Olen vihainen itselleni

Anonyymi-ap

... Koska en itse elä samalla tavalla kuin somessa itseään mainostavat lihaskimppu personal trainerit ja lifestyle/metsäihmiset ne bloggaajat jotka kävelee metsässä ja luottaa luontaislääkkeisiin. Just niille mä olen kateellinen heidän olemuksesta, onko se tarpeellista moittia itseään kun elää eri tavalla kuin he. En vaan itse jaksa herätä kuudelta aamulla ja kävellä pari tuntia päivässä metsässä enkä meditoida tai mennä puol ysiltä nukkumaan taikka juoda pakuriteetä tai aio lopettaa somen käyttöä. Ajatelkaa miltä musta tuntuu kun soimaan itseäni jatkuvasti eikä mun terveydessä ole muuta vikaa kun että en käy ulkona tarpeeksi. Jos saadaan mut järkiin tämän ketjun avulla niin 10 points.

11

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vinkki numero yksi.
      Ole oma itsesi, elä itse omaa elämääsi, tee siitä sellainen kuin itse haluat. Älä vertaa itseäsi muihin, siitä ei ole mitään hyötyä, kuten olet itsekin huomannut.
      Älä yritä enempää mihin pystyt. Tee se, mihin kykenet ja ole tyytyväinen.
      Tuskin ne lihaskimputkaan on yhtään onnellisempia tai paremmin voivia ( henkisesti ) kuin kukaan muukaan. Se on heidän elämäntapansa, ei kenenkään tarvitse matkia heitä.
      Ja jos somen seuraaminen aiheuttaa sinussa kateutta ja huonommuuden tunnetta, vähennä somen käyttöä ja seuraamista.
      Lakkaa vihaamasta itseäsi, hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, niin on helpompaa. Elä sillä tavalla miten itse haluat, älä ota mallia muista. Meillä on lupa olla erilaisia, ja se on hyvä että olemme erilaisia.
      Siinä olikin jo aika monta vinkkiä. Tsemppiä sinulle!

• Anonyymi

Miksi mä oon näin vääränlainen! Äiti ei hyväksy minua omana itsenäni se sano että mun pitää muuttua!

• Anonyymi

Jos päästän itseni helpolla lihon taas 75 kiloiseksi läskiksi ja kehitykseni taantuu. Mä oon just semmonen ihminen jota ei saa päästää helpolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos päästän itseni helpolla lihon taas 75 kiloiseksi läskiksi ja kehitykseni taantuu. Mä oon just semmonen ihminen jota ei saa päästää helpolla

Vaaditko itse itseltäsi liikaa ? Älä " ruoski " itseäsi.
        Jos äiti käskee muuttumaan, niin toki on hyvä miettiä, miksi pitäisi muuttua, ja minkä pitäisi muuttua. Ja jos muuttumiseen on aihetta, ainakin vähän voisi yrittää.
        Ole silti oma itsesi, älä sellainen kuin muut muka haluaisivat. Koska ei ne muut mitään edes kamalasti halua, saat olla oma itsesi.

• Anonyymi

Miksi vertailet , sinä olet ihan oma persoonasi etkä mikään kopio jostain muusta ihmisestä .joten ala siitä, tutustu itseesi ja hyväksy itsesi sellaisenakin olet .
      Niilläkin joita ihailet on ongelmia, jos nyt luulit että ne onnellisena ovat vuorokaudet ympäriinsä Niin voin sanoa etteivät ole. Ne lihaskimput tulevat terapiaan omien ongelmiensa kanssa , ja ne luonnonlääkkeitä nauttivat saavat maksa vaivoja juuri niistä luonnon lääkkeistä . Elämä vaan on jokaisella ala j ylämäkeä, ja se on vaan vahingoksi jos vertailet joitain ja masennut jos et ole kuten he ovat . Yksikin lihas kimppu jolla on ADHD
      kärsii siitä kun hänellä on levottomat jalat ja on syötävä niihin lääkkeitä kun ei saa vaivansa vuoksi nukuttua öitään.
      Ole se mikä olet niin olet aidolla tiellä

• Anonyymi

Helpoiten kai tulee sitten parempi olo kun lisää ulkona olemistaan. Jos se siitä nyt sitten lähinnä kiikastaa tuo oman elämän tuntuminen terveenomaiselta. Kohtuus kaikessa. Ja itsensä kuuntelu. Se mikä on toiselle hyväksi ei itselle välttämättä ole sitä.

• Anonyymi

Some on pilannut/pilaa monilta itsetunnon ym.
      Siellä vertaillaan muita itseen/itseä muihin. Joku on muka paremman näköinen, paremman kokoinen, joillain menee elämässään paremmin ( meneekö ihan oikeasti ? ), jne. jne.
      Somessa annetaan itsestä ulospäin ainoastaan hyvä kuva, ah, kuinka ihanaa elämä ja kaikki on. Mutta onko oikeasti ? Tuskinpa.
      Ei kannata vertailla itseään muihin, ei kukaan ole toistaan kummoisempi.
      Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei välitä siitä, miten muut elävät, miltä he näyttävät, mitä he tekevät, jne. jne.
      Kun on itseensä tyytyväinen pääsee jo pitkälle. Toki muutkin ihmiset on hyvä ottaa huomioon, hyvällä tavalla.

• Anonyymi

Ihminen ei ole vain fyysinen ja psyykkinen olento, vaan myös henkinen. Siihen kannattaa erityisesti panostaa, niin silloin myös mielialakin pysyy positiivisena, jolloin toisten tekemiset ja sanomiset eivät häiritse. Saavutettu henkinen kehitys voidaan myös viedä seuraavaan elämään, eli siitä jatketaan mihin on päästy, kun taas omaisuus, toiset ihmiset ja opiskelut on jätettävä taakse, niitä ei voi viedä mukanaan.

Eräs helpoimmista henkisyyden kohennusmenetelmisä on kiirtanin tanssiminen. Kiirtanin teho perustuu osittain vyöhyketerapiaan, eli ison varpaan kärjellä kosketellaan lattiaa tanssittaessa jolloin se vaikuttaa käpyrauhaseen rauhoittavasti, ahdistus, masennus, negatiivinen ajattelu ja itseinho vähenee . Lisäksi mantran laulaminen sinänsä ja sen merkityksen ajattelu vahvistavat henkistä vaikutusta.

Mm, Kiirtania tanssitaan Vallilassa Helsingissä 19 lokakuuta, Sitruunapuun galleriassa, Sammatintie 2, klo 15.00 lähtien, jonne voi tulla kokeilemaan.

Tai sitä voi opiskella myös netistä, https://www.youtube.com/watch?v=5j7cPuwvUrQ

• Anonyymi

Kiitos tästä! Mielenkiintoista. 🌞

• Anonyymi

Kateuden voi aina kääntää ihailuksi.Kateus kalvaa ihmistä sisältäpäin eikä se lopuksi tuo kuin huonon olon. Jokaisen kannattais tehdä omaa juttua mistä tykkää eikä yrittää matkia jotain mahdotonta.

• Anonyymi

Omasta elämästä olisi hyvä tehdä omanlainen, eikä ottaa esimerkkiä muista ihmisistä.
        Itseämme varten me täällä elämme, emme muita varten, vaikka toki kanssaihmiset on myös hyvä huomioida.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      50
      3581
    2. 39
      3043
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      147
      2877
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      72
      2353
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      45
      1829
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      95
      1626
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1124
    8. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      82
      1091
    9. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1066
    10. Miten tällaista voi tapahtua

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?
      Virrat
      41
      935
    Aihe