Saa nähdä tuleeko pyörähuolto enää . Taas ilmoitustaululla että avataan 3 .11. todennäköistä on että ei enää avaudu. Toivottavasti joku jatkaisi . Mikähän tälle korjaajalle tapahtui.,kun yks kaks meni pyörähuolto kiinni.
Pieni epäilys mulla kyllä on
Pyörähuolto
23
382
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän hänellä ole ihan oikeakin työpaikka. Pyörähuoltoo nyt enää tähän vuodenaikaan hirmusti tarvita muutenkaan.
- Anonyymi
Eikö jokainen osaa pyöränsä huoltaa itse? Vähän kuin tilaisi roskapussin ulosviejän.
- Anonyymi
Onhan hän paloasemalla oikeissa töissä. Pyörähuolto on vaan kakkos työpaikka. Eikä kaikki osaa pyöräänsä huoltaa kyllä pyörähuolto tarvitaan. Jos menee esim laakerit mitäs naiset tekee ,eivät ainakaan osaa korjata, osaavatko sitten vaan uuden pyörän😂.
- Anonyymi
No jos on naisille tarkoitettu pyöräkorjaamo, niin sietää olla veikeä ulkonäkö ja supliikki hallussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos on naisille tarkoitettu pyöräkorjaamo, niin sietää olla veikeä ulkonäkö ja supliikki hallussa.
Voi hitsi tietäisit vaan kuinka paljon siellä käy miehiä pyöränsä kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hitsi tietäisit vaan kuinka paljon siellä käy miehiä pyöränsä kans
Ovatko ne homoseksuaaleja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko ne homoseksuaaleja?
Homoseksuaalisuus on myös Loimaalla laillista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on myös Loimaalla laillista.
No mut mä tarkoitin että käyvät pyöriään korjauttamassa ,ei homostelemassa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut mä tarkoitin että käyvät pyöriään korjauttamassa ,ei homostelemassa😂
Taitaa olla homoklubista kysymys.
- Anonyymi
Ja on ihmisiä niinkuin minä itsekin jotka ajamme koko vuoden pyörällä
- Anonyymi
Kukas muuten se oli kuka tossa vähän Hautausmaan jälkeen kynti paloautolla ojaa pitkän matkaa...
- Anonyymi
Eikö nämä asiat selviä Loimaan puskaradiosta.
- Anonyymi
Pyörähuollon omistaja on pitkällä sairaslomalla. Myös päätyöstään.
- Anonyymi
No ei kovin kipeeltä näyttänyt kun tuli Prismaan äsken vaimonsa kans ja niin reippaasti käveli.
Taitaa olla lomalla jostain muusta syystä
- Anonyymi
Näin olen kuullut. Johtuu kai selästä, näin olen kuullut
- Anonyymi
Liittyykö tää paloauto jotenkin tähän sairaslomaa kun molemmat tapahtuu vähän samoihin aikoihin
- Anonyymi
Siellä kulki äsken Prismassa etten tiiä mikä juttu tää on.
- Anonyymi
Ei yksittäinen kauppareissu vielä todista selän olevan työkunnossa, jos tästä nyt ylipäänsä on kyse mutta näinhän joku tuossa kertoi. Jos työkyvyttömyyden syy olisi esim. sosiaalinen ahdistus, se jo olisi hieman epäilyttävää kenties. Puhumattakaan palomiehen työstä mutta pyöriäkään ei voi korjata pelkästään seisaaltaan tai istualtaan vaan kyllä siinäkin pitää kumartaa , kääntyä, kiertyä ja sitten kun tätä tekee tunteja päivästä toiseen...
Olisihan se surkeeta ja huolestuttavaa, jos ei aiemmin perusterve ja kovakuntoinen kaveri vielä pystyisi edes kaupassa käymään.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yksittäinen kauppareissu vielä todista selän olevan työkunnossa, jos tästä nyt ylipäänsä on kyse mutta näinhän joku tuossa kertoi. Jos työkyvyttömyyden syy olisi esim. sosiaalinen ahdistus, se jo olisi hieman epäilyttävää kenties. Puhumattakaan palomiehen työstä mutta pyöriäkään ei voi korjata pelkästään seisaaltaan tai istualtaan vaan kyllä siinäkin pitää kumartaa , kääntyä, kiertyä ja sitten kun tätä tekee tunteja päivästä toiseen...
Olisihan se surkeeta ja huolestuttavaa, jos ei aiemmin perusterve ja kovakuntoinen kaveri vielä pystyisi edes kaupassa käymään.
lajijasurisOlihan siellä mika apuna korjaamassa pyöriä
- Anonyymi
No hän olikin vaan vaan vaimon seurana. Ja jos on paloasemalta pitkällä saikulla niin ei edes voi pitää pyörähuoltoo auki. Se kannattaa nyt jo sulkea ja avata ensi keväänä
- Anonyymi
Ok, periaatteessa kai voi jos se ei estä toipumista ja sopii työnantajan kanssa. Se kun maksaa monien tes:ten mukaan pitkät pätkät (jopa useita kuukausia!)palkkaa saikullakin. Sitten kun siirrytään Kelan päivärahoille, taitaa työ olla täysin kiellettyä - silloinkin kun se edistäisi toipumista! Viranomaisilla kun tuppaa oleen noita "nepsytyylisiä" laintulkintoja vähän liikaa eli mustavalkoisesti päätetään asioista.
Mitä tulee työntekoon sairaana, vielä älyttömämpänä pidän sitä, että täysin työkyvytön voi tienata 40% entisestä ansiotasosta, mutta sairaslomalla oleva ei pääsääntöisesti ollenkaan.
Se on toki eri juttu kuka sen 40% oikeestin tekee, itse en ainakaan kun sitä ei mistää saa enkä pystykään kuin joitain harvoja, mutta kenties esim. joku muka mt-ongelmainen jää ns. osa-aikatyöhön sinne missä ollutkin. Mahtaa työkavereita harmittaa, heistäkään kun kaikki ei ole täysin terveitä.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, periaatteessa kai voi jos se ei estä toipumista ja sopii työnantajan kanssa. Se kun maksaa monien tes:ten mukaan pitkät pätkät (jopa useita kuukausia!)palkkaa saikullakin. Sitten kun siirrytään Kelan päivärahoille, taitaa työ olla täysin kiellettyä - silloinkin kun se edistäisi toipumista! Viranomaisilla kun tuppaa oleen noita "nepsytyylisiä" laintulkintoja vähän liikaa eli mustavalkoisesti päätetään asioista.
Mitä tulee työntekoon sairaana, vielä älyttömämpänä pidän sitä, että täysin työkyvytön voi tienata 40% entisestä ansiotasosta, mutta sairaslomalla oleva ei pääsääntöisesti ollenkaan.
Se on toki eri juttu kuka sen 40% oikeestin tekee, itse en ainakaan kun sitä ei mistää saa enkä pystykään kuin joitain harvoja, mutta kenties esim. joku muka mt-ongelmainen jää ns. osa-aikatyöhön sinne missä ollutkin. Mahtaa työkavereita harmittaa, heistäkään kun kaikki ei ole täysin terveitä.
lajijasurisVaimon kanssa voi ja pitääkin aina käydä kaupassa. Sen sanoo jo Suomen lakikin.
- Anonyymi
Niin ja kyllä pyörähuolto voi jo sulkee, kun on jo lokakuu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492478Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on602228- 492035
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2101738Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681650- 201610
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok891437Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s151419Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121370Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191354