Mikähän mahtaa koukuttaa tossa Diaplo 2.sessa? Ihan menee joillain pahasti överiksi tämän kyseisen pelin pelaaminen!
Alkaa vaikuttaa ikäväl taval kaikkeen ympäril olevaan..ja tota pelaamista voi kestää esim. 6 tuntia putkeen,
ja siihen väliin ei kauheesti mahdu muuta kuin nopeet vessakäynnit, syöminen , ja välil pieni levähdystauko mut sit taas jatkuu. Aamulla esim. Klo 7 aamul peli pärähtää käyntiin, ja sitä sit nakutetaan vaik klo. 16:00 asti.
Ja kun pitäisi välillä muutakin puuhastella, Niin ne muut jutut saa odottaa.
Esim. Ruoan laitto, tai roskien vieminen tai imurointi tai ihan vaan semmonen et rauhoittuisi joskus.
Toi peli kuin Vaarallisin huume!
Läheisyyskin ja huomion osoitus omalle kumppanille jää vähiin. Sitten keskustelun aiheet välil tätä et mitä kilpiä tai ja amuletteja ja aseita löytyi! Ja mitä enemmän niin sen parempi. Huooh..ja en vaan ymmärrä tätä enää. Kumpa näissä pelijutuissa oppis löytää sen sopivan rajan, ja osais ajoissa lopettaa pelin.
Menee pää pyörälle.
Luulis et tosta monen tunnin istumisestakin koneella tulee jo peräpukamat. 🥴🫣
Erityisesti Diaplo 2
Anonyymi-ap
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735589Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52302Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21576Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211230Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127855