Ystävän menetys on rankempaa kuin parisuhteen loppu. Olen vajonnut suruun ja tyhjyyteen
Menetetty ystävä
50
1408
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi.
- Anonyymi
Voita päälle
- Anonyymi
Kuinka sinun elinikäiset verkostot voi, voi voi? Sivusta T naiselta
- Anonyymi
Ettet olisi rakastunut ystävääsi?
- Anonyymi
Rakastin ihmistä kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastin ihmistä kyllä
Etkä sanonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä sanonut?
Sanoin tietenkin
- Anonyymi
Eikö sulla oo ollu vain yks ainoa ihminen jolle
Pstyit puhuu kaiken kaiken ja kaikesta ...
Kun se on sisällä on ihan vitun tyhjää
Tiedän tuntuneen ...
Naiselta sivusta ...
Se sattuu sydänmern asti ...
Joskus jotku välit väiit olla kerran niin syvät ... Ja muutakin ilmassa - Anonyymi
Voimia sulle, suuri suru kestää aikansa alkuunsa ja sitten toivottavasti myöhemmin vähän alkaa helpottaa.
- Anonyymi
Mäki. Olisin halunnu kirjoittaa otain empaatista enkö miettiä vain omia menetyksiä .
Mut ne on todellisia
Oon tavallaan menettänyt jokaisen läheisen ihmiseni enkä voi syyttää siitä ku itseä
Kiitos kun sinä tsemppasit
Toivon et AP on vain yks menetys eikä montaa
Vaikkei sen arvo siitä vähene
Uuteen sopeutumista ja aloitusta tyhjästä sitä Dr mullakin on .
Naiselta .sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäki. Olisin halunnu kirjoittaa otain empaatista enkö miettiä vain omia menetyksiä .
Mut ne on todellisia
Oon tavallaan menettänyt jokaisen läheisen ihmiseni enkä voi syyttää siitä ku itseä
Kiitos kun sinä tsemppasit
Toivon et AP on vain yks menetys eikä montaa
Vaikkei sen arvo siitä vähene
Uuteen sopeutumista ja aloitusta tyhjästä sitä Dr mullakin on .
Naiselta .sivustaOnko aloittajaäijä näillä sivustajuontamisilla jokin tarkoitus? Toiset varmaan löytää näistä mölinöistä just mitä haluaakin
- Anonyymi
Laulussa on aina sanoma https://youtu.be/y4aviUsUFsU?si=CS6pf7g1odQrzI4E
- Anonyymi
Samoin minä, mutta yritän kuitenkin olla iloinen ystäväni puolesta, jolla menee kuulemma hyvin...
- Anonyymi
Minäkin toivon että hän voi hyvin ja on onnellinen
- Anonyymi
Joskus käy niin, että ihmiset kasvaa erilleen, ystävätkin. Minulla päättyi muutama vuosi sitten, lähes koko elämäni kestänyt ystävyyssuhde. Ystäväni ei kestänyt sitä, että minulla oli vaikeaa. Minulla taas oli aidon vaikeaa ja olisi riittänyt ihan se, että olisi vähän ymmärtänyt silloisen tilanteeni. Sen sijaan hän sanoi, että olen kauhea marttyyri. Tuli siinä sitten hänen suustaan vielä pahempikin loukkaus tuon lisäksi, jolloin katkaisin välit. Olen miettinyt asiaa. Paljon oli iloa ystävyydestä ja hän oli hauska ja meillä oli paljon silloin joskus huumoria ja mukavaa yhdessäoloa. Hänen vaikeudet meidän ystävyytemme kesti, muttei minun. Olen päässyt yli. Hän ei ollutkaan sellainen ystävä, jona olin häntä pitänyt. Viimeisellä tapaamisellamme hän sanoi, ettei mikään voisi koskaan tulla meidän ystävyytemme väliin. Sen jälkeen tapahtui tuo mitä kerroin, puhelimessa.
Löydät vielä uuden ystävän/ystäviä. Ei niitä aina ihan hirvittävän paljon tyrkylle asti tule, mutta hyväntahtoiset ihmiset löytävät toisia samanmoisia ihmisiä kuitenkin. Täytyy olla vain tarkkana siinä, keitä elämäänsä päästää. Jotkut voivat vain esiintyä ystävinä ja ovatkin pelkkiä hyväksikäyttäjiä tms.- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu <3 kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu <3 kiitos
Ole hyvä. Tsemppiä, elämä ei ole niin vakavaa 🤗
- Anonyymi
Itse kans huomannut itsessä sen, että vanhempana punnitsee asioita aika paljon luottamuksen ja lojaaliuden kautta. Onko toinen kuinka merkityksellinen itselle? Jos näitä ei löydy kahden ihmisen välillä, onko ystävyys silloin edes arvokasta, että siitä kannattaisi pitää kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kans huomannut itsessä sen, että vanhempana punnitsee asioita aika paljon luottamuksen ja lojaaliuden kautta. Onko toinen kuinka merkityksellinen itselle? Jos näitä ei löydy kahden ihmisen välillä, onko ystävyys silloin edes arvokasta, että siitä kannattaisi pitää kiinni?
Ei ole. Se aika ja energia mitä siihen käytät, on aina jostain muusta pois. Olen sen oppinut elämässä, että arvostan luotettavuutta ja niistä rakkaista, luotettavista ihmisistä pidän kiinni. Ja toki on uudetkin tervetulleita, kunhan läpäisevät testin. Jotain yhteistä pitää olla arvomaailmassa sekä ystävän kanssa on hyvä ja helppo olla, siitä huomaa että on oikeassa seurassa. Hyväntahtoisuuttani on paljon käytetty hyväksi, ei enää onnistu. Ystävyys ei ole mitään kaupankäyntiä, vaan sujuvaa ja hyvää oloa molemmille tuovaa.
- Anonyymi
Menetin miehen, ystävän. Sen oikean. K
- Anonyymi
Eli olet nyt se nuorempi K nainen
- Anonyymi
Olet haukkunut koko yön vanhempaa K naista täällä koko yön. Fixu veto! 😄 nyt pomppas silmille totuus taas. Vielä kun se mies sen myöntäisi niin asiat saatasi päätökseen. Ja mappi ö:hön📒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet haukkunut koko yön vanhempaa K naista täällä koko yön. Fixu veto! 😄 nyt pomppas silmille totuus taas. Vielä kun se mies sen myöntäisi niin asiat saatasi päätökseen. Ja mappi ö:hön📒
Onpa ihanaa aloittajaäijä, että pureksit näille elämännälkäisille valmiiksi näitä kiinnostavia ja merkittäviä juttujasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa ihanaa aloittajaäijä, että pureksit näille elämännälkäisille valmiiksi näitä kiinnostavia ja merkittäviä juttujasi
Tavallaan itsekin fasilitoin tämän palstan suvereenia jumalaa leikkivän tekstejä ns hidastettuna lukevan kiusaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet nyt se nuorempi K nainen
Kyllä, mutt yli 30 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutt yli 30 v.
Mutta en ole haukkunut, en tunne ketään vanhenpaa K ta, josta olisi mitään mielipidettä ylipäänsä.
- Anonyymi
Mieluummin yksin kuin sellaisessa seurassa jossa su pidetään huonompana ja vttuillaan vaan.
- Anonyymi
Kun ystävä osottautuikin tosipaikassa epäluotettavaksi kaverin hylkääjäksi niin kyllä se harmittaa. Pitää ajatella, että läheisriippuvaiset ihmiset eivät kykene järjellisiin päätöksiin ja ovat täysin vietävissä. Säälittää semmoiset raukat.
- Anonyymi
Tiesikö toinen et pidät häntä ylipäätään ystävänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesikö toinen et pidät häntä ylipäätään ystävänä.
Ei tiennyt, mutta nyt on joka tekstistä kuvakaappaukset otettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman reaalielämää sanat ovat vain sanoja jollekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman reaalielämää sanat ovat vain sanoja jollekin.
Ei tainnut oikein ymmärtää sanomaasi🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut oikein ymmärtää sanomaasi🤭
Aivan yhtä hyvin menee perille kuin täällä. Kirjoitellaan: ”Minä rakastan sinua”, kuinkahan monen pikkupöksyt kostuvat, ellei ole isoisän pitkät kalsarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sankarini
- Anonyymi
Toivottavasti ystävyydet eivät lopu palstakirjoitusten takia. Palstalla joku ulkopuolinen voi heitellä ystävysten nimiä kommentteihin. Tästä kokemusta.
- Anonyymi
Ystävät vaihtuvat elämänaikana mlnta kertaa. Aika tulee että löytyy yhtä hyvä uusi ystävä tilalle joka sopii tähän elämäntilanteeseen
- Anonyymi
Niin tai sellaisen, jonka luuli olevan luotettava "ystävä"
- Anonyymi
Jos ystävä valitsee uuden seurustelukumpanin puolen pitkäaikaisen ystävän sijaan riidassa jossa tämä poikaystävä loukkasi ystävää julmasti, silloin luottamus on menetetty lopullisesti eikä paluuta ole enää koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ystävä valitsee uuden seurustelukumpanin puolen pitkäaikaisen ystävän sijaan riidassa jossa tämä poikaystävä loukkasi ystävää julmasti, silloin luottamus on menetetty lopullisesti eikä paluuta ole enää koskaan.
Kuulostaa siltä ettei ystäväsi ollut todellinen ystävä koskaan. Hyväksikäytti ja hylkäs kun aika koitti. Toivoytavasti elämääsi tulee aitoja välittäviä ihmisiä tulevaisuudessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä ettei ystäväsi ollut todellinen ystävä koskaan. Hyväksikäytti ja hylkäs kun aika koitti. Toivoytavasti elämääsi tulee aitoja välittäviä ihmisiä tulevaisuudessa
Tämä on hyvin yleistä. Ihmisten väliset ongelmat pidetään kahden keskeisinä mutta kun voidaan jostain hyötyä ollaan yhtä iloista perhettä.
Eikä se rajoitu pelkästään ystäviin.
Monen ihmisen raja kulkee hyötysuhteissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa pystyisimme antamaan anteeksi epäluotettavuuden ym .
- Anonyymi
Minua ei haittaa vaikka en ystävää löytäisikään. Etsin ikäistäni miestä parisuhteeseen ja hän olisi myös ystäväni.
- Anonyymi
Minä valitsisin syvällisen ystävävyyden kumppanin sijaan. Milloin tahansa
- Anonyymi
Ei ole ystäviä.
- Anonyymi
Se on sellasta, doomed to go on?
- Anonyymi
Rakkaus on kuollut...
- Anonyymi
Elämme kovia aikoja ystävä hyvä
- Anonyymi
Sillä voi loppijen lopuks olla piristävä vaikutus ku lähipiiri menee vaihtoon. Samat piirit vuodesta toiseen saa jumittumaan muuttumattomaan tilaan ja pahimillaan ei kehity ihmisenä
- Anonyymi
Mä annoin sulle monet kerrat käyttäytyä aikuismaisesti ja fiksusti etpä osannut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433517
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352998Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472857SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.712328Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421797Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671104- 811054
- 511046
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40872