Audi,Bemari & Mersu

Anonyymi-ap

Nämä kolme kulkinetta kertoo mieskuskien pienestä kalusta,eikä sitä tarvitse hävetä! Teillä on paljon kohtalotovereita,tämän ymmärrän. Mutta sitä en ymmärrä että lähes teillä kaikilla on se sama toinenkin ongelma,aivojen kapasiteetti on pienempi kuin hiirellä eikä se ihan riitä siihen "KUINKA KÄYTÄN VILKKUA" toimintaan. Autossa on ohjauspyörä jota kutsutaan myös ratiksi,sen vasemmalla puolella sijaitsee vilkun viiksi,sellainen keppi jota kääntämällä ylös auton ulkopuolella tapahtuu jännittävä ilmiö! Siellä vilkkuu oranssi valo joka ilmoittaa muulle liikenteelle kun olet kääntymässä oikealle,sama ilmiö tapahtuu myös kun käännät alaspäin mutta oranssit valot vilkkuu vasemmalla. Sinun ei tarvitse kesken ajon mennä seuraamaan tätä kyseistä valoilmiötä koska se on todistettu juttu,insinöörit ei huvikseen suunnitellut sitä hienoa ominaisuutta. Nyt sinun pitäisi vain osata yhdistää nämä kaksi asiaa,ajoissa vilkuttaminen sekä kääntyminen. Mikäli tämä tuottaa vaikeuksia,suosittelen lämpimästi käyntiä nuppitohtorilla jotta saat aivojesi mekaniikan toimimaan oikealla tavalla. Varsinkin pimeällä vilkun käyttö olisi erittäin suotavaa kuten myös valoisalla.

10

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä jotain ahdistaa ja kovasti,siis tuota KIRJOITTAJAA

• Anonyymi

Varmaan kun hänen harmaa Toyota meni paalattavaksi ja jäi vielä leskeksi. Voimia hänelle.

• Anonyymi

Ehkä olet vain kateellinen,jos sinulla ei ole vara ostaa autoa eikä sinulla ole ajokorttia. Itse olen aina tykännyt Volvosta.

• Anonyymi

Kaikki volvo kuskit on NARSISTISIA luonteeltaan.

• Anonyymi

Menin uuteen työpaikkaan niin siellä tuntuu olevan sosiaalinen kanssakäyminen sitä,että pihalla ringissä tupakalla jatkuvasti. Itse en polta. Sanovat Tule muuten vaan mukaan. Ai tupakansavua ottamaan itseeni?

• Anonyymi

Kummallisia nuo volvo kuskit ,eräskin osti lähes 300000th ajetun volvon ja meille näytteli sitä Pieksämäen NESTEEN PIHALLA .Jonkin kerran kone pelti ylhäällä oli.Ja kehu lenti...kuulema raha mies

• Anonyymi

Eikö BMW miehillä ole isompi muna. 10 cm kasvaa heti kun on bemari alla.

• Anonyymi

Kutistuuko se takaisin pieneksi jos vaihtaa automerkkiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kutistuuko se takaisin pieneksi jos vaihtaa automerkkiä?

Kyllä pullukka volvo miehillä on 4-6cm.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1485
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe