veli-jussi jalkanen: Keskittyminen on mahdollista saada kuntoon ihan omin järkevin päätöksin:
- Oman SOME:n käyttö max 1 t /vko.
- Opi käyttämään vastamelukuulokkeita.
- Lue sähköpostit max 3 krt/pv.
- Lue uutiset vain kerran päivässä kotona ja töiden jälkeen.
-- Laita aivot tasapainoon: sokerit pois, B12, B9,B6, Omega 3, D-vit reiluille tasoille ja kuitua niin paljon, että vessaan asiaa 2 krt/vrk.
- Nopeat hiilarit pois koukuttamasta ja korkeaa veren sokeria pitämästä.
- Lopeta kaikki huumeet ja päihteet pois, myös alkoholi.
- Kävele hiljaisessa luonnossa tunti päivässä vain hiljaisuutta ja luontoa kuunnellen. Opettele pitämään hiljaisuudesta.
- Pidä kännykkäpaastoa joka päivä min 2 t ja opettele olemaan ilmankin sitä
Katsokaa mikä pelle!
10
222
Vastaukset
- Anonyymi
Että mua raivostuttaa tommonen kirjoittelu
- Anonyymi
Kaikki ei adhd:ta/masennusta olemassa paskiaiset pitäisi rahdata jonnekin Lapin erämaahan syömään juuria ja metsästämään. Lisäksi Heiltä kuuluisi evätä sairaanhoito kokonaan.
- Anonyymi
Erinomainen kommentti! Tässä esimerkki omasta elämästäni. Sain ADHD-lääkkeet, jota totta tosiaan ensimmäistä kertaa elämässäni hiljensi pääni jo ensimmäisenä käyttöpäivänä. Mutta lääkkeessä kuin lääkkeessä on haittavaikutuksia, itselläni esim. kirjoittajankin mainitsevia lihasjumeja, sekä vahvaa ahdistusta etenkin väsyneenä ja stressaantuneena. Joten jotta lääke toimii hyvin ja voin minimoida haittavaikutukset, tulee minun panostaa omaan terveyteeni. Nukun riittävästi, vähensin ruutuaikaa huomattavasti, syön säännöllisesti ja proteiinipainotteisesti (etenkin aamulla). Juominen ja elektrolyytit auttavat lihasjumeihin, samoin säännöllinen liikunta ja venyttävä jooga. Tauotan työni niin, että kroppa ja pää ehtii rauhoittua, eikä stressiä synny yhtä paljon. Näillä elämäntapavalinnoilla olen saanut haittavaikutukset kuriin ja lääke toimii erinomaisesti. Tässä toinen
- Anonyymi
Tässäkin oli sitä kärsi tai kuole mentaliteettia.
- Anonyymi
Entä kun yrittää vähentää ruutuaikaa ja se vain pahentaa asioita?
- Anonyymi
Pistäkää hänen nimi mieleen ja haukkukaa miestä kadulla jos sattuu tulemaan vastaan puoskaroinnista.
- Anonyymi
Ei tämmöset vaan tiedä adhd:sta mitään, pitäisi turpansa kiinni!
- Anonyymi
Te kun kerran näkisitte adhd potilaan joka tekee kaiken minkä pystyy kunnolla ja siihen ei vaan yksinkertaisesti jaksa liikkua päälle.
- Anonyymi
Tajutkaa :Jotkut saa ulkona sairaita pakko-ajatuksia jotka seuraa sua koko ulkoilun ajan eikä niitä yksinkertaisesti saa kuriin.
- Anonyymi
1.Puhelin on joillekin välttämätön työväline
2.Syön todella terveellisesti välimeren ruokavalio silti mulla on vaikea adhd , painan 54 kiloa ja mulla on sixpack.
3.Nukun huonosti koska olen tottunut lyhyisiin yöuniin eikä se minua haittaa.
4.Kävelen metsässä monta kertaa viikossa silti minulla on huono suhde liikuntaan.
5. Opettele pitämään nykyajasta ja musiikkia saa kuunnella vaikka kokopäivän ei ole häneltä pois jos joku saa musiikista voimaa jatkaa eteenpäin.
6. Ilman kännykkää voit sanoa mieluummin seniorikeskuksen vanhuksille jotka eivät sitä oikeasti tarvitse. Et ole mikään mies neuvomaan ketään jonka tilanteesta teet turhia oletuksia.
7. henkilökohtaisesti eniten mua ärsyttänyt tekstin osa oli kun puhuit että kaikkien siis joka ikisen ihmisen luonnollinen ulostusrytmi olisi kaksi kertaa vuorokaudessa.
Antakaa adhd ihmisten elää parhaalla mahdollisella tavalla miten se heille itselleen sopii. Jos kaikki olisivat kuudelta herääviä pirteitä paskiaisia maailmasta katoaisi luovuus ja punk kulttuuri, kaikki kiinnostava taide ja muu syntyy ihmisen mielen järkkyessä suuntaan jos toiseenkin. Ei elämää eletä lukemalla oppikirjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2065791Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1065670Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1924661Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514063Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613960Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313596En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.211503Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301410- 271115
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33980