Ostin satiini alus- ja pussilakanoita. Sekä tyynynpäällisiä.
Ihoni on arka, satiini on lempeä iholle.
Kuivausrummussa kuivaan, mutta nyt mietin, pitääkö ne vielä silittää?
Satiinilakanat
20
511
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En silitä mitään. Ei ne siitä kummemmaksi muutu ja ovat kohta rypyssä taas.
- AnonyymiUUSI
Satiinilakana ei rypisty
- AnonyymiUUSI
Mankelointi tekee hyvää lakanoille, kivan sileitä säainakin muutaman yön eikä nuhraannu heti.
- AnonyymiUUSI
Ei ole mankelia itsellä eikä talossa.
Minusta puuvillasatiini on paras. En silitä. Kuivaan taloyhtiön kuivaushuoneessa.
- AnonyymiUUSI
Tyhmänä kysyn, että onko satiinilakana sähköinen?
Vaatiiko erilaiset pesuaineet?
(Hyvä nähdä nikkisi siili, kaikki ok?)- AnonyymiUUSI
Satiinilakana ei ole sähköinen. Mukavan tuntuinen.
Pesen hajusteettomalla pyykinpesuaineella, niinkuin muutkin pyykit. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pesen hajusteettomalla pyykinpesuaineella, niinkuin muutkin pyykit.Satiini sopii hienosti myös allergiselle iholle – tiheäkuituiseen kankaaseen ei nimittäin pöly tartu herkästi.
Ylellisen tuntuinen satiinialuslakana, ja kyllä kelpaakin köllötellä
Mikäli haluat säilyttää pussilakanasetin kiillon ja pehmeyden mahdollisimman pitkään, silitä tai mankeloi lakanat pesun - AnonyymiUUSI
Jätetään nuo henkilökohtaiset asiat facebookiin.
Tämä on mielipidepalsta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pesen hajusteettomalla pyykinpesuaineella, niinkuin muutkin pyykit.Kiitos tiedosta! Ehkä sopisi hiloilevallekin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on mielipidepalstaOlen pahoillani, että esitin tuon kysymyksen siilille. (Ano 21:37)
En ole facebookissa.
Hillan aloituksessa siili kertoi jännittävän jotain tapahtumaa. En ollut nähnyt hänen nikkiään sen jälkeen eikä Hillan ketjua ole, joten rohkenin kysymään tässä.
Pahoittelut vielä. Hyvää jatkoa! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on mielipidepalstaNo mielipiteitähän ne on lakanoidenkin laatu . Vai ?
Pelkkää satiinia sisältävät lakanat mielestäni liian liukkautta ha ehkä sähköisiäkin. Mutta puuvillasatiiniset on erittäin miellyttävät verrattuina pelkkiin puuvillaisiin lakanoihin.
Ja kiitos kysymästä ❤️. Teknisesti kaikki meni hyvin. Aika näyttää miten jatkossa menee.Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani, että esitin tuon kysymyksen siilille. (Ano 21:37)
En ole facebookissa.
Hillan aloituksessa siili kertoi jännittävän jotain tapahtumaa. En ollut nähnyt hänen nikkiään sen jälkeen eikä Hillan ketjua ole, joten rohkenin kysymään tässä.
Pahoittelut vielä. Hyvää jatkoa!Ei tarvitse olla pahoillaan. Missä säännöissä lukee että 80+ on mielipidepalsta , ei missään. Mielestäni tälläkin ikäpalstalla on inhimillisyys sallittua ja kukaan rivi kirjoittaja ei ole oikeutettu muita määräilemään.
Joten kiitos kun huomioit ja kysyit.
Hyvää syksyn jatkoa myös.- AnonyymiUUSI
Siili25 kirjoitti:
Pelkkää satiinia sisältävät lakanat mielestäni liian liukkautta ha ehkä sähköisiäkin. Mutta puuvillasatiiniset on erittäin miellyttävät verrattuina pelkkiin puuvillaisiin lakanoihin.
Ja kiitos kysymästä ❤️. Teknisesti kaikki meni hyvin. Aika näyttää miten jatkossa menee.Minulla on ikuiset kuumat aallot varmaan hautaan asti. Taudit hoidettiin, mutta oireet jäi. Onneksi nuo yölliset hikoilut pysyy suht kurissa ruokavaliolla ja liikunnalla sekä kylmähoidoilla.
Siksi ajattelin, että satiini voisi tuntua viileältä, mutta aprikoin ettei ime kosteutta. Puuvillasatiini voisi toimia.
Hyvä kuulla siili 🙏Minä olen se, joka toivotin tsemppiä Hillan ketjussa.
Pärjäillään. - AnonyymiUUSI
Siili25 kirjoitti:
Ei tarvitse olla pahoillaan. Missä säännöissä lukee että 80 on mielipidepalsta , ei missään. Mielestäni tälläkin ikäpalstalla on inhimillisyys sallittua ja kukaan rivi kirjoittaja ei ole oikeutettu muita määräilemään.
Joten kiitos kun huomioit ja kysyit.
Hyvää syksyn jatkoa myös.Kiitos toivotuksista!
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ikuiset kuumat aallot varmaan hautaan asti. Taudit hoidettiin, mutta oireet jäi. Onneksi nuo yölliset hikoilut pysyy suht kurissa ruokavaliolla ja liikunnalla sekä kylmähoidoilla.
Siksi ajattelin, että satiini voisi tuntua viileältä, mutta aprikoin ettei ime kosteutta. Puuvillasatiini voisi toimia.
Hyvä kuulla siili 🙏Minä olen se, joka toivotin tsemppiä Hillan ketjussa.
Pärjäillään.Huomenta! Minä olen nyt viime vuodet ostanut vain noita puuvillasatiinisia silloin kun ostan. Yleensä silloin kun ovat tarjouksessa. Eivät ole niin karheat kuin puuvillaiset. Kosteuden imevyys varmaan sama kuin puuvillaisissa. Vaihdan lakanat kerran viikossa.
Kiva että täällä on teitä ystävällisiäkin kirjoittajia tällä palstalla. Pärjäillään ja kyllä kai se on niin että samoin kuin vanheneva auto ihmiskroppakin vaatii vanhemmuuten huoltoa ja huomiota. Monenlaista vikaa ilmenee mutta kun huolletaan pärjää taas tovin.
Iloa elämään kuitenkin.- AnonyymiUUSI
Siili25 kirjoitti:
Huomenta! Minä olen nyt viime vuodet ostanut vain noita puuvillasatiinisia silloin kun ostan. Yleensä silloin kun ovat tarjouksessa. Eivät ole niin karheat kuin puuvillaiset. Kosteuden imevyys varmaan sama kuin puuvillaisissa. Vaihdan lakanat kerran viikossa.
Kiva että täällä on teitä ystävällisiäkin kirjoittajia tällä palstalla. Pärjäillään ja kyllä kai se on niin että samoin kuin vanheneva auto ihmiskroppakin vaatii vanhemmuuten huoltoa ja huomiota. Monenlaista vikaa ilmenee mutta kun huolletaan pärjää taas tovin.
Iloa elämään kuitenkin." Monenlaista vikaa ilmenee mutta kun huolletaan pärjää taas tovin. "
Täällä on kyllä havaittavissa, että monenlaista vikaa on liikkeellä.
Kun vika on luonteessa, kun vihaa ja halveksii muita ihmisiä, sättii ja nimittelee, syy on luonteessa.
" Luonnevika," sanoi eläinlääkäri koirasta, joka haukkui kaikki ohikulkijat, jotka eivät lleet talossa poikenneet.
Sitä pitää kouluttaa!
Kuka näitä palstan, koiran tavoin käyttäytyviä voi kouluttaa? Ärhentelevät sen suuremmalla äänellä ja rumimmilla nimittelyillä.
Aseina taitaa olla jo kaikki linnutkin!
Kivitystä täällä ei voi järjestää, sanan miekat jo viuhuvat, mutta odotetaan taistelun laantumista.
Luonossa myrskyää. Samaa myrskypurkaus on tarttunut palstalle.
Tulis nyt kunnon pakkaset ja sähkön hinta korkealle!
Lääkärikään ei tätä palstaa voi rauhoittaa, karavaani kulkee ja morgoonit soi!
- AnonyymiUUSI
Nirppanokan aloitus;)))
On niin arka iho, että väärä sanakin sattuu.
Sattuu kai sieluun asti, kun on pakko huomauttaa, vaikka täällähän on tarkoitus jutella.
En minä lakanoista muuta, aina silitän kaikki lakanat , pyyhkeet ja tyynyliinat.
Untuvatäkit ja satiini lakanat minulla. niin ja aidot höyhentyynyt.
Mikromuovia saa nykytyynyistäkin, ja nuha on aamulla. Ostin kesällä satiini pussilakanan, kerran oli käytössä mitään tekemätön kangas ainakin jos käyttää kevyen ohutta peittoa sen sisällä, peitto ei pysy kuosissaan vaan mykkyrässä jossain kohtaa pussilakan sisällä. Onnistui pysymään paikoillaan hakaneulojen avulla, talveksi on ylipaksu peitto siinä sen käyttö voi onnistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1173633Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.363167Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1362713En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152223Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦142112Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2092088- 362005
- 1201860
- 351854
- 291851