Kun nousin tasanteelle ja katsoin kassajonoon, oli siellä TAAS vain yksi kassa auki ja huomioin kuinka vanhemalla iällä naisen posket punottivat, ehkä syystäkin kun kassajono oli 30 metrin pituinen.
Lähdin samantien alas parkkihalliin ja suuntasin pieneen kauppaan.
Nousin parkkihallista toivekkaana kauppalista kädesäni asioideksani Osuuskaupassa, mutta
16
199
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko itsepalvelukassoilla myös jonoa - tuskin oli ja kaikki paineet minivät tälle ainoalle kassalle, perkele.
- Anonyymi
Sääliksi käy, kun olen ja huomannut samantilanteen usein - ainoa kassa ja poset tuipunaiset kassa tressistä, mutta näinhän se Osuuskauppa toimii, pitää tehdä tulosta, heh.
- Anonyymi
Siellähän ne hyllyjen välissä kassatytöt tarioivat ja kun käsky käy menevät avuksi, mutta Osuuskauppa kouluttaa KARJAANSA ensin että menevät sinne itsepalveukassoille.
- Anonyymi
Jätän väliin Osuuskaupan, se on maalaisämmien ja haalariäijien kauppa ja lähen Lidliin.
- Anonyymi
Koittaa pakolla asiakkaansa itse tekeään kassatapahtuman
- Anonyymi
Olen ja aina huomannut saman, ainoa kassa on oikealla ja vapaita itsepalvelukasoja kymmeniä osuuskoittelee rajojansa kuinka "karjaansa! KESTÄÄ.
- Anonyymi
Onks se Arervonen viell hengissä?
- Anonyymi
Ottaka videota, kuinka kassatytön posket punottavat paineessa ja jonosta kassan takana - ne sosiaaliseen mediaaan ja osuuskaupan Johtokuntaan.
- Anonyymi
Olen monesti huomannut saman, hyvä kun nyt joku uskaltaa sanoa siitä.
Olen ja usein huomannut, kinka na vaan heittää läppää siellä toisiellensa ja samaan aikaan vain kassassa yksi on.
HUUSIN VIIMEKSI LISÄÄ KASSOJA PERKEkLE ,,tulihan niitä, kunhan olivat kuherreelleet toistenssakanssa hyllyjen välisssä.
VIHDOIN , PUOLIKALJU ÄIJÄ PAKONOMAISESTI ASETTAUTUI KASALLE, PERKELE.
Taisiola silloinen esimies, kun noin käytäytyi silloi. - Anonyymi
´Joo, tasisi olla se sama äijä joka vastentahtoisisti TULI KASSALLE - TAISI OLLA ESIMIES KASSOILLE, -OTAN SEURAVALLA VTEROTA SOSIAALISWEEN M,EDSIAAN - KUINKA OSUUSKAUPPA TOIMII.
- Anonyymi
Me pärjäämme. mutta vanhukset oottavat rollaattoreinensa jonossa.
Ja , JA JA iTSEPALVELUKASSAT ova autiopina. - Anonyymi
Onko Oauuskaupan Arvonen heränny
- Anonyymi
pitää ottaa kuvaa,,,,,osusuuskaupan systeemistä mediaan....
- Anonyymi
ota kuinka posket punoittavat ja samaan aikaan osuukaupan johtokunta saunassa toistensa isoja mahoja kehuskelee ja taputellen.
"Kohtahan ei tartte edes yhtää palkata duunaria
kassoillemme".
Olen juuri sanonut kaikki kassatytäöt irti kohtahasn tulee se äly äly meillekki.
Ettet vain sanonut itteersikin irti samantien? - Anonyymi
Sunominen jatkuun saunassa ja nythän kaikki kilvan alkavat kehua toistensa pömpöttövi vattujansa, yksikin menee liian pitkälle ja alkaa esimiehensä vatsaa suutelemaan.
- Anonyymi
Sanoito såå sen viimeisen kassatyöttemme irti, nytb meillä ei ole yhtää kasatyttöä enää?
Voi perkele, nytb tais tula moka.
KUKAS LÄHTEE KASSATYTÖKSI ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033505Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1992248Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02100Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371832Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951098
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5850- 50847
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129783