Ministeri Juuso jäi kiinni valehtelusta!

Anonyymi-ap

Juuso on määrännyt, että alemmat virkamiehet eivät saa puhua asioista.

Yle on saanut asiaa koskevan viesti. Yle kysyi asiasta Juusolta. Hän kielsi antaneensa ohjetta. Ylen kerrottua, että sillä on viesti hallussa Juuso ei vastannut ja lähti käpykaartiin piiloon.
https://yle.fi/a/74-20187587

Miten tuttua perusilta?

40

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuston pitää erota. Valehtelee ja käskyttää virkamiehiään olemaan hiljaa.

• Anonyymi

Nuo virkamiehet ovat osanneet pitää suunsa kiinni, nyt isoista pojista tuntuu oudolta, kun käskytys kuuluu naisen suusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo virkamiehet ovat osanneet pitää suunsa kiinni, nyt isoista pojista tuntuu oudolta, kun käskytys kuuluu naisen suusta.

Miltäs virkanaisista tuntuu?

• Anonyymi

Persut huusivat Haaviston eroa kun tämä käskytti yhtä virkamiestä. Olisiko nyt peiliin katsomisen paikka ja vaadittava Juusonkin eroamista?

• Anonyymi

Yleensä firmoissa myös tietyt henkilöt antavat lausunnot.
      Miten on Pyhäjärvellä saako siellä normi sihteeri antaa lausuntoja?!

• Anonyymi

Pyhäjärvellä antavat (harhaan) johtavia, (huijaamiseen viittaavia) lausuntoja konsenipäällikönä kaupunginjohtaja ja hampaattomia valtuutettuja edustaen puheenjohtajisto..hyvinvointijohtaja ja tekninen johtaja.
        Henkilöstöä ei saa jututtaa toimittajana, ja ei varsinkaan saa kirjoittaa nimeä julki, tai tulee potkut joko heti, tai työ -ja vakiotuoli saneerataan alta, tarpeettomana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhäjärvellä antavat (harhaan) johtavia, (huijaamiseen viittaavia) lausuntoja konsenipäällikönä kaupunginjohtaja ja hampaattomia valtuutettuja edustaen puheenjohtajisto..hyvinvointijohtaja ja tekninen johtaja.
        Henkilöstöä ei saa jututtaa toimittajana, ja ei varsinkaan saa kirjoittaa nimeä julki, tai tulee potkut joko heti, tai työ -ja vakiotuoli saneerataan alta, tarpeettomana.

kirjoitusvirhe korjaus: konsernipäällikkönä

• Anonyymi

Sinulla on paha sairaus tuo persujen ajojahti.
        Muistaakseni Oulaskankaalla on klo 16 lähtien sinulle vastaanotto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on paha sairaus tuo persujen ajojahti.
        Muistaakseni Oulaskankaalla on klo 16 lähtien sinulle vastaanotto.

I sosuinen käy kuumana. Jos totuuden kertominen on ajojahtia niin...

Sinäkin olet jäänyt kiinni Oulaskankaasta v alehtelusta. Hävettääkö elo?

Miksi täällä ei saa kertoa tottuuta meidän persuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I sosuinen käy kuumana. Jos totuuden kertominen on ajojahtia niin...

Sinäkin olet jäänyt kiinni Oulaskankaasta v alehtelusta. Hävettääkö elo?

Miksi täällä ei saa kertoa tottuuta meidän persuista.

Sinä olet kyllä sitä totuuttasi tuonut aivan kiitettävästi julki.
        Ilmeisesti olet valtuustossa kun noin olet pätevä puhumaan muidenkin puolesta?

Muuten mikä se kaupungin velkatilanne on, sitä et ole vielä kertonut.

• Anonyymi

Onko meillä vielä sihteereitä ja onko meillä niin tomeraa, että joku kykenee antamaan lausuntoja, siis asiasta meinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet kyllä sitä totuuttasi tuonut aivan kiitettävästi julki.
        Ilmeisesti olet valtuustossa kun noin olet pätevä puhumaan muidenkin puolesta?

Muuten mikä se kaupungin velkatilanne on, sitä et ole vielä kertonut.

Kerropa miksi niin valtakunnan tasolla kuin meillä perst valehtelevat.

Sinun arviosi velasta taisi olla 8 euroa asukasta kohden? Kaikki tietävät sen olevan enemmän.

Toisaalta väitteesi tuulivoiman vievän meillä 29000 tuhatta hehtaaria meni höpötyksen puolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun arviosi velasta taisi olla 8 euroa asukasta kohden? Kaikki tietävät sen olevan enemmän.

Toisaalta väitteesi tuulivoiman vievän meillä 29000 tuhatta hehtaaria meni höpötyksen puolelle.

Minä en kirjoittanut sitä tekstiä ja ymmärsin 80 miljoonaksi sen luvun. Ehkä minulla leikkaa paremmin pää kuin sinulla näissä asioissa.
        En ole väittänyt tuota hehtaari määrääkään. Yleensä puhun noin 8 hehtaaria per voimala menee oikeaoppisesti laskettuna . Siihen kuuluu huoltoteitä, siirto johtoja yms pientä.

Vai oletko sinä niitä metsänomistajia mitä moro kuskit inhoaa? Eli lasnipaikkojen alta ei saa hakata mitään , puut siirretään joko naapurin puolelle tai jos se ei onnistu niin ilmeisesti ilmassa pitää kasvojen olla.
        Monen firman motokuskit näin kertoneet.
        Kerro mikä sinulla on Persuja vastaan niin minä voin kertoa mikä minulla on kepua vastaan. En ole poliittisesti sitoutunut vaan olen ymmärtänyt sen jo kymmeniä vuosia sitten, että ei tämä Suomen homma voi mennä tällä tavalla. Itse käyn töissä vaan ei ole vara niin hienoihin asuntoihin mitä asumistukilaisilla on
        Tiedän senkin , että asumistuki on suoraa rahansiirtoa kokoomuksen porukoille ( yleensä varakkaampia) , ay liikkeille ja eläkefirmoille.
        Tiedän että on köyhiä, vaan olen nähnyt monen köyhän käyttävän aika reilusti Alkoa. Minusta se ei ole köyhän juomaa.
        En äänestänyt eu puolesta. Ja nyt on selvinnyt miksi kaihdoin sitä.
        Sinä haukut Persuja koko ajan kun sitä ja tätä tekevät. Kerro miksi täällä on eletty jo pitkät ajat velaksi.
        Vaan ehkä tuo sinun asenne kuvastaa Pyhäjärven taloutta myös. Ei huolta huomisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta pääsee puolukkaan,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kirjoittanut sitä tekstiä ja ymmärsin 80 miljoonaksi sen luvun. Ehkä minulla leikkaa paremmin pää kuin sinulla näissä asioissa.
        En ole väittänyt tuota hehtaari määrääkään. Yleensä puhun noin 8 hehtaaria per voimala menee oikeaoppisesti laskettuna . Siihen kuuluu huoltoteitä, siirto johtoja yms pientä.

Vai oletko sinä niitä metsänomistajia mitä moro kuskit inhoaa? Eli lasnipaikkojen alta ei saa hakata mitään , puut siirretään joko naapurin puolelle tai jos se ei onnistu niin ilmeisesti ilmassa pitää kasvojen olla.
        Kerro mikä sinulla on Persuja vastaan niin minä voin kertoa mikä minulla on kepua vastaan. En ole poliittisesti sitoutunut vaan olen ymmärtänyt sen jo kymmeniä vuosia sitten, että ei tämä Suomen homma voi mennä tällä tavalla. Itse käyn töissä vaan ei ole vara niin hienoihin asuntoihin mitä asumistukilaisilla on
        Tiedän senkin , että asumistuki on suoraa rahansiirtoa kokoomuksen porukoille ( yleensä varakkaampia) , ay liikkeille ja eläkefirmoille.
        Tiedän että on köyhiä, vaan olen nähnyt monen köyhän käyttävän aika reilusti Alkoa. Minusta se ei ole köyhän juomaa.
        Sinä haukut Persuja koko ajan kun sitä ja tätä tekevät. Kerro miksi täällä on eletty jo pitkät ajat velaksi.
        Vaan ehkä tuo sinun asenne kuvastaa Pyhäjärven taloutta myös. Ei huolta huomisesta.

Kirjoitat asijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro, onko jotain vastaan, jos kertoo totuuden?

Taidat olla niitä raukkamaisia käpykaartilaisia? Mitä vastuunpakoilu auttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat asijaa.

Sori en muistanut tarkastaa mitä kännykkä tarjoaa sanoiksi. Oli hiukan outoja sanoja.
        Vaan yritän korjata asian.
        Itse olen ollut aikoinaan paljon sotaveteraanien seurassa. Olen kuullut mitä on ollut köyhyys. Olen kuullut nälästä, kylmästä. Vaan olen kuullut kuinka iloittiin hyvin pienestä asiasta. Olen kuullut kuinka metsä oli monelle se ns henkinen lataus paikka.
        Olen kuullut sen mitä on yhteen hiileen
        puhaltaminen. Olen itse kasvanut sen ajan,
        kun energiaa säästettiin.

• Anonyymi

Oho, näin todella uutisoitiin.
      Raha panee pulputtamaan mitä ihmeellisempää ulosantia, jopa Suomen kokoisessa valtiossa,tosin isot pojat ovat käyttäneet tätä tyyliä ammoisista ajoista alkaen. Nyt näinkin.

• Anonyymi

Tunteeko kukaan yhtään Rehellistä ja Luotettavaa peruSS jäsentä?? Harvinaisuus jos sellainen löytyy???🕊🍀🍀🍀🍀

• Anonyymi

Kim On Jung on paljon parempi ja hyväsydäminen kuin Juuso.

• Anonyymi
        UUSI

Komppaan!

• Anonyymi

Ketju osoittaa miten meidänkin persut hyväksyvät omiensa valehtelun ja korruption esim. Juuson mökkitien avustuksen. Nähtävästi seuraus heidän omissa liiketoiminnassa noudattamista tavoista.

• Anonyymi

ookko tarkistanut että onko Juuson mökki ainut avustuksen saaneen tien varrella? Lopeta maalittaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ookko tarkistanut että onko Juuson mökki ainut avustuksen saaneen tien varrella? Lopeta maalittaminen.

Ei varmaa ole, mutta Juuson mökkitien avustus on korrupiota. Samoin kuin hänen tuore valehtelu kuvaa ministerin moraalittomuutta.

Meillä on väitetty lentokentäään liittyen epärehellisyyttä, joka sitten paljastui vääräksi tiedoksi. Löydät yhtäläisyyden?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaa ole, mutta Juuson mökkitien avustus on korrupiota. Samoin kuin hänen tuore valehtelu kuvaa ministerin moraalittomuutta.

Meillä on väitetty lentokentäään liittyen epärehellisyyttä, joka sitten paljastui vääräksi tiedoksi. Löydät yhtäläisyyden?

Ihan lienee tavanomaista, että työpaikalla on esimiehet ja he, joiden on soveliasta asemassaan ollen
        puhua asioista ja antaa sisäpiiritietoa. Onhan se aivan oikein.

Ympäripyöreitä vstauksia voidaan antaa ja ketoa mihin ottaa yhteyttä, jos asia enemmälti
        kiinnostaa. Näin se vain on. Sanottakoon mitä sanotte.

On nähty myös sama liiketoiminnassa, ei sieltä työntekijät saa huudella mitä tahansa, voipi olla viimeinen työpäivä näin tapahtuessa.

Vanha sanonta: Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.

Lopettakaa tuo Juuson nimittely. Hyvin on ollut asioista perillä. Hän on ministeri ja
        ministeriön vetovastuussa. Päättäjät päättää ja ministeriöt valmistelevat asiatietojen
        pohjalta.!

• Anonyymi

ei kai tule yllätyksenä että persut on rikkaitten puolue???
      ja persut ja kokoomus minusta on syypäät siihe miten pahaan tilaan sairaalaverkko on ajautunut. Ei se ole kokonaan tän hallituksen syy koska on ollu pitempään sairaalaverkko huononemaan päin mut tää hallitus mun mielestä pahentanut sitä nyt liika-paljon että nyt on kait moni kansalainen tosi huolestunut.

Eikös se persujen Juuso päätä pitkälti sairaalaverkosta että hän sotetoimia ja näitä juttuja ajaa eduskunnassa?? Ei kait sairaaloiden ja terveyskeskusten lääkärit ole syypäitä niinkään vaan päättäjät että mun mielestä en lähtis minä ainakaan syytteleen sairaaloiden johtoporrasta.

• Anonyymi

Juu tämä Sote on aloitettu 1.1. 23.
        Silloin oli jo susi syntyessään ja moni varoitti siitä. Vaan sinä haluat kaiken pistää tämän hallituksen syyksi.
        Se olisi saattanut onnistua, jos olisi pysytty siinä viidessä alueessa mikä olisi jakanut sitten keskussairaala paikat .
        Vaan yritä kaivella muistista miksi näin kävi, että nyt on 21 aluetta. Ja kaikissa paljon johtajia.
        Sinä vain pistät kaiken persujen syyksi.
        Suomessa oli kohtuu toimiva sairaanhoito ja nyt se on pilattu. Vaan kiitos pelaamisesta ei kuulu mielestäni persuille vaan näille, jotka tämän väkisin ajoivat läpi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu tämä Sote on aloitettu 1.1. 23.
        Silloin oli jo susi syntyessään ja moni varoitti siitä. Vaan sinä haluat kaiken pistää tämän hallituksen syyksi.
        Se olisi saattanut onnistua, jos olisi pysytty siinä viidessä alueessa mikä olisi jakanut sitten keskussairaala paikat .
        Vaan yritä kaivella muistista miksi näin kävi, että nyt on 21 aluetta. Ja kaikissa paljon johtajia.
        Sinä vain pistät kaiken persujen syyksi.
        Suomessa oli kohtuu toimiva sairaanhoito ja nyt se on pilattu. Vaan kiitos pelaamisesta ei kuulu mielestäni persuille vaan näille, jotka tämän väkisin ajoivat läpi.

Entinen käytäntö takaisin: erikoissairaanhoito valtiolle ja sosiaali- ja terveyspalvelut
        kunnille, vanhuspalvelut ja hoitopaikat kunnille. Entinen käytäntö, sopivasti parannellen, siinä se olisi ollut tämä koko asia. Nyt ollaan sellaisessa liirissä, että valtiolla ei ole varaa
        pitää 21 hallintohimmeliä. Sepä vasta on kurjistamassa koko Suomea. Johtajia, johtajien
        perään, keskijohtoa jne... Ei pelitä. Varsinaisia työntekijöitä, niitä tarvitaan, mutta tämä
        organisaatioruletti kaikkinensa ihan toivotonta.
        Kuka muuten aloitti tämän Oulaskankaan hävittämisen kartalta.? Taisi siihen keretä
        iisalmi jne.. Ihan hullunhommaa. Sairaalatasoiset laitokset hävitetään. Kertokaapa se
        säästö.
        Kun potilas kiikutetaan Ouluun yön hiljaisina hetkinä. Siellä tämä viruu käytävillä
        aivan kohtuuttomasti, ilman mitään huolenpitoa, syömättä ja juomatta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen käytäntö takaisin: erikoissairaanhoito valtiolle ja sosiaali- ja terveyspalvelut
        kunnille, vanhuspalvelut ja hoitopaikat kunnille. Entinen käytäntö, sopivasti parannellen, siinä se olisi ollut tämä koko asia. Nyt ollaan sellaisessa liirissä, että valtiolla ei ole varaa
        pitää 21 hallintohimmeliä. Sepä vasta on kurjistamassa koko Suomea. Johtajia, johtajien
        perään, keskijohtoa jne... Ei pelitä. Varsinaisia työntekijöitä, niitä tarvitaan, mutta tämä
        organisaatioruletti kaikkinensa ihan toivotonta.
        Kuka muuten aloitti tämän Oulaskankaan hävittämisen kartalta.? Taisi siihen keretä
        iisalmi jne.. Ihan hullunhommaa. Sairaalatasoiset laitokset hävitetään. Kertokaapa se
        säästö.
        Kun potilas kiikutetaan Ouluun yön hiljaisina hetkinä. Siellä tämä viruu käytävillä
        aivan kohtuuttomasti, ilman mitään huolenpitoa, syömättä ja juomatta.

Valtio tasolle esitys, että puretaan koko himmeli.
        Ei ollut toimiva . Tulee kalliiksi odottaa milloin myöntävät itse ettei homma toimi.
        Teho osasto paikkojen tarvitsivat lisääntyvät.

• Anonyymi
      UUSI

No, eihän siitä mitään tulisi, jos jokainen laittaisi "lusikkansa soppaan". Onhan niin, että meitä on niin paljon mielipiteitä kun on sanojia. Tällainen käytäntö on aivan luonnollista, että laitoksessa on parssijärjestys.. Kertokaapa, mikä ministeriö sanoo toisin henkilöstön käyttäytymisohjeissa.

• Anonyymi
        UUSI

korjaus:
        että laitoksessa on marssijärjestys (kirjoitusvirhe "parssi...)

• Anonyymi
      UUSI

Tyypillistä Persun toimintaa, eli toimitaan vastoin lakia.

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän tahallinen virkarikoskin ole lainvastainen teko? (KEPU) Tyypillistä kepulointia.

• Anonyymi
      UUSI

Jopas on melkoinen ministeri?
      T. Bertil.

• Anonyymi
      UUSI

Täällä on eniten äänessä korruptioon erikoistuneet keskustalaiset. Eikö kestä päivänvaloa? Vasemmisto sammoo mieltä. Rassukat.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi muuten PHJ:llä voi valtuuston pj:na toimia henkilö, joka on tuomittu virkarikoksesta? Voisiko joku valaista asiaa, miksi näin?

Muualla Suomessahan ei tälläinen peli vetele alkuunkaan. Eli, miksi PHJ:llä voi virkarikoksesta tuomittu olla valtuuston puheenjohtajana??

Toimitaanko PHJ:llä eri tavalla, kuin muualla Suomessa?

Yleensä kaupungin/kunnan ylimpiin luottamustehtäviin valittujen täytyy olla kaikin puolin luotettavia ja nuhteettomia(ei tuomioita eri oikeusasteista) kansalaisia.

Koskeeko PHJ:ä eri säännöt, kuin muualla Suomessa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi muuten PHJ:llä voi valtuuston pj:na toimia henkilö, joka on tuomittu virkarikoksesta? Voisiko joku valaista asiaa, miksi näin?

Muualla Suomessahan ei tälläinen peli vetele alkuunkaan. Eli, miksi PHJ:llä voi virkarikoksesta tuomittu olla valtuuston puheenjohtajana??

Toimitaanko PHJ:llä eri tavalla, kuin muualla Suomessa?

Yleensä kaupungin/kunnan ylimpiin luottamustehtäviin valittujen täytyy olla kaikin puolin luotettavia ja nuhteettomia(ei tuomioita eri oikeusasteista) kansalaisia.

Koskeeko PHJ:ä eri säännöt, kuin muualla Suomessa?

Kyllä, ihmetyttää, kun asiaa ryhtyy miettimään. Me olemme tottuneet tällaiseen, ettemme
        kykene edes kyseenalaistamaan. Hän on ikiaikainen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ihmetyttää, kun asiaa ryhtyy miettimään. Me olemme tottuneet tällaiseen, ettemme
        kykene edes kyseenalaistamaan. Hän on ikiaikainen!

Ei huijaa mökkitien remonttirahoja.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Tynkkynen on kovasti kehunut miten persuissa voi olla oma itsensä? Tarkoittaako se, että voi olla vapaasti samaa mieltä kuin puolueen johto?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      46
      3929
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      148
      3845
    3. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      78
      3638
    4. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      163
      3138
    5. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2703
    6. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      37
      2464
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      246
      2307
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      129
      2097
    9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      41