Kun nousin tasanteelle ja katsoin kassajonoon, oli siellä TAAS vain yksi kassa auki ja huomioin kuinka vanhemalla iällä naisen posket punottivat, ehkä syystäkin kun kassajono oli 30 metrin pituinen.
Lähdin samantien alas parkkihalliin ja suuntasin pieneen kauppaan.
Nousin parkkihallista toivekkaana kauppalista kädesäni asioideksani Osuuskaupassa, mutta
35
480
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko itsepalvelukassoilla myös jonoa - tuskin oli ja kaikki paineet minivät tälle ainoalle kassalle, perkele.
- Anonyymi
Sääliksi käy, kun olen ja huomannut samantilanteen usein - ainoa kassa ja poset tuipunaiset kassa tressistä, mutta näinhän se Osuuskauppa toimii, pitää tehdä tulosta, heh.
- Anonyymi
Siellähän ne hyllyjen välissä kassatytöt tarioivat ja kun käsky käy menevät avuksi, mutta Osuuskauppa kouluttaa KARJAANSA ensin että menevät sinne itsepalveukassoille.
- Anonyymi
Jätän väliin Osuuskaupan, se on maalaisämmien ja haalariäijien kauppa ja lähen Lidliin.
- Anonyymi
Koittaa pakolla asiakkaansa itse tekeään kassatapahtuman
- Anonyymi
Olen ja aina huomannut saman, ainoa kassa on oikealla ja vapaita itsepalvelukasoja kymmeniä osuuskoittelee rajojansa kuinka "karjaansa! KESTÄÄ.
- Anonyymi
Onks se Arervonen viell hengissä?
- Anonyymi
Ottaka videota, kuinka kassatytön posket punottavat paineessa ja jonosta kassan takana - ne sosiaaliseen mediaaan ja osuuskaupan Johtokuntaan.
- Anonyymi
Olen monesti huomannut saman, hyvä kun nyt joku uskaltaa sanoa siitä.
Olen ja usein huomannut, kinka na vaan heittää läppää siellä toisiellensa ja samaan aikaan vain kassassa yksi on.
HUUSIN VIIMEKSI LISÄÄ KASSOJA PERKEkLE ,,tulihan niitä, kunhan olivat kuherreelleet toistenssakanssa hyllyjen välisssä.
VIHDOIN , PUOLIKALJU ÄIJÄ PAKONOMAISESTI ASETTAUTUI KASALLE, PERKELE.
Taisiola silloinen esimies, kun noin käytäytyi silloi. - Anonyymi
´Joo, tasisi olla se sama äijä joka vastentahtoisisti TULI KASSALLE - TAISI OLLA ESIMIES KASSOILLE, -OTAN SEURAVALLA VTEROTA SOSIAALISWEEN M,EDSIAAN - KUINKA OSUUSKAUPPA TOIMII.
- Anonyymi
Me pärjäämme. mutta vanhukset oottavat rollaattoreinensa jonossa.
Ja , JA JA iTSEPALVELUKASSAT ova autiopina. - Anonyymi
Onko Oauuskaupan Arvonen heränny
- Anonyymi
pitää ottaa kuvaa,,,,,osusuuskaupan systeemistä mediaan....
- Anonyymi
ota kuinka posket punoittavat ja samaan aikaan osuukaupan johtokunta saunassa toistensa isoja mahoja kehuskelee ja taputellen.
"Kohtahan ei tartte edes yhtää palkata duunaria
kassoillemme".
Olen juuri sanonut kaikki kassatytäöt irti kohtahasn tulee se äly äly meillekki.
Ettet vain sanonut itteersikin irti samantien? - Anonyymi
Sunominen jatkuun saunassa ja nythän kaikki kilvan alkavat kehua toistensa pömpöttövi vattujansa, yksikin menee liian pitkälle ja alkaa esimiehensä vatsaa suutelemaan.
- Anonyymi
Sanoito såå sen viimeisen kassatyöttemme irti, nytb meillä ei ole yhtää kasatyttöä enää?
Voi perkele, nytb tais tula moka.
KUKAS LÄHTEE KASSATYTÖKSI ...
- Anonyymi
Näin se homma etenee, köyhät kyykkyyn, sanoo Oszuusxkauppanne
- Anonyymi
onko siellä edelleen yksi kassa paineessaansa ?
- Anonyymi
kohteleeeko OSUUSKAUPPA aina näin, että jättää yksin
- Anonyymi
Osuuskauppa hakee menneen Arvosen korvaaja, mutta ei yhtä kusipäistä äijää ei sitten hakemallakaan löydy.
- Anonyymi
Yksinkö täällä joudut hölöttää, mä tulin kertoo sulle, hei kuules kuuntele Friimanin Osuuskaupan Jane biisi, niin seuraavaksi menet hymyssä suin jonoon vaikka olis 80 metriä pitkä
- Anonyymi
Ei auta enää Janen piisi OSAUUSKAUPASTA, kaikki on muuttunut ja eihän edes ole maitolauturiakaan enää, jossa Jane sai ensikerran ky...
- Anonyymi
Onko se ainoa yksinhuoltaja (POSKET PUNAISENA) päässyt jo kotiin lapsiensa luokse, vaiko Osuuskauppa vaatii ylitöihin?
- Anonyymi
Osuuskauppa vastaa: Olemme juuri pääsemässä tämän ensivaiheen loppua kohti, jossa asiakas maksaa omat ostoksensa itse.
Toinenen vaihe on tulossa: Siinä jopa asiakas jo portillamme maksaa siitä, että edes saa asioida Osuuskaupassamme, kas, ei kaikilla ole 200 hehtaaria ja näin tosiköyhät ja yksinhuoltajat eivät edes pääse sisällke. - Anonyymi
Osuuskauppa kusettaa ja työläiset ovat aina olleet kuin KARJAA johdoltamme, me olemme alhaisinta alakastia ja pukumiehet muniansa HIEROEN katselevat henkilökutaa , kun......
- Anonyymi
siellä ne yhä ihramahaiset honkamökillä käyvät ja ovat jopa sinne ison kiven juureen kynttiläitä muistoksi laittamaan ja siunaamaan muinaisia ihramahoja jotka köyhiä yksinhuoltajia kudsettivat korkeilla hinnoillansa.
- Anonyymi
Osuukapalla on Ns, tuloskalenteri joka ainoaasta duunariata jota sitten voidaan .
LISÄKSI ON KAMERAVALVONTA KASSOILLE, myäs valvonta joka saatanan liikkeelille jota kassa tekee.
Me voimme siis vaikka Lapissa tarekkailla ja saunoa välillä - kuinka kassoissa Salosasamme menee - Anonyymi
Osuuskauppojen kassoilla on ns: hätänappi jolla saa kutsua lisäkassoja - mutta vain silloin kun on oikein
tressaavaa ja SYKE on noussut vähintään 200 minutissa.
Väärästä painmisesata lähtee viikon palkka ja sykkeitä tarkkaillaan koko ajan jopa lapin HONKANUMMEN mökeissä realiajassaa.
Tähän vanha Osuuskaupan 1970 luvun mainos: "Osuuskauppa on aina oikeassa" - HEH.- Anonyymi
Vieläkö Osuuskauppa ilmaisia kaffepullia vie valtuustomme kokouksiimme?
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
ei ole mikää muuttunut - siellä mONItereissa äijät kattelelevat joka kassaa erikseensensaä ja runkkaavat samalla kATSELLEN KASSOJA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1473942Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123491Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai462933Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122862Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1432524- 502184
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161398"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1001390Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631304Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t381179