuloinen ihminen on tavallinen mies niinkuin kuka tahansa ihminen on ”tavallinen”. Ei hmisen todellinen anti riipu siitä mitä hän ammatikseen tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippukoulutettu ja huipputuloinen ihminen on tavallinen mies niinkuin kuka tahansa ihminen on ”tavallinen”. Ei hmisen todellinen anti riipu siitä mitä hän ammatikseen tekee.
Totta kai on. Mutta ns. tavallinen nainen ei etsi nimenomaan huipputuloista. Jos kolahtaa sen varakkaan kanssa niin syy on muusa kuin rahassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai on. Mutta ns. tavallinen nainen ei etsi nimenomaan huipputuloista. Jos kolahtaa sen varakkaan kanssa niin syy on muusa kuin rahassa.
Aivan. Aivan.
t. Anna Nicole smith - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Aivan.
t. Anna Nicole smithHaist paska. Mä ainakin saan ostettua itse omilla rahoillani sen mitä tarvitsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsetuntoinen mies ei ylipäätään korosta itseään ja rahojaan, vaikka sitä olisi kuinka paljon, koska hänellä on annettavaa muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsetuntoinen mies ei ylipäätään korosta itseään ja rahojaan, vaikka sitä olisi kuinka paljon, koska hänellä on annettavaa muutenkin.
Juuri noin! Sitä tarkoitan.
- Anonyymi
Kyllä naiseksi muuttuminen töitä vaatiikin.
- Anonyymi
Sittehän olet siitä ei ole hyötyä muuhun kun siihen jos yksin haluaa olla mistä tiedän kokemuksesta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024248
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463798Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1363245Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.471629Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191508Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341450Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251385Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161160Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063